TCR
Tako je vruća prezentacija razotkrila potpuno nove TCR Advanced SL, TCR Advanced Pro i TCR Advanced cestovnjake, a prema riječima Erika Klemma, glavnog dizajnera Giantovog Road segmenta cilj projekta je bio postići najbolji omjer krutosti i mase među konkurencijom u čemu su i uspjeli, a pritom su zadržali znane vozne osobine bicikala. U svemu su pomogli i vozači Giant-Alpecin teama testirajući bicikle u protekloj godini.
Top model TCR Advanced SL izrađen je ručno od Advanced SL kompozita i sada je okvir 12% lakši od prethodnika kako bi postigao najbolje rezultate u klasi. Vilica je olakšana za 30 grama, a cijevi okvira su minimalističkih profila s poboljšanim PowerCore BB-om i novitetom u obliku Variant integrirane cijevi sjedala. Tu je i dalje kompakt geometrija koju je Giant predstavio prije skoro 20 godina, ali je na TCR-u potpomognuta OverDrive 2 konusnim steererom i MegaDrive donjom cijevi.
TCR Advanced Pro koristi ručno rađeni Advanced kompozit okvir i vilicu te OverDrive 2 tehnologiju. Tu je također Variant cijev sjedala i ostale tehnologije u svrhu krutosti i efikasnosti – MegaDrive i PowerCore te integrirane sajle kroz okvir.
SLR 0 kotači
Usporedno s biciklima predstavljeni su i novi kotači razvijeni s istim ciljem – biti najbolji u klasi. Najznačajnija nova tehnologija naziva se Dynamic Balanced Lacing (DBL), a radi na principu inovativnog zatezanja žbica dok je kotač u pokretu. DBL se bazira na različitim silama napetosti žbica, a tek kad se kotač pokrene sile se izjednače te daju veću krutost i efikasniji kotač. SLR 0 je tek jedan set koji će koristiti ovu tehnologiju uz Optimized Anchor Point konstrukciju kompozita za veću lateralnu čvrstoću.
Contact SL i SLR sjedala
Nova sjedala kreirana su u dvije Contact serije – SL i SLR, a svaka nudi tri različita oblika koristeći Giant Dynamic Cycling Fit tehnologiju prilagodbe raznim konstitucijama vozača. Prodajno osoblje u Giant trgovini pomoći će u odabiru uzimajući u obzir stil, filozofiju i položaj na biciklu kako bi vozači pronašli sebi savršeno sjedalo. Sva sjedala koriste centralne kanale, pokrov od mikrofibre i Particle Flow patent koji smanjuje pritisak za 20% koristeći pokretnu ispunu.
Photo: Giant