Ove cipele dosežu vrtoglavih 2600 kuna. Za jednog rekreativca vjerojatno preskupa, ali za nekoga tko ipak obraća pažnju na detalje, razlika je itekako zamjetna u odnosu na midrange cipele. Specialized donosi natjecateljsku cipelu koja je predviđena da se ukopča na početku vožnje i iskopča na kraju. Hodanje u njima je kao vožnja Ferrarija po makadamu, to se ne radi.
Sasvim je logično da će pro cipela biti finija i napravljena od otpornijih materijala jer je kod nje isključivo naglasak na performansama i izdržljivosti. Specialized je napravio vrhunsku cipelu sa prijenosom snage koja je zaista zamjetna i koja se osjeti, cipela je izuzetno lagana i ugodna. Izvana potpuno kruta, a opet udobna. Specialized je cipele radio za duže vožnje i ponavljamo, rjeđe skidanje s bicikla i minimalno hodanje. Karbonske potplate su osjetljive na habanje i oštro kamenje, tako da njih preporučamo onima koji trebaju vrhunsku i kompaktnu race cipelu.
U odnosu na slabije modele, ove cipele kad stegnete standardnim Specialized sistemom, nema potrebe za dotezanjem i prilagodbom nakon prvih kilometara. Izuzetno lako se čiste i peru, ako izvadite uloške, a sušenje je brzo čak i na sobnoj temperaturi. To su sve korisne sitnice koje kad su prisutne u praksi čine veliku razliku. Žuljanje kod razrade kalupa nakon kupnje je moguće kod osoba kojima može gležanj dosjedati na bočnicu cipele, ali materijal se brzo razvuče i prilagodi obliku kosti.
Body Geometry je i ovdje kao i kod svakog predmeta iz Specializeda prisutan, tako da su ulošci skoro pa savršeni, udobni i uzdignuti na pravim mjestima kako bi se izbjeglo pečenje i trnjenje. Vožnja u ovakvim cipelama je znatno konkretnija i stabilnija. Ukopčavanje i iskopčavanje je mačji kašalj, mali solidni pomaci su potrebni za brzu reakciju. Karbonski potplati ju čine krutom i laganom i to je recept za vrhunsku cipelu. Dalje ovisi o vama, ako ste stvarno biciklista od starta do cilja bez stajanja, onda samo naprijed!
Photo: Biker