objavio:
08. Ožujka 2018.

Trek Madone 9.0

Trek Madone 9.0

Od zadnjeg redizajna Trek Madone je osvojio razna priznanja za inovativan dizajn, napredna tehnološka postignuća u svijetu biciklističke industrije, a nekoliko godina za redom proglašen je i kao najbrži, najaerodinamičniji cestovni bicikl.Madone90_21585_E_Alt2.jpg (39 KB)

Madone model spada u sam vrh ponude Trek cestovnih bicikala. Kako Trek svoje cestovne modele dijeli u nekoliko potkategorija ovdje valja napomenuti da je ovdje riječ o cestovnom aero modelu. Upravo ova aero komponenta pruža vozaču maksimalne performanse koje se traže na brojnim utrkama kada vozača želi otići sam u bijeg ili imati `početnu` prednost u samom finišu utrke.Madone90_21585_E_Alt6.jpg (67 KB)

Model Madone 9.0 koji je Trek predstavio za 2018. godinu omogućit će svima koji su do sada imali želju voziti ovaj model ali ga unatoč `paprenoj` cijeni (model 9.9 po cijeni od 82.499,99kn te model 9.5 po cijeni od 56.299,99kn) nisu bili u mogućnosti kupiti, da po puno povoljnijoj cijeni dođu u vlasništvo nove Madone.Madone90_21585_E_Alt4.jpg (65 KB)

Madone 9.0 ima potpuno isti okvir i prednju vilicu kao i modeli 9.5 i 9.9. Okvir je napravljen od najkvalitetnijeg Trek OCLV karbona koji nosi oznaku čvrstoće 600. Osim kvalitete ovo je i jedan od najčvršćih okvira koje Trek koristi na svojim cestovnim modelima (oznaku 700 nosi njihova Trek Segafredo cestovna ekipa na svojim trkaćim modelima). U usporedbi sa 9.5 i 9.9 modelima jeftiniji 9.0 model ima identične Bontrager Aero kočnice koje su potpuno integrirane u okvir bicikla. Na  taj način pridonose samoj aerodinamičnosti cijelog okvira.Madone90_21585_E_Accessory1.jpg (68 KB)

Geometrija okvira je H2 fit što znači da za razliku od njihovog Domane modela (koji ima `Endurance` geometriju) ima nešto kraći razmak između kotača i zatvorenije kuteve što vozaču pruža agresivniju poziciju i `oštriju` kontrolu samog bicikla. Cijevi okvira napravljene su uz pomoć tzv. KVF  oblika. Ovakav aerodinamični oblik cijevi ima sve karakteristike kao krilo aviona samo je dizajnirano za biciklističku platformu – lagano, čvrsto i ima odlične karakteristike i tokom bočnih udara vjetra. KVF tehnologiju koristi u Trek SpeedConcept model koji je napravljen za kronometarsku vožnju i za duge triatlone gdje se vozači natječu sami protiv vremena.Madone90_21585_E_Alt5.jpg (62 KB)

Aero rame su zbog svojih debljih cijevi vrlo često i neudobnije za voziti za razliku od standardnih cestovnih okvira. Trek-ovi inženjeri su na to mislili prilikom redizajniranja Madone pa zbog toga na ovom modelu nalazimo poznati Isospeed. Isospeed pruža vozaču dodatnu udobnost na način da cijev sjedala nije spojena sa gornjom cijevi okvira pa se na taj način omogućava amortizacija rupa i neravnina na lošijim cestama (što je u Hrvatskoj čest slučaj). Uz sve ove tehnološke prednosti okvira Madone je i dalje jedan od najlakših aero bicikala u svojoj konkurenciji.Madone90_21585_E_Accessory2.jpg (53 KB)

Atraktivan dizajn Madone krasi upravo činjenica da na samom okviru nećete pronaći niti jedan bužir ili sajlu. Svi bužiri i sajle idu kroz sami okvir bicikla (još jedna prednost u aerodinamici bicikla). Na modelu 9.0 do prve razlike u odnosu na 9.5 i 9.9 modele dolazi kod upravljačkog dijela bicikla. Model 9.0 ima klasičnu lulicu i klasičan oblik volana, a skuplji modeli 9.5 i 9.9 imaju plosnati aero volan sa integriranom lulicom.Madone90_21585_E_Alt7.jpg (77 KB)

Dok u jednu ruku klasični volan sigurno nema aero prednost nad pravim plosnatim aero volanom, on je ovdje zaslužan što je 9.0 model znatno jeftiniji od spomenuta dva skuplja modela. S druge strane klasični volan pruža vozaču mogućnost stavljana T nastavka na volan ukoliko Madone želi koristiti na triatlon utrkama ili jednostavno želi imati maksimalno agresivnu aero poziciju. Model 9.0 opremljen je Bontrager Aeolus Comp kotačima visine 50mm. Ovo je i dalje natjecateljski model kotača samo za razliku od Aeolus D3 modela (koji dolaze na Madoni 9.9 i potpuno su karbonski) ovdje je riječ o karbonsko-aluminijskoj verziji kotača. S ovim modelima kotača Trek je u još jednom segmentu otišao u razred pristupačnijih cijena kako bi svima omogućio da voze `trkaću tehnologiju` po nižim cijenama. Kompletna grupa na Madoni 9.0 je nova Shimano Ultegra R8000 (11 brzina) samo sa već spomenutim Bontrager Aero kočnicama koje su standardni paket Madone okvira. Ovako složen bicikl, Madone 9.0 model za 2018. biti će dostupan po cijeni od 29.999,99kn. Ova cijena spada već u veoma razumnu cijenu za vrhunski bicikl sa opremom koja dolazi uz njega. Nadamo se da ćemo zbog ovog poteza u Trek-u ubrzo vidjeti i više vozača Madone bicikla i na našim cestama.Madone90_21585_E_Portrait.jpg (70 KB)

Photo: Trek

Na vrh