www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
10. Svibnja 2019.

1/3 Tour De Francea na Continental gumama!

1/3 Tour De Francea na Continental gumama!

Prvo izdanje biciklističke utrke Tour de France održano je 1. srpnja daleke 1903. godine.

Uz talijanski Giro d’Italia koji je šest godina mlađi, vrlo brzo je postalo najprestižnije biciklističko natjecanje te uz treću veliku utrku, Vueltu, čini “Grand tour”.news4.jpg (181 KB)Počeci...
Zanimljivo je kako je i Tour de France baš poput Gira također pokrenut radi povećanja naklade novina koje su u to vrijeme vodile bitku s konkurencijom, u čemu im je Tour doista i pomogao. L’Auto su bile sportske novine, čiji je naslov odražavao tadašnju okupiranost automobilskim sportom, no nisu bile striktno ograničene na automobilizam.
Tour de France No.1
Prvi Tour de France vozio se od 1. do 19. srpnja 1903. godine, a imao je šest etapa ukupne dužine 2.428 km. Na njegovom je startu sudjelovalo 60 biciklista, a pobijedio je Maurice Garin, 32-godišnji Francuz. On je svih šest dionica Tour de Francea prošao za ukupno 94 sata 33 minute i 14 sekundi, čak tri sata ispred sljedećeg najbržeg natjecatelja, Luciena Pothiera. Prvi se Tour de France vozio na ukupnoj duljini od 2.428 kilometara, a etape su završavale redom u Lyonu, Marseilleu, Toulouseu, Bordeauxu, Nantesu i Parizu, gdje je bio i sveukupni cilj utrke.news3.jpg (90 KB)Tehnikalije...
Tour de France se od tada tradicionalno održava svake godine u srpnju uz nekoliko godina pauze tijekom dva svjetska rata. Timski nastup uveden je 1905., a osnivači timova bili su uglavnom čuveni proizvođači dvokolica ili dijelova. Utrka traje tri tjedna i dugačka je oko 3500 km podijeljenih u 21 etapu s dva slobodna dana. Vozi se kroz cijelu Francusku uz povremene posjete susjednim zemljama. Riječ je o izuzetno napornoj utrci koja od natjecatelja zahtijeva vrhunsku pripremljenost i svestranost. Etape su duge, a voze se po stazama različite konfiguracije, sa čestim usponima. news5.jpg (165 KB)T-shirt story...
Tijekom utrke vodeći u ukupnom poretku nosi žutu majicu na kojoj i danas u čast osnivača stoje inicijali Henryja Degrange (H.D.), direktora lista L’Auto i osnivača Toura. Osim nje postoje i točkasta majica (najbolji brdski vozač), zelena majica (najbolji sprinter) i bijela majica (najbolji mladi vozač). Uobičajeno na utrci sudjeluje između 20 i 22 ekipe, a svaka broji 9 članova.
Tijekom vremena, biciklisti su se sve bolje pripremali za napore koji ih očekuju na Touru, pa se smanjivalo vrijeme potrebno za prolaz etapa. Naravno, svemu tome znatno je doprinio i razvoj tehnologije, usavršavanja bicikala, kao i vrlo bitne stavke - guma.news17.jpg (142 KB)Točka spajanja
Tako se povijest proizvodnje guma u Continentalu proteže sve do 1892. godine, kada je proizvedena prva pneumatska guma za bicikle “Pneumatics”, dok je prva guma za automobile slijedila 1898. godine, što Continental čini proizvođačem guma s najdužom tradicijom u Njemačkoj. Danas tvrtka radi na poboljšanju svojih guma s dva kotača i automobilskih guma dijeleći neke od istih tehnologija. Primjerice, spoj “Black Chili” na kojem su pobjeđivali Thomas i Fromme, pruža visoku čvrstoću prianjanja ne samo za Continental gume za bicikle, već i za automobilske gume visokih performansi.
Vratimo li se na Tour de France priču, promatrajući koje gume biraju najbolji, zanimljivo je za primijetiti kako je prošle godine čak šest od prvih deset vozilo Continental gume, među kojima i ukupni pobjednik, Britanac  Geraint Thomas iz Teama Sky. news6.jpg (76 KB)TdF 2019...

Ove godine, čak će se šest World Tour momčadi (Sky, FDJ, Movistar, Bahrein-Merida, Katuša-Alpecin, Sunweb) natjecati na vrhunskoj Continental gumi Competition Pro LTD tvrtke Continental, posebno dizajniranoj i ručno izrađenoj u Korbachu u Njemačkoj. To znači da će čak trećina pelotona biti na Continentalu! 
S obzirom da je od ove godine Continental postao i jedan od pet glavnih partnera Tour de Francea, osim natjecatelja, i vozači službenih vozila Tour de France će uživati u performansama najnovije gume Continental za automobile, PremiumContact 6. Tour de France edition gume za timove se proizvode u Sarregueminesu u Francuskoj. Dakle, kada su u pitanju gume, Tour de France je francusko-njemačka priča o uspjehu.

news16.jpg (93 KB)

Ovogodišnje etape:

STAGE 1, 192 km: BRUXELLES > BRUSSEL,

STAGE 2, 27 km: BRUXELLES PALAIS ROYAL > BRUSSEL ATOMIUM,

STAGE 3, 214 km: BINCHE > ÉPERNAY,

STAGE 4, 215 km: REIMS > NANCY,

STAGE 5, 169 km: SAINT-DIÉ-DES-VOSGES > COLMAR,

STAGE 6, 157 km: MULHOUSE > LA PLANCHE DES BELLES FILLES,

STAGE 7, 230 km: BELFORT > CHALON-SUR-SAÔNE,

STAGE 8, 199 km: MÂCON > SAINT-ÉTIENNE,

STAGE 9, 170 km: SAINT-ÉTIENNE > BRIOUDE,

STAGE 10, 218 km: SAINT-FLOUR > ALBIREST   ALBI,

STAGE 11, 167 km: ALBI > TOULOUSE,

STAGE 12, 202 km: TOULOUSE > BAGNÈRES-DE-BIGORRE,

STAGE 13, 27 km: PAU > PAU,

STAGE 14, 117 km: TARBES > TOURMALET BARÈGES,

STAGE 15, 185 km: LIMOUX > FOIX PRAT D’ALBISREST   NÎMES,

STAGE 16, 177 km: NÎMES > NÎMES,

STAGE 17, 206 km: PONT DU GARD > GAP,

STAGE 18, 207 km: EMBRUN > VALLOIRE,

STAGE 19, 123 km: SAINT-JEAN-DE-MAURIENNE > TIGNES,

STAGE 20, 131 km: ALBERTVILLE > VAL THORENS,

STAGE 21, 127 km: RAMBOUILLET > PARIS CHAMPS-ÉLYSÉES,

Photo: Organizator

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh