Testirana u roku od 5 dana, cca 270km s 5000m uspona, zbog iznimno zahtjevnog i različitog terena možemo bez skromnog pretjerivanja reći da je ovo bio hard-test za Cross King model. Gume su prošle različite podloge terena kao što su utabani makadami, šumski putevi, oštro kamenje, vožnja po stijenama, a uz sve to zahvaljujući majci prirodi vozili smo je i u suhim i u mokrim uvjetima, na svim tim podlogama. Pa krenimo redom.Model guma koji smo testirali nosi puni naziv Continental Cross King ProTection. Oznaka ProTection otkriva nam da je riječ o najjačem modelu gume u toj kategoriji. Ova tehnologija gumama daje odličan mix brzog kotrljanja, dobrog gripa i zaštite protiv bušenja. Kada govorimo o zaštiti protiv bušenja valja naglasiti da je ovo Tubeless Ready guma. Prije same utrke složili smo gumu kao tubeless kako bi je mogli voziti na nižem pritisku zbog boljeg gripa i veće udobnosti. Ovdje ćemo odmah naglasiti da su gume na utrci testirane na dva potpuno različita tipa i modela bicikla. Jedan model bio je hard-tail Specialized S-Works Stumpjumper, a drugi model bio je full-suspension Trek Fuel EX 9.9. Na oba modela na prednji kotač montirali smo gumu 29x2.3“, a na stražnji kotač 29x2.2“. Ako se pitate zbog čega smo naprijed stavili širu gumu, razlog je šira guma više gripa na prednjem kotaču čime dobivamo bolju i sigurniju upravljivost. Prednji kotač ionako ima glavnu ulogu držanja smjera, a stražnji kotač prenosi našu snagu pa smo stoga zbog manjeg otpora kotrljanja straga stavili gumu 2.2 širine. Prilikom montaže primijetili smo da se gume teže napumpa uz pomoć obične pumpe ili kompresora na zrak, a da se bez ikakvog problema napumpala uz pomoć tubeless pumpe Bontrager Flash Charger.
S obzirom na to da je od prvog dana teren na utrci bio vlažan i na nekim mjestima blatnjav odmah smo primijetili kako guma ima odličan grip što se tiče držanja gume u zavojima (bočni grip) i držanja gume na usponima (središnji grip). Guma nam je čak ulijevala povjerenje i na dijelovima staze koji su bili prekriveni glatkim stijenama koje su na određenim mjestima bile mokre. Na tim dijelovima osjetilo se da guma hoće pobjeći, ali zahvaljujući svom odličnom gripu osjetili smo dovoljno sigurnosti da smo bez poteškoća uspjeli odvoziti spomenute segmente.
Na brzim makadamskim dionicama guma je pokazala odlično držanje u zavojima, a u to se pogotovo uvjerio jedan član ekipe kada je u nepregledan zavoj uletio s malo previše brzine i na kraju ipak uspio na samom bočnom rubu gume izvući bicikl i sebe iz sigurnog puta u grmlje pored staze.
Osim što je guma dobrog gripa, isto tako nas nije iznevjerila na oštrom kamenju na kojem smo svakodnevno prolazili ekipe koje su stajale zbog bušenja. Pregledavajući gume svaki dan nakon odvožene ture čak nismo uočili niti oštećenje na gumi koje bi ukazalo da je tubeless tekućina pokrpala ikakvu rupu. Činjenica da oba vozača nisu imali problema s bušenjem bez obzira na to što je jedan od njih vozio na hard-tail biciklu s prednjom suspenzijom od 100mm, a drugi na full-suspension biciklu od 130mm hoda na obje suspenzije, možemo reći da je ovo izrazito žilava guma.
Na nekoliko mjesta, pogotovo na Rabu, susreli smo se i s blatom. Iako u specifikacijama proizvođač navodi da ovo nije guma za blato, nama se pokazalo da guma može odraditi odličan posao i kada vas vremenske (ne)prilike iznenade. Odličan grip ove gume pokazao se i u blatnim uvjetima, a uz to sama guma ima odlično riješeno pročišćavanje gazišta od nakupljenog blata koje se ne zadržava dugo na gumi već se brzo u vožnji samo pročisti i skine s gume.
Continental Cross King gume potražite u svim Rog-Joma trgovinama i na njihovom webshop-u.
Continental mtb guma - pokazala se odlična na testu

XC guma s performansama Trail gume... Kada razmišljamo o kupovini MTB gume većini od nas kroz glavu prolaze misli: želim gumu koja se teško buši, koja odlično drži na raznim podlogama uzbrdo i nizbrdo, a uz sve to želimo da guma ima čim manje grama. Do sada smo vozili nekoliko guma koje smo rado preporučivali kada su u pitanju sve ove karakteristike, ali nakon što smo na utrci 4 otoka testirali Continental Cross King gume usuđujemo se reći da imamo još jednog favorita za ovu sezonu.