objavio:
01. Studenog 2018.

Thule kolica Chariot&Sleek

Thule kolica Chariot&Sleek

Nerijetko sebe opravdavamo kako ne možemo više biti toliko aktivni jer imamo djecu i nemamo vremena. Naješe su to rečenice mladih roditelja. I mi smo se često našli u toj situaciji, ali za razliku od mnogih - potražili smo neka rješenja. Thule_LS_AWK_Coaster_outside_house_10101801.jpg (1.53 MB)

I da ne duljimo, jednostavno i brzo rješenje smo pronašli u Thule Chariot kolicima. U jednom od budućih testova ćemo prezentirati praktičnost kolica i mogućnost primjene u brdskom bicikliranju. Ne očekujte jurnjavu po “singlićima”, ali da se može odraditi trening koji će biti zabavan i vama i djeci, može. Ono što ova kolica čini posebnima je široka primjena. Iako se mi u Bikeru bavimo problematikom biciklista, ova kolica mogu biti prenamijenjena i za trčanje te skijanje. Zvuči poprilično nevjerojatno da jedna kolica mogu biti prikladna za tri aktivnosti, ako ne ubrajamo i šetnje s klincima u obližnjem parku. Jedna kolica za sva godišnja doba.Thule_Coaster_XT_LS_Limhamn_Portrait_10101803.jpg (1.63 MB)

Thule je krenuo s prvim ovakvim kolicima još prije 25 godina kada su također spadala u inovacije koje su našle široku primjenu. Danas Chariot kolica imaju još više značajki poput još veće sigurnosti, udobnosti, trajnosti i funkcionalnosti. Zamislite odlazak u prirodu s djetetom, vi na svom najdražem biciklu, dijete u kolicima čita svoju najdražu slikovnicu, tu i tamo odspava i eto vas u nekom planinarcu dva sata kasnije na ručku. Da bi sigurnost bila na razini očekivanja jednog roditelja, dijete je u kolicima vezano pojasom koji je pričvršćen u pet točaka i time je pravilnost, sigurnost i udobnost sjedenja zajamčena. Ono što smo također primijetili je kvalitetna presvlaka na sjedalu za dijete, gotovo kao u nekom finom autu.Thule_Glide_2_LS_Malmo_Portrait_10101928.jpg (1.36 MB)
Transformiranje kolica je jednostavno i intuitivno, ako ste se za vrijeme šetnje odlučili malo trčati, u hipu ćete kolica pretvoriti u kolica za trčanje i možete krenuti. Podešavanje ovjesa na kolicima osigurat će maksimalnu udobnost za vrijeme vožnje kako bi djeca mogla nesmetano pijuckati neki soki dok vi trčite Maksimirom. Kada ste gotovi, ako uspijete odvući dijete od kolica, jer zabava je u kolicima, a ne u autu, u par poteza kolica možete sklopiti da stanu i u najmanji gradski auto. Ako je auto još manji, onda stavite auto u kolica. Sve je perivo i kvalitetno izrađeno tako da nema straha od habanja. Kočioni sistem je ozbiljan i kao takav ulijeva poprilično povjerenje u cijeli sklop. Za vrijeme tranja kočite ručnom kočnicom koja upravlja kočionim kliještima koja se nalaze na stražnjim kotačima gdje se nalaze i diskovi. Nešto slično kao i kod bicikla s disk kočnicama. Chariot kolica dolaze u više izvedbi opreme pa stoga i cijena za kolica bez disk kočnica iznosi manje od onih s komplet opremom.Thule_Glide_LS_Stockholm_Landscape_jogging_couple_10101901 (1).jpg (981 KB)

Cijene se kreću od 5.189,00 kuna za kolica s manje opreme pa sve do 10.799,00 kuna za ona potpuno opremljena svim inovacijama iz Thule-a. I jedna i druga kolica su primjenjiva za sve spomenuto, samo je pitanje koji nivo opreme želite. Ukoliko želite kolica za nižu cijenu koja imaju mogućnost dodatne aktivnosti, tu je Thule Coaster koji za već od 3.189,00 kn (2.870,10 kn za gotovinu) nudi kolica za jedno ili dvoje djece te će jednako kvalitetno služiti za vrijeme aktivnosti. Coaster dolazi sa nastavkom za šetnju i za bicikl. Za tu cijenu nećete baš naći kolica za dvoje djece koja osim za šetnju možete i vuči biciklom. Dok smo istraživali rješenja za aktivnosti s djecom došli smo do još jednog zanimljivog proizvoda iz Thule ponude dječjih kolica Sleek koja bismo svrstali u gradska djeja kolica.Thule_Coaster_XT_LS_Limhamn_Landscape_10101803.jpg (945 KB)

Kako smo u redakciji do nedavno svi gurali neka kolica dok mališani nisu prohodali, tražili smo najbolje rješenje i da smo mogli doći do ovih kolica, ona bi bila naš izbor. Cijena ovih kolica vas ne treba zabrinjavati jer kvaliteta i trajnost vam jamče da kad vaše dijete preraste kolica ona će brzo naći novog i zadovoljnog vlasnika. Ono što je važno, to ova kolica imaju. Udobna su, prostrana za dijete, a relativno mala za kretanje kroz gradske gužve subotom. Najviše oduševljava činjenica da su ova kolica lako nadogradiva i samim time postaju kolica za dvoje djece koja će jednako ugodno sjediti i uživati u vožnji. Ovaj sistem nadogradnje nismo vidjeli kod niti jednih kolica osim kod Sleek-a. Mogli bismo reći da dobijete višenamjenska kolica i sigurno vam, ako se pokaže potreba, neće trebati nova ili još jedna kolica.Thule_LS_Thule Chariot Cougar_modes in park.jpg (1.69 MB)

Ne krckaju, ne škripe i lako se iste. Krov u slučaju jakog sunca štiti od UV zraka i kiše, ako do toga dođe. Prozorii su smješteni da u svakom trenutku možete vidjeti svoje dijete. Sleek kolica imaju sve moguće dijelove koje možete kupiti naknadno kako bi tek rođena beba mogla odrastati u istim kolicima i voziti se autom u istoj sjedalici. Sve to naravno nude i neka druga kolica na tržištu, ali Thule je pokazao da baš nikada ne pristaje na kompromise, pa će ovo kolica biti jednako funkcionalna i tiha kao i prvog dana. Zašto kažemo tiha? Znali smo u šetnji prelaziti preko neravnina s kolicima koja su toliko krckala da bi probudila bebača, e to se ovdje ne događa, pogotovo ako uzmemo u obzir suspenzije na sva četiri kotača koja značajno doprinose udobnosti.Thule_Sleek_LS_Copenhagen_Landscape_4_11000001.jpg (1.23 MB)

Sklapanje je intuitivno i brzo, kolica sklopljena su iznenađujuće mala, a ako trebate još prostora, možete skinuti kotače na klik. Velika košara za teret je pokazala da može tegliti tjednu kupovinu namirnica i paket mlijeka bez štetnih posljedica po kolica, dijete i samog vlasnika. Potaknuti roditeljskim iskustvima morali smo se osvrnuti i na nešto što ne spada u našu domenu, ali zaključili smo da je bolje platiti više i imati nešto dobro za svoje dijete što će nakon dvije do tri godine i dalje imati tu vrijednost, tako da ste na kraju svi na dobitku.Thule_Chariot_Sport_LS_Hvar_Landscape_10201001.jpg (798 KB)

Photo: Thule

Na vrh