Tim principima vodili su se i Fujijevci kada su na papir stavili Feather i odlučili se za njegovu proizvodnju. Osim Promaxovih V-brake kočnica, sve ostalo podsjeća na vremena kada su se naši roditelji vozili na biciklima i utrke pistovnjaka. Okvir koji geometrijom ocrtava najklasičniji oblik bicikla, tanka kruta vilica i uski volan s rogovima, najupadljiviji su dijelovi koji Feathera čine onim što i jest. Prvi kilometri gradske vožnje donijeli su sa sobom neka iznenađenja. Navika je prokleta stvar, ipak se pod našim kotačima uglavnom čuje šuštanje lišća, pucketanje žirova i suhog granja, pa smo se našli zatečeni uskim volanom, položajem sjedenja i tvrdoćom. No, nije nam trebalo puno vremena da počnemo motati filmove kako da redakcija „ugrabi” jedan ovakav primjerak. U svakom slučaju, uzak volan pokazao se kao prednost u vožnji napučenim ulicama, dok je tvrdoća relativan pojam, a samo je vrijeme prilagodbe važno. Kada ovako lagani bicikl konstruiran za cestu tjerate koliko vam noge dozvoljavaju, zaboravite na sve ono što ga razlikuje od brdskog bicikla i jednostavno uživate u šuštanju vjetra. Valja još spomenuti i to da se stražnji kotač može montirati na dvije strane kako bi se ovog jednobrzinca moglo pretvoriti u pravi fixie ‘’pistovnjak’’ bez jednosmjernog ležaja na stražnjem zupčaniku. Feather se proizvodi u četiri boje među kojima bi izdvojili crvenu kao najupečatljiviju i crnu kao nama najljepšu, ali to je ipak samo naš subjektivan stav. Za više informacija: www.rog-joma.hr
objavio: Biker
17. Studenog 2012.
Fuji Feather

Sve popularniji single speed bicikli uzeli su maha na našem tržištu. Karakterizira ih jednostavnost, kruta vilica, jedna brzina i najčešće su izvedeni u nekom retro stilu.