objavio:
05. Listopada 2017.

Thule Subterra kolekcija

Thule Subterra kolekcija

Thule je još 2011. godine proširio svoju ponudu proizvoda na putni program koji uključuje torbe i ruksake Crossover kolekcijom.

 

Nešto kasnije, 2016. godine Thule izbacuje Subterra kolekciju koja je po dizajnu i kvaliteti namijenjena svakom tko je naučio kroz svoja putovanja što znači kvaliteta i jednostavnost korištenja jedne putne torbe.

Najjednostavnije je ući u trgovinu i odabrati veličinu putne torbe koja vam je potrebna, ali hoće li ta torba odgovarati vašim potrebama, to ćete shvatiti kroz vrijeme korištenja. Thule je uračunao to vrijeme korištenja i uključio sve sitnice koje su potrebne da bi vam ta torba upotpunila putovanje jednostavnošću i praktičnošću. Kako su naši čitatelji nerijetko putnici, često poslom koji obavljaju između uzbudljivih vožnji, naše je da sugeriramo nešto dobro i provjereno od strane našeg tima. Svaki Thule proizvod je napravio iskorak i maknuo se od standarda kakav poznajemo, tako i ovaj put. Putna torba s kotačima je klasika, ali kad to napravi Thule, onda detalji koji sačinjavaju Thule Subterra Carry-On 55cm/22” torbu čine je potpuno drugačijim proizvodom. Pretinci za odvajanje prljavog od čistog, pregrade za držanje prtljage na mjestu, kostur torbe izrazito otporan na udarce, a na izgled mekan. Drške za hvatanje su izrazito ugodne za ruku i smještene su sa svih strana, tako da ne postoji kriva strana.

Sa zip zatvaračem na vanjskom kućište dobivate brzi pristup važnijim sitnicama poput novčanika, ključa od auta i slično. 36 litara svega se može natrpati u jednu takvu torbu koja dizajnom govori o vama i vašem stavu. tražimo kvalitetu, trošimo više, ali rjeđe i želimo koračati ili pedalirati ovim svijetom u velikom stilu! Thule nas je kroz godine uvjerio da će održati kvalitetu i da će trajnost njihovog proizvoda uvijek biti ista i da se neće promijeniti ni u kom pogledu. U tom stavu jednu proizvođača je i cijena koja opravdava sve to, zato se nerijetko nađemo kako odmjeravamo Thule koji zna biti i dva puta skuplji od istog proizvoda nekog ne tako karizmatičnog branda. Svaki put kad uštedimo jer smo tražili povoljnije, potrošili smo više. Proizvod će trajati kraće, neće u potpunosti zadovoljiti naše potrebe, a naše opravdanje da nemamo za skuplje pada u vodu, jer dvije jeftinije torbe će prijeći cijenu jedne skuplje u razdoblju korištenja. Dakle, matematika je jednostavna, samo trebamo mindset koji to podržava.

Photo: Thule

Na vrh