Od osnutka 1899. godine, Fuji je zabilježio impresivan broj tehnoloških noviteta. U trenutku kad je rođen prvi Fuji bicikl, sudbina je za Fuji Bikes predodredila mjesto vodećeg proizvođača u biciklističkoj industriji. Do kasnih dvadesetih, Fuji je postao najpopularniji japanski bicikl, ne samo dominirajući na tržištu, već i osvajajući brojne utrke na sve popularnijim biciklističkim natjecanjima širom Japana. Njegovi su inžinjeri pronalazili i razvijali do savršenstva bicikle za utrke svjetskih razmjera, ne samo za pobjedu, nego i za razvoj naprednih biciklističkih tehnologija, stvarajući brže, lakše i izdržljivije modele.
Tridesetih godina Fuji utemeljuje prvu etapu nacionalne utrke između Osake i Tokija te sponzorira pobjednički tim Tour de Japan.
Nakon Drugog svjetskog rata, Fuji i dalje sudjeluje u biciklističkim utrkama. Pedesetih godina osnovana je tvrtka Toshoku America, Inc. koja zahtijeva ekskluzivna prava na distribuciju Fuji bicikala u SAD-u. Tijekom tog razdoblja, Fuji sklapa partnerstva s nekoliko vrlo uglednih dobavljača dijelova za japanske bicikle, uključujući Sugino Cycle Industries Ltd. i SunTour. Tradiciju utrka Fuji nastavlja do 1951. godine, kad mladi Shoichiro Sugihara na Fujiju odnosi pobjedu na prvim Azijskim igrama održanim u New Delhiju. Tijekom tog razdoblja, Fuji je postao toliko popularan diljem Azije da se prodaja vrlo brzo proširila na preostali dio azijskog tržišta. Na Olimpijskim igrama u Tokiju 1964. godine, Fujijev glavni inžinjer i svjetski poznati dizajner bicikala, dr. Shoichiro Sugihara - onaj isti mladi vozač koji je odnio pobjedu nekoliko godina ranije u New Delhiju, trenira japanski nacionalni biciklistički tim te ujedno dizajnira bicikle za utrku. Istu je ulogu imao i 1968. godine na Olimpijskim igrama u Meksiku te 1972. godine na Olimpijadi u Munichu. Tako je Fuji osigurao svoje mjesto u povijesti biciklizma.
ROUBAIX 1.1 DISC 2017 Satin Black’Citrus
Do 1971. godine, osnovan je Fuji America, distributer bicikala diljem SAD-a. Vrlo cijenjen zbog razumnih cijena i sjajne kvalitete, Fuji America uskoro je utemeljio vlastito tržište. Glavni cilj bio je postići zasluženo divljenje japanskoj kombinaciji moderne tehnologije s ideologijom Staroga svijeta. Zapravo, mnogi su biciklisti Fujijevu konstrukciju i kvalitetu izrade okvira smatrali superiornom većini tadašnje konkurencije. Od prvotnog Gran Toura, preko S10-Sa i veličanstvenog Sportsa 10, do Fuji Professionala, tvrtka je nudila cestovne bicikle za gotovo svakog vozača. Jednim pogledom, jednom vožnjom, postao je jedan od najpoznatijih brandova u SAD-u.
NEVADA 29 1.9 2020 Satin Anthracite
Fuji je odigrao značajnu ulogu u biciklističkoj eksploziji sedamdesetih godina. Uz nove okvire od legura krom-molibdena i krom-vanadija te vrhunske Shimano Dura-Ace komponente, Fuji je srednjih sedamdesetih započeo prvu uspješnu masovnu proizvodnju 12-brzinaca. U to vrijeme linija 12-brzinaca bila je pravo otkriće. 1974. godine Richard Ballantine, autor najprodavanije knjige o biciklizmu sedamdesetih godina, “Richard’s Bicycle Book”, preporučio je Fuji cestovne bicikle ističući odličnu ravnotežu u izboru komponenti te kvalitetu koja seže daleko iznad njihove cijene.
NEVADA 29 1.5 2020 Smoke Silver
Tijekom ranih osamdesetih, Fuji je razvio seriju vrlo cijenjenih visokokvalitetnih touring bicikala, a 1986. godine ističe se kao jedna od prvih tvrtki koja proizvodi okvire od titana. Međutim, linija njihovih proizvoda bila je previše orijentirana prema cestovnim i touring biciklima da bi mogla podnijeti neočekivanu eksploziju potražnje za brdskim biciklima sredinom i krajem osamdesetih. Takav tijek razvoja omogućio je ostalim proizvođačima, poput Specializeda, Gianta, i Treka da se ubace u Fujijev dio američke prodaje, često koristeći okvire proizvedene po nižoj cijeni u Tajvanu.
Kontinuiranim rastom jena, ranih devedesetih godina Fuji upada u krizu. Jedna je od posljednjih biciklističkih tvrtki koja nakon pada dolara proizvodnju prebacuje u Tajvan. Cijene Fuji bicikala u SAD-u rastu u usporedbi s konkurencijom, što uzrokuje pad prodaje. Uz to, bicikli proizvedeni u Tajvanu nisu toliko cijenjeni od američkih kupaca. Tvrtka na kraju dizajnira novu liniju modela, koristeći prednost moderniziranih poboljšanja u materijalu i tehnikama konstrukcije, no i to se pokazalo nedovoljnim. Napokon, 1998. godine roditeljska tvrtka Nichibei Fuji Cycle Company, Ltd. proglašava bankrot.
Nakon bankrota Fujija, prava na distribuciju njihovih bicikala u SAD-u i ostatku svijeta preuzima Advanced Sports, Inc. 1998. godine, u Tajvanu je osnovana skupina ulagača Jadeland Pacific koja zahtijeva 83% vlasništva Advanced Sports, Inc.-a.
2005. godine Ideal Bike Corporation, tajvanska treća po veličini tvrtka za proizvodnju bicikala, traži 60% udjela u Advanced Sports International Asia Ltd., tvrtki koja drži tržište Fuji bicikala u Aziji.
Ideal Bike Corporation proizvodi Fuji bicikle u Taichungu, (Tajvan), Dong Guanu (NR Kina) te Kutnu (Poljska). Vlasništvo i distribuciju branda u SAD-u posjeduje Advanced Sports Inc., sa sjedištem u Philadelphiji (Pennsylvania).
Fuji America ekipa za istraživanje i razvoj neprestano pomiče granice biciklističke tehnologije. Uz reputaciju najsuvremenijih bicikala beskompromisne kvalitete, Fuji se proširio i u Europu, kontinent duge i bogate biciklističke povijesti.
Danas se Fuji bicikli prodaju širom svijeta, a poznati su po inovaciji, kvaliteti i vrhunskoj vrijednosti. Dinamični dizajnerski, istraživački i marketinški timovi svakodnevno prate zahtjeve biciklista te postavljaju nove izazove sebi i svojim biciklima kako bi postali bolji no ikada prije.