www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
15. Travnja 2020.

Fuji na sniženju do 40%, kako je nastao brend

Fuji na sniženju do 40%, kako je nastao brend

1899. godine, neposredno prije kraja stoljeća, u Japanu je osnovana tvrtka Nichibei Trading Company, uvoznik proizvoda iz SAD-a (Nichbei = japansko-američki). Ona je 1919. godine, zajedno s tvrtkom Japanese Mechanical Engineering, ujedinjena u Nichibei Fuji Cycle Company, Ltd. Njezin je potomak Fuji Bikes, američki distributer bicikala proizvedenih u Tajvanu, Kini i Poljskoj. Logo i ime tvrtke vezani su uz planinu Fuji, japanski simbol snage i izdržljivosti. Uglavnom oblikovani po uzoru na europske i engleske dizajne, Fuji bicikli uskoro su postali poznati po kvaliteti čije mogućnosti sežu daleko iznad njihove cijene.

Od osnutka 1899. godine, Fuji je zabilježio impresivan broj tehnoloških noviteta. U trenutku kad je rođen prvi Fuji bicikl, sudbina je za Fuji Bikes predodredila mjesto vodećeg proizvođača u biciklističkoj industriji. Do kasnih dvadesetih, Fuji je postao najpopularniji japanski bicikl, ne samo dominirajući na tržištu, već i osvajajući brojne utrke na sve popularnijim biciklističkim natjecanjima širom Japana. Njegovi su inžinjeri pronalazili i razvijali do savršenstva bicikle za utrke svjetskih razmjera, ne samo za pobjedu, nego i za razvoj naprednih biciklističkih tehnologija, stvarajući brže, lakše i izdržljivije modele.

NEVADA 29 1.7 2020 Black

1584442274.jpg (219 KB)Tridesetih godina Fuji utemeljuje prvu etapu nacionalne utrke između Osake i Tokija te sponzorira pobjednički tim Tour de Japan.

Nakon Drugog svjetskog rata, Fuji i dalje sudjeluje u biciklističkim utrkama. Pedesetih godina osnovana je tvrtka Toshoku America, Inc. koja zahtijeva ekskluzivna prava na distribuciju Fuji bicikala u SAD-u. Tijekom tog razdoblja, Fuji sklapa partnerstva s nekoliko vrlo uglednih dobavljača dijelova za japanske bicikle, uključujući Sugino Cycle Industries Ltd. i SunTour. Tradiciju utrka Fuji nastavlja do 1951. godine, kad mladi Shoichiro Sugihara na Fujiju odnosi pobjedu na prvim Azijskim igrama održanim u New Delhiju. Tijekom tog razdoblja, Fuji je postao toliko popularan diljem Azije da se prodaja vrlo brzo proširila na preostali dio azijskog tržišta. Na Olimpijskim igrama u Tokiju 1964. godine, Fujijev glavni inžinjer i svjetski poznati dizajner bicikala, dr. Shoichiro Sugihara - onaj isti mladi vozač koji je odnio pobjedu nekoliko godina ranije u New Delhiju, trenira japanski nacionalni biciklistički tim te ujedno dizajnira bicikle za utrku. Istu je ulogu imao i 1968. godine na Olimpijskim igrama u Meksiku te 1972. godine na Olimpijadi u Munichu. Tako je Fuji osigurao svoje mjesto u povijesti biciklizma.

ROUBAIX 1.1 DISC 2017 Satin Black’Citrus

 1565084031.jpg (548 KB)

Do 1971. godine, osnovan je Fuji America, distributer bicikala diljem SAD-a. Vrlo cijenjen zbog razumnih cijena i sjajne kvalitete, Fuji America uskoro je utemeljio vlastito tržište. Glavni cilj bio je postići zasluženo divljenje japanskoj kombinaciji moderne tehnologije s ideologijom Staroga svijeta. Zapravo, mnogi su biciklisti Fujijevu konstrukciju i kvalitetu izrade okvira smatrali superiornom većini tadašnje konkurencije. Od prvotnog Gran Toura, preko S10-Sa i veličanstvenog Sportsa 10, do Fuji Professionala, tvrtka je nudila cestovne bicikle za gotovo svakog vozača. Jednim pogledom, jednom vožnjom, postao je jedan od najpoznatijih brandova u SAD-u.

NEVADA 29 1.9 2020 Satin Anthracite

 

 1584444126.jpg (178 KB)

Fuji je odigrao značajnu ulogu u biciklističkoj eksploziji sedamdesetih godina. Uz nove okvire od legura krom-molibdena i krom-vanadija te vrhunske Shimano Dura-Ace komponente, Fuji je srednjih sedamdesetih započeo prvu uspješnu masovnu proizvodnju 12-brzinaca. U to vrijeme linija 12-brzinaca bila je pravo otkriće. 1974. godine Richard Ballantine, autor najprodavanije knjige o biciklizmu sedamdesetih godina, “Richard’s Bicycle Book”, preporučio je Fuji cestovne bicikle ističući odličnu ravnotežu u izboru komponenti te kvalitetu koja seže daleko iznad njihove cijene.

NEVADA 29 1.5 2020 Smoke Silver

1584449824.jpg (219 KB)

Tijekom ranih osamdesetih, Fuji je razvio seriju vrlo cijenjenih visokokvalitetnih touring bicikala, a 1986. godine ističe se kao jedna od prvih tvrtki koja proizvodi okvire od titana. Međutim, linija njihovih proizvoda bila je previše orijentirana prema cestovnim i touring biciklima da bi mogla podnijeti neočekivanu eksploziju potražnje za brdskim biciklima sredinom i krajem osamdesetih. Takav tijek razvoja omogućio je ostalim proizvođačima, poput Specializeda, Gianta, i Treka da se ubace u Fujijev dio američke prodaje, često koristeći okvire proizvedene po nižoj cijeni u Tajvanu.

Kontinuiranim rastom jena, ranih devedesetih godina Fuji upada u krizu. Jedna je od posljednjih biciklističkih tvrtki koja nakon pada dolara proizvodnju prebacuje u Tajvan. Cijene Fuji bicikala u SAD-u rastu u usporedbi s konkurencijom, što uzrokuje pad prodaje. Uz to, bicikli proizvedeni u Tajvanu nisu toliko cijenjeni od američkih kupaca. Tvrtka na kraju dizajnira novu liniju modela, koristeći prednost moderniziranih poboljšanja u materijalu i tehnikama konstrukcije, no i to se pokazalo nedovoljnim. Napokon, 1998. godine roditeljska tvrtka Nichibei Fuji Cycle Company, Ltd. proglašava bankrot.

Nakon bankrota Fujija, prava na distribuciju njihovih bicikala u SAD-u i ostatku svijeta preuzima Advanced Sports, Inc. 1998. godine, u Tajvanu je osnovana skupina ulagača Jadeland Pacific koja zahtijeva 83% vlasništva Advanced Sports, Inc.-a.
2005. godine Ideal Bike Corporation, tajvanska treća po veličini tvrtka za proizvodnju bicikala, traži 60% udjela u Advanced Sports International Asia Ltd., tvrtki koja drži tržište Fuji bicikala u Aziji.

Ideal Bike Corporation proizvodi Fuji bicikle u Taichungu, (Tajvan), Dong Guanu (NR Kina) te Kutnu (Poljska). Vlasništvo i distribuciju branda u SAD-u posjeduje Advanced Sports Inc., sa sjedištem u Philadelphiji (Pennsylvania).

Fuji America ekipa za istraživanje i razvoj neprestano pomiče granice biciklističke tehnologije. Uz reputaciju najsuvremenijih bicikala beskompromisne kvalitete, Fuji se proširio i u Europu, kontinent duge i bogate biciklističke povijesti.
Danas se Fuji bicikli prodaju širom svijeta, a poznati su po inovaciji, kvaliteti i vrhunskoj vrijednosti. Dinamični dizajnerski, istraživački i marketinški timovi svakodnevno prate zahtjeve biciklista te postavljaju nove izazove sebi i svojim biciklima kako bi postali bolji no ikada prije.

IMG_6625.JPG (58 KB)

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh