objavio:
07. Prosinca 2017.

Trek Fuel EX8 Eagle

Trek Fuel EX8 Eagle
7 fotografija

I tako smo se nakon dugo vremena odvojili od Fuel EX 7 za 2017-u i krenuli s novim s novim modelom, Fuel EX 8 za 2018 s Eagle stražnjom kazetom.

Na prvu bismo rekli da je malo ljepši :), ali u suštini to su potpuno različiti bicikli po performansama. Osmica je ponudila odličan support na puno težim terenima. Kamenjar je, rekli bismo, prirodno okruženje za osmicu dok je prošlogodišnja sedmica znatno nježnija varijanta koja dolazi s užim gumama, užim i slabijim kotačima, slabijom i sitnijom vilicom.

Kad ih gledate jednog uz drugog za sedmicu biste rekli da je xc izuzev hoda suspenzije. Osmica je ozbiljan trail/all mountain bicikl koji savršeno odrađuje terene. Nešto slabiji je na ravnim šnitama gdje nema pravac kao sedmica, ali je agilniji zbog kraće lule i nešto upravljiviji. Jedan od rijetkih bicikala koji nam je došao na hard test, a da možemo reći da nismo stavili niti jedan aftermarket dio kako bismo bicikl prilagodili još više sebi. Možda tek jedan detalj.

Kotači su tubeless ready, tako da je trebalo samo izbaciti zračnice, staviti ventile i mlijeko  te s onom najmanjom pumpom napumpati gume. Obruči imaju profil koji se može lako pripremiti prije pumpanja da nije potreban airshot i slične naprave koje puštaju zrak pod visokim trakom. Boost nabe i naprijed i natrag su uvelike doprinijele kompaktnosti bicikla, upravljivosti i agilnosti. Iako je bicikl bio složen, nakon par pranja i blata počeo je krckati na gibljivim dijelovima što nas je na prvu razočaralo, ali jednom je bilo potrebno nasaftati sve segmente silikonskim uljem i stvar je došla na mjesto.

Od tada niti svrčka i to nakon više pranja. ‘Seatpost’ je jači od prethodnika, lakši i precizniji. Nije potrebno paziti toliko na kut sjedenja kad želimo spustiti sjedalo. Vilica (Foxova) iako bez podešavanja hoda odrađuje ostali dio zadataka bez greške. Možda bismo mogli reći da bismo voljeli na ovom bicikl imati vilicu s talasom, pa bi bio još upotrebljiviji za maratone na kojima je malo naporan zbog pozicije sjedenja, ali tek nakon 40ak kilometara se počinje osjećati allmountain pedigre.

Ne pričamo o natjecateljskom već rekreativnom biciklisti koji bi to tako doživio. Ako trebate bicikl koji je za sve moguće namjene osim za cestu, a često se vozite, s ovim biciklom nećete pogriješiti, doslovno vrijedi svake kune. Ovo je samo kratki uvod u sljedeće još opsežnije opservacije istog, kako bi mogli kroz vrijeme donijeti što pravilniji sud za bicikl koji bi u svom segmentu trebao biti best buy. Za sada ima velike šanse postati.

Photo: Biker

Na vrh