Na tržištu se još nije ustabililo mišljenje koja dimenzija kotača je najbolja za pojedine MTB discipline. Osim u disciplinama podijeljeno mišljenje vlada oko odabira veličine kotača ovisno o visini vozača. Tako npr. imamo one `stare` zagrižene mtb vozače za koje je 26“ svetinja i ne pomišljaju o prelasku na bilo koju drugu dimenziju kotača, onda pak imamo vozače koji najviše uživaju tijekom spusta i brze vožnje po tehničkim dijelovima i koji su idealan omjer našli upravo u 650B kotačima jer daju idealan omjer između brzine, agilnosti i upravljivosti bicikla (za njih su 29er bicikli pretromi) i imamo na kraju vozače koje zanima samo efikasnost na stazi i postizanje čim boljeg vremena koji su se sa revolucijom 29er kotača preporodili. Naravno ništa od ovoga zapravo nije točno ili neko pravilo kada gledate kakav bicikl danas kupiti za sebe jer sve ovisi o vašem osjećaju na jednom od ponuđenih dimenzija kotača. Iako je sigurno da 26“ kotači sve više izlaze iz upotrebe jer kod većih proizvodača bicikala (Trek, Giant, Specialized..) više da gotovo i nema u ponudi 26“ modela bicikala. U XC i XCM kategorijima to je najviše izraženo dok kod `Enduro` i Downhill` kategorija još možemo naći 26“ dimenzije ali izgleda da će tamo uskoro početi dominirati 27,5“ dimenzija kotača (prošle sezone na jednoj od DH utrka svjetskog kupa na postolju se našao Specialized Enduro 29er bicikl tako da možemo reći da mjesta u DH disciplini ima i za velike kotače). U zadnje vrijeme često se spominje i kako se za visoke vozače pogotovo preporučaju 29er kotači zbog veličine okvira, a za niže vozače 27.5“ kotači zbog manjih okvira bicikala. Da bi vožnja na bilo kojim od tih dimenzija kotača bila moguća, biciklistička industrija zadužena za proizvodnju guma mora pratiti i imati u ponudi kompletan asortiman guma od 26“, 27.5“ i 29“ guma.
U 2014 Continental se pobrinuo da svaki vozač nađe za svoju dimenziju kotača odgovorajuću gumu, bilo da je riječ o 26“, 27.5“ ili 29“ kotačima. Continental ove tri dimenzije guma radi u tri tvornice, a odabirom odgovarajuće veličine, kvalitete gume o kojoj onda ovisi i sama cijena gume ovisi u kojoj od te tri tvornice se gume proizvode.
Najjeftinije, svakodnevne gume Continental proizvodi u tvornici u Indiji dok gume sa nešto boljim performansama proizvodi u Kini u gradu Hefei gdje je napravljena njihova nova tvornica. Najkvalitetnije gume sa najboljim performansama Continental proizvodi u Njemačkoj u Korbachu. U Korbachu se proizvode gume sa najboljom tehnologijom koju Continental ima u ponudi – BlackChili i Protection modeli. O tehnologiji izrade guma reći ćemo nešto kasnije. U tvornicu u Korbachu Continental je uložio milione kako bi tvornica imala sve potrebno za izradu novih guma na području 29er i 650B dimenzija. Upravo su Continental gume osvojile nebrojeno nagrada u globalnim biciklističkim medijima : `Test winner Made in Germany`. Continetal je jedan od posljednjih velikih proizvođača guma koji veliki dio svojih guma proizvodi i dalje u Europi. U Continentalu napominju da im je ovo osim velike motivacije za njihov razvojni tim zapravo i njihova obaveza prema svim vozačima koji su im dali svoje povjerenje.
Ove sezone testirat ćemo neke od modela Continetal guma u kojima ćemo se osvrnuti koje gume vam preporučamo za pojedinu podlogu i u kojim vremenskim uvjetima. Uz to osvrnut ćemo se i na pouzdanost gume, koliko se brzo troše ovisno o uvjetima u kojima smo ih vozili, težinu guma u odnosu na druge proizvođače. Spomenuli smo ranije u tekstu da Continental koristi nekoliko tehnologija u izradi svojih guma, a koje su to točno moći ćete pročitati već u sljedećem našem članku o Continental gumama. Ponudu guma možete pogledati u dućanima Rog Joma.