objavio:
18. Prosinca 2017.

Trek Emonda SLR 9 Project One

Trek Emonda SLR 9 Project One
6 fotografija

Bicikl koji je izrađen da bude najlakši u klasi sada je još lakši!IMG_7683.jpg (99 KB)

Trek Emonda jedan je od tri modela koje Trek ima u ponudi kada govorimo o cestovnim modelima. Svaki od ta tri modela (op.a. Domane, Emonda i Madone) ima svoje specifičnosti koje ga stavljaju u zaseban razred po voznim karakteristikama. Trek Emonda ima jasan cilj, biti najlakši model koji će vozaču pružiti maksimalne performanse na usponu.IMG_7733.jpg (101 KB)

Kada se okvir Emonde prvi put pojavio na tržištu bio je to najlakši model cestovnog okvira koji se mogao kupiti u serijskog proizvodnji. Težio je 690 grama. Novi model Emonde ponovno postavlja nova pravila igre jer se upravo kod njega po prvi put probila granica od 650 grama, pa novi okvir za klasični tip kočnica teži samo 640 grama u 56 veličini (op.a. model okvira za disk kočnice težak je 665 grama).IMG_7712.jpg (87 KB)

Na testu vam predstavljamo ne samo najjači model iz Emonda linije već i model koji je ručno izrađen u Trek tvornici u Waterloo-u (op.a. Wisconsin - SAD). Baš takve bicikle i sa takvim načinom izrade, Rog Joma kao generalni zastupnik za Trek u Hrvatskoj, omogućava svim kupcima putem Project One programa. O ovom programu imat ćete prilike opširnije čitati u nekim od sljedećih članaka. IMG_7721.jpg (76 KB)

Emonda SLR 9 Project One na prvi pogled izgleda veoma moćno i baš kao pravi stroj za utrke zahvaljujući Trek Segafredo crvenoj timskoj boji.Da ne bi ostalo sve na izgledu bicikl, osim što je opremljen najlakšim okvirom bicikl je opremljen i vrhunskim dijelovima iz linije Bontrager XXX te najnovijom Shimano Dura Ace Di2 elektroničkom grupom. Okvir bicikla izrađen je od najkvalitetnijeg OCLV 700 karbona, a isti posjeduje H1 geometriju. Da je riječ o klasičnom cestovnom okviru potvrđuje i dužina gornje cijevi okvira koja ima točno 56 centimetara i to na 56 veličini okvira.IMG_7723.jpg (77 KB) Kut cijevi sjedala i prednje vilice 73.3-73.5˚ te razmakom kotača od 98.3 centimetara čine testnu Emondu veoma upravljivom ali i udobnom unatoč H1 race geometriji. Zahvaljujući najkrućem 700 OCLV karbonu bicikl je izrazito krut te doslovno možete osjetiti kako svaki vaš potisak pedale tjera bicikl pravocrtno naprijed.

U samoj čvrstoći, ali i lakoći bicikla, veliku ulogu imaju i Bontrager XXX komponente, sjedalo i volan. Bontrager XXX karbonsko (op.a. OCLV karbon) sjedalo novitet je za 2018. i namijenjen je isključivo za cestovne bicikle. Teži svega 68 grama, a iako njegov dizajn i veoma oskudan i tanak izgled ostavlja dojam neudobnosti, nakon popriličnog broja kilometara na njemu uvjeravamo vas da izgled itekako vara. Za tu udobnost zaslužan je specifičan dizajn, površina na kojoj se sjedi, a zove se Contour Relief Zone Plus.IMG_7688.jpg (138 KB)

Bontrager XXX integrirani volan (op.a. lulica i volan izrađeni su u komadu) širine 440 milimetara teži svega 230 grama, a daje neopisivo dobar osjećaj krutosti na prednjem dijelu bicikla pogotovo kada vozite u stojećoj poziciji. Kako bi sama vožnja na Emondi bila potpuni užitak zaslužna je i najnovija 11 brzinska Shimano Dura Ace Di2 elektronska grupa. Osim što zbog elektronike mjenjači rade savršeno precizno i brzo, nove Shimano ručice su ergonomski veoma udobne. Novi model Dura Ace klasičnih kočnica ima još jaču snagu kočenja zahvaljujući direct mount-u koji je montiran na okvir bicikla.

Jedino što još nedostaje na testnom modelu, a da bi Emonda Project One bila identična replika Trek Segafredo timskom biciklu, su Bontrager karbonski kotači. Trenutno se bicikl vrti na aluminijskim Paradigm Elite TLR kotačima. Kotači su se na na svim dosadašnjim vožnjama i utrkama ponašali iznimno pouzdano. Tijekom jačih ubrzanja na nogama osjetili smo neznatno savijanje kotača, a to se može prepoznati po zvuku koji se čuje između obruča i pakni kočnica u sličnim trenucima.IMG_7732.jpg (111 KB)

Unatoč tome kotači se jako dobro vrte i bez problema se održava brzina preko 40km/h na dužim ravnim ili pak blago valovitim dionicama. Dobrom osjećaju vožnje svakako doprinose i kvalitetne cestovne gume, a otkako vozimo Emondu testirali smo na njoj Continental GP4000 S2 i Bontrager R3 gume, obje u dimenzijama 25C.IMG_7716.jpg (133 KB)

Nova serija Emonda modela osim što je dostupna u karbonskim verzijama okvira, dostupna je i u aluminijskim izvedbama. Aluminijske su izvedbe dostupne samo sa klasičnim kočnicama, a kod jačih karbonskih modela modela možete birati želite li Emondu sa klasičnim ili disk kočnicama. Još jedan novitet kod novog modela je da kroz ramu, odnosno prednju i stražnju vilicu okvira, sada bez problema prolazi i vanjska guma širine 28C. Na ovaj način doista možete imati all around bicikl s kojim ćete moći uživati i na neasfaltiranim cestama ili pak imati lagan bicikl.IMG_7695.jpg (102 KB)

Da nova Emonda ima pobjednički pedigre na ovogodišnjem je Tour de France-u potvrdio i vozač Trek Segafredo ekipe, Bauke Mollema, osvojivši 15-tu etapu. Osim što je nova Emonda sada doista bicikl namijenjen svakom vozaču za 2018. će biti i financijski puno pristupačnija u što se možete uvjeriti u svakoj poslovnici Rog Joma dućana u Hrvatskoj.IMG_7672.jpg (112 KB)

Photo: Biker

Na vrh