objavio:
07. Rujna 2018.

Bontrager RL cestovne cipele

Bontrager RL cestovne cipele

Kako je dosta sniženja po trgovinama, tako smo odlučili neke starije modele uzeti na test pa vam dati svoje mišljenje o njima ako ste u potrazi za sličnim proizvodom. IMG_1633.jpg (937 KB)

Ovaj put se bacamo na cestovne cipele Bontrager dostupne u rog - joma trgovinama. Cestovne cipele su uvijek nekako pedantnije i jednostavnije od brdskih, možda zbog namjene. Cestovne cipele se miču sa pedale samo kada je vožnja završila, rjeđe se iskapčaju s pedala, rjeđe se hoda u njima, a opet su znatno zahtjevnije i čini nam se da se u tehnologiju izvedbe na kraju polaže više truda. IMG_1629.jpg (1.15 MB)

Vjerojatno smo u zabludi, ali cestovna cipela svakako treba biti besprijekorna da bi bila dobra. Bontrager RL cipele spadaju u višu srednju klasu cestovnih cipela. Ovaj model više nije u ponudi Bontrager-a, ali je u ponudi kod nas pa je šteta nemati par, ako su vam potrebne. Boja cipela je točno ono što se traži od cestovnih cipela, da bliješte i da su vidljive. Dizajn je skladan, a izrada iznadprosječna pogotovo za tu klasu cipela. IMG_1621.jpg (1.37 MB)

Na nozi su udobne i čvrsto sjede na stopalu. Cipela se već nakon prve vožnje prilagodila gležnju. Prednji gornji dio cipele je od prozračnog materijala za dobru ventilaciju čime bi ih mogli svrstati u ljetne i proljetne cipele. 261 gram za cipele je svakako impresivna brojka u tom cjenovnom rangu. Infrom Pro last je uložak i podloga na koju dosjeda stopalo unutar cipele, a za Bontrager to znači da je cipela čvrsta i da realizira prenos snage na najvišem nivou. Index krutosti je 10 od 14 na Bontragerovoj ljestvici što nudi odličnu krutost za cipelu srednje klase. IMG_1554.jpg (1.53 MB)

Potplata je od legure karbona i stakloplastike što nudi odličan rezultat na usponima i šprintevima gdje se osjeti da se cipela gotovo ne uvija prilikom jakog potiska na pedale. S vanjske strane potplate se nalaze elementi za amortizaciju i trakciju prilikom hodanja. Stražnji element je zamjenjiv. Peta je napravljena od standardne čašice za cestovne cipele i stvara osjećaj kompaktnosti. Kopčanje cipele je pojednostavljeno čičak trakicama te jednom kopčom za stezanje. Sistem je dobar i pokazao se brz i efikasan. Naša su očekivanja bila manja tako da ova cipela svakako nudi više za cijenu čak i dok nije bila na sniženju. Trenutno su ovo cipele dostupne po cijeni od 1049 kuna na sniženju od 30%. Za svaku preporuku.IMG_1643.jpg (1.09 MB)

IMG_1661.jpg (1.44 MB)

Photo: Biker

Na vrh