objavio:
01. Ožujka 2018.

Vodič kroz Cube električne bicikle za 2018.

Vodič kroz Cube električne bicikle za 2018.

Što je električni, odnosno hibridni bicikl?

Kroz seriju tekstova predstavit ćemo vam ponudu Cube električnih, odnosno hibridnih bicikala za 2018. godinu. U razvijenim europskim državama koje imaju sređenu biciklističku infrastrukturu prodaja električnih (hibridnih) bicikala se izjednačila sa prodajom klasičnih bicikala sa snažnom tendencijom daljnjeg rasta i osvajanja tržišta. Hrvatska svakako zaostaje ali prodajni rezultati govore da su električni bicikli stigli i kod nas te da polako ali sigurno osvajaju tržište. CUBE E-BIKE 01.jpg (594 KB)

Cube je svakako jedan od lidera u ovom segmentu sa više od 100 različitih modela u ponudi - od ulaznih gradskih, treking i MTB modela pa sve do high-end cestovnih i full-suspension MTB modela koji su spremni i za najzahtjevnije terene. Prije nego krenemo s konkretnim modelima volio bih rasčistiti jednu jako bitnu stvar. Znači, ovo su hibridni bicikli, nisu mopedi niti motori - potrebno je okretati pedale da bi se bicikl kretao. Kako to funkcionira? Motor asistira tj. dodaje snagu sukladno vašoj jačini okretanja pedale. To se najviše osjeti kod kretanja s mjesta gdje u nekoliko laganih okreta pedale dostižemo ugodnu putnu brzinu od 15 do 20 kilometara na sat. Nakon što prođemo brzinu od 25 km/h asistencija prestaje i vozimo isključivo na snagu vlastitih nogu.CUBE E-BIKE 02.jpg (334 KB)

Zašto? To je u skladu s europskim normama i zakonima i napravljeno je prije svega zbog sigurnosti vozača ali i zbog zaštite ostalih sudionika u prometu. Probajte zamisliti jurnjavu od 40-50 ili više kilometara na sat na biciklu teškom cca. 25 kg po pločniku ili gradskom trgu među gomilom pješaka. Drugi moment kod kojeg asistencija dolazi do izražaja je vožnja uzbrdo. Nevjerojatna lakoća kojom se savladavaju i najstrmiji usponi izmamit će ogroman osmijeh svaki put kad se nađete pred naizgled nesavladivom strminom.

Uglavnom, vožnja električnog bicikla nije baš mačji kašalj, treba okretati pedale i ovisno o terenu itekako ćemo se namučiti i dobro oznojiti. To svakako vrijedi za MTB vožnje po šumskom terenu gdje će električni bicikl pokazati svoje pravo lice - uzbrdo ćemo ići lakše nego ikada prije, ni jedan uspon neće biti prestrm ili nevozljiv dok ćemo se nizbrdo spuštati i guštati kao i na klasičnom MTB biciklu bez asistencije. Što kad potrošimo bateriju? Nastavljamo vožnju, samo bez asistencije. Domet? Ovisi o mnogo faktora: težini vozača, vrsti i konfiguraciji terena te modu u kojem vozimo i on može varirati od 50 do 110 (pa i više) kilometara. Uz pažljivo i ekonomično rukovanje bez problema možemo razvući trajanje baterije na cjeli dan.CUBE E-BIKE 03.jpg (419 KB)

Cijena? Naše iskustvo je pokazalo da se investicija jako brzo isplaćuje pogotovo ako električni bicikl koristimo na dnevnoj bazi prilikom odlaska na posao dok je pozitivan efekt na psiho-fizičko zdravlje vozača neupitan. Servis? Svi problemi sa Bosch sistemima se rješavaju u Zagrebu kod ovlaštenog servisera, a to je tvrtka Keindl Sport. Sve reklamacije, dijagnostika i servisi rješavaju se na licu mjesta, a u slučaju nekog ozbiljnijeg problema novi, ili zamjenski dio u pravilu dolazi u roku od 7 dana.

Cube je svoju gamu električnih bicikala podjelio u 5 kategorija:

  1. MTB hardtail bicikli - Elite, Reaction, Acid i Nutrail
  2. MTB full suspension bicikli - Stereo 160, Stereo 140 i Stereo 120
  3. Cestovni bicikli - Agree
  4. Ženski bicikli - Access, Sting 140 i Sting 120
  5. Tour bicikli - Cross, Kathmandu, Touring, Town i Elly 

CUBE E-BIKE 04.jpg (557 KB)

Cijene kreću od 14.699 kn, a kompletnu ponudu možete pogledati ovdje. Dio ponude je već izložen i spreman za isporuku u trgovinama Keindl Sporta u Vitezićevoj ulici 1a ili Reljkovićeva ulica 2 u Zagrebu. Za sva dodatna pitanja o raspoloživosti određenog modela možete nazvati 01 3877 448 ili poslati mail na info@keindl-sport.hr.

Na vrh