www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
09. Listopada 2014.

Giant Propel Advanced 2

Giant Propel Advanced 2
3 fotografija

Pred vama je još jedan tehnološki dragulj iz Giantove tvornice – novi Propel.

U posljednjih nekoliko godina, došlo je do dosta jakog zaokreta iz proizvodnje “klasičnih” cestovnih bicikala, s naglaskom na masi i krutosti okvira, do novog pristupa gdje se uz masu kombinira i aerodinamika okvira i cijelog sklopa bicikla. Razlog tome je da na ravničarskim etapama, a posebno pri bijegovima na utrkama, većina otpora upravo je aerodinamičke prirode, a ne vezane uz masu.

Pomiriti aero oblik cijevi i bicikla s masom i krutoću nije lagan posao - no Giant je odgovorio na zahtjeve tržišta sa svojim Propel modelom!

Giant Propel Advanced 2 slika 1

Giantu je trebalo dosta vremena da izbaci aero model, no sada kada je vani možemo zaključiti kako ga se isplatilo čekati! Dokazuju to i pobjede u (neovisnim) testiranjima u aero tunelima. Da vidomo što to čini propel tako posebnim?

Za početak, “Overdrive 2”sklop headseta-vilice-lulice, s 1 ¼” gornjim i 1 ½” donjim promjerom, nešto je što dosta vozača ne voli jer se miče van standard običnih lulica, no sklop osigurava čvrst i krut prednji dio. Tu su posebno razvijene kočnice, sakrivene iza vilica te proizvedene posebno za Giant od strane TRP-a.

Giant Propel Advanced 2 slika 2

Pogled na okvir ne ostavlja puno prostora za razmišljenje! Iz aviona je vidljivo da im je aerodinamika bila prva na pameti. Giant je na Propel 2 odlučio staviti zlatnu sredinu – novu Ultegru 6800 sa 11 brzina, koju smo također testirali u Bikeru – što je izvrstan odabir za ovaj bicikl.

Kotači su iz Giantove proizvodnje (iako je možda nezgodno reći Gintove proizvodnje pošto dosta high-end modela proizvodi DT Swiss za Giant), oznake P-SLR1. Radi se o vrhunskom proizvodu s aluminijskom trakom za kočenje i karbonskim tijelom obruča, što daje daleko predvidljivije ponašanje kotača pri kočenju, pogotovo u mokrim uvjetima. Obruč je širine 21mm, što osigurava bolja svojstva gume, dok je sve to upakirano u masu od 1613g, što je izvrstan rezultat. Ukoliko poželite voziti tubeless, kotači su tubeless ready.

Giant Propel Advanced 2 slika 3

Volan je isto aero, te karbonske izvedbe! Iz Giantove proivodnje, baš kao i cijev sjedala. Sjedalo je Fi'zi:k Arione sa K:ium railovima, dok su gume također Giant P-SLR1. To nije razlog za uzbunu obzirom su gume vrlo solidne te masom od 200g među najlakšima na tržištu. Za kraj, tu je i Giantov Ridesense, sensor skoro neprimjetno ugrađen u lijevi chainstay koji šalje podatke o brzini i kadenci bilo kojem ANT+ uređaju.

Zaključak

Svi koji žele kupiti ili voziti aero bicikl nikako ne bi smjeli propustiti probati Propela! Ovo je trenutno jedan od najrafiniranijih i najkompletnijih bicikala u aero segmentu, naravno s vrlo konkurentnom cijenom.

Link na bicikl: http://www.giant-bicycles.com/hr-hr/bikes/model/propel.advanced.2/17824/74097/

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh