Giant i CCC Team su udružili snage 2019. godine. Vozači imaju na raspolaganju vrhunske bicikle- TCR Advanced SL/ Propel Advanced SL/ Trinity Advanced Pro TT i opremu, dok Giant ima informacije iz prve ruke potrebne za razvoj vrhunskih dijelova, bicikala, gadgeta. Upravo iz te uspješne suradnje, nastali su Cadex 65 disc kotači koji na papiru djeluju impresivno, pa se nadamo da će takav dojam ostaviti i nakon vožnje.Kada smo primili kotače u ruku, ni sami nismo sigurni čemu se više divimo, težini ili visokom profilu obruča? Brzo smo se složili da je upravo kombinacija jednog i drugog to što nas fascinira. Masa od 1500 grama za cijeli set kotača, visine obruča 65 mm! Može..
OBRUČI
Visina obruča je 65 milimetara, vanjska širina je 26mm, a unutrašnja 22.4 mm. Dok konkurencija kotače čija unutrašnja širina iznosi 21- 22mm naziva “wide+”, ekipa iz Cadex-a na to gleda pomalo skromno, ne gurajući to u prvi plan. Materijal koji se koristio za izradu obruča je naravno karbon...ništa nas ne veseli kao kada na bicikl stavljamo nešto od karbona ( nije bolest sve što boli). Prednji obruč ima 21 rupu, dok stražnji broji 24.
Jedna od glavnih značajki naših kotača je CADEX Hookless technology. Zahvaljujući hookless tehnologiji, unutrašnja širina obruča je veća, te ćete s užom i lakšom gumom dobiti veći volumen, samim time i bolji grip. E sad, ako ste zagriženi fan Continentala, njihove gume se trenutno ne nalaze na popisu testiranih koje su kompatibilne sa CADEX hookless obručima.Naravno, popis kompatibilnih guma je sve duži i duži, pa se nadamo uskoro i Continentalu.
Kotače smo vozili na CADEX gumama širine 28, koje u kombinaciji sa 22.4 mm obručima djeluju poprilično široko. Neka vas širina i volumen ne brinu, nećete biti ništa sporiji. Velik plus je bolji grip, a zahvaljujući tubelessu možete voziti na nižem tlaku, pa će udobnost vožnje biti veća. NABE
Kvaliteta izrade samog tijela nabe, ali i unutrašnjosti u koju smo zavirili iz znatiželje je na visokom nivou, iskreno radi se o high end kotačima, pa nismo ni očekivali drugačije. Za nesmetano i glatko okretanje zaduženi su industrijski ležajevi. Čim smo stavili kotače na bicikl, zavrtjeli smo prednji kotač i bacili okladu kada će stati...obojica smo izgubili, imate osjećaj da neće nikada stati. Za instalaciju rotora koristi se Centerlock sistem. Stražnja naba ima Ratchet Driver koji podsjeća na DT Swiss, ali...postoji veliki ali. Ne sjećamo se kada smo imali kotače ili nabu koja je bila toliko glasna. Osobno volim glasne nabe, pa mi je to plus. Nabe su kompatibilne sa 100/142 x 12 osovinama, te Shimano 11 i Sram XDR 12 brzinskim sistemima. ŽBICE
Kratko i jasno- aero, karbon i jakooo seksi. Aero profilirane karbonske žbice imaju vrhunske aerodinamičke karakteristike, a “imune” su na bočni vjetar. Pomalo smo se pribojavali bočnog vjetra obzirom da se radi o obručima od 65mm, no bez straha i manje iskusan vozač može se odlučiti za CADEX 65 disc- nema neugodnih trzaja uzrokovanih bočnim vjetrom.ZAKLJUČAK
Da se radi o vrhunskim kotačima dalo se naslutiti od prvog trena kada smo ih raspakirali. Kvaliteta izrade i materijala, sve je na nivou koji očekujete kada se odlučite za kotače ovog cjenovnog ranga. Da se ne lažemo, znali smo odmah da se radi o dobrim kotačima, ali htjeli smo se uvjeriti i biti sigurni da vozači CCC Team-a voze dobru stvar, pa smo zato prionuli teškom poslu testirajući po Sljemenu i Dragonošcu. Ono što se iskreno nadamo je da će ekipa iz Gianta “zaboraviti” koji tjedan na kotače, a mi idemo dalje zujati našim CADEX 65- icama!
Kako se kotači ponašaju u vožnji, da lis smo promijenili mišljenje i da li bi savjetovali ekipi CCC Teama da dođu kod nas trenirati, čitajte uskoro...
CADEX 65 DISC Kotači, prvi dojmovi

Dođeš u Giant praznih ruku, a izlaziš van s dvije torbe u kojima su kotači...ali osjećaj težine je isti. Dvaput se okrećemo i gledamo da li je fora, ali kotači su unutra. Radi se o Cadex 65 disc, koje smo dobili na test, a nestrpljenje raste iz sekunde u sekundu. Zašto? Očekivanja su velika i jedva čekamo staviti ih na bicikl, da vidimo kako se ponašaju naši novi aero kotači na Madone-i.