objavio:
28. Srpnja 2018.

Specialized Tarmac S-Works 2018

Specialized Tarmac S-Works 2018

Došlo je vrijeme da i mi probamo što nudi Tarmac za 2018, iako možda malo kasno dolazimo do modela, vrijeme je i dalje na našoj strani.VTS59072.jpg (35 KB)

Rjeđe nego češće se u našoj garaži pojavi vrh cestovnog biciklizma u smislu bicikala i modela jer nekako ipak naginjemo mtb segmentu, a ovaj smo na žalost povremeno i zapostavili. Šuška se da je u Hrvatskoj veliki porast interesa za cestom pa je tako i naš interes sve veći. VTS59020.jpg (61 KB)Tarmac koji je kod nas došao na test je jedan od Specialized top modela i kao takav djeluje i na prvi pogled. Mat crni karbonac s prelaganim kotačima doima se kao opaki stroj za skidanje sekundi i stotinki na ciljnim semaforima.VTS59021.jpg (54 KB)Ovaj bicikl je za prave znalce, sladokusce i one koji stvarno mogu izvući maksimum iz njega. Podsjeća na sportske motore koji počinju pružati svoj maksimum tek na brzinama većim od 150 kilometara na sat, do tada se ne snalaze najbolje. Ovaj bicikl ako se ne vozi i ne stišće, teško ćete shvatiti o čemu je zapravo riječ. VTS59031.jpg (45 KB)Krut, a opet ugodan, izrazito lagan u svakom pogledu sa cijevi sjedala koja svojim profilom osigurava dodatnu udobnost te kompaktnost. Suština karbona i profila i je u kompaktnosti i udobnosti, čvrstoća je već savladana, sad je već neko vrijeme na red došla baš ta udobnost i osjećaj cjeline samog okvira te prijenosa snage na podlogu. Svaki watt je važan pa tako i uvijanje okvira prilikom potiska na pedale.
VTS59044.jpg (28 KB)200 grama lakši od svog prethodnika te 45 sekundi brži na mjerenjima na40 kilometara se u svijetu cestovnog biciklizma smatra ogromnim pomakom. Vizualno bicikl ne djeluje kao zadnji krik aerodinamičnog napretka, ali zagledavanjem u detalje stvari postaju jasnije. Svi elementi su prilagođeni veličini okvira tako da se veličina vilice na primjer mijenja sa veličinom okvira kako bi otpori bili što manji i jednaki na svim veličinama okvira.VTS59018.jpg (47 KB)Ono što je Specialized čvrsto odlučio je da neće žrtvovati težinu i krutost za mali djelić aerodinamike, u tom slučaju prednost ide u korist težine i krutosti.VTS59013.jpg (48 KB)Ono što možemo reći nakon prvih vožnji da smo uživali u činjenici da bicikl ide gotovo sam. Prijenos snage na podlogu je impresivan. Izraziti sklad se osjeća prilikom vožnje i baš sve na biciklu je dovedeno do perfekcije. Ovakav bicikl se rijetko vozi, rijetko vidi, a nakon ovih vožnji nam je i jasno zašto. Cijena ga uvelike odvaja od svakodnevnog vozača. Ovo je bicikl koji tjera na vožnju, na trening, na izdržljivost i na kraju na natjecanje, ako niste u toj skupini, niste za Tarmac.VTS59002.jpg (71 KB)Ostanite uz Biker jer uskoro donosimo detaljno seciranje ove nevjerojatne rakete!

Photo: Biker

Na vrh