Giant nije novi igrač među e-MTB modelima. Reign E+ je nešto ekstremnija inačica starijeg brata Trancea. Nešto više hoda naprijed i iza, otvoreniji kut vilice, dovoljno je da zaključimo kako se radi o ozbiljnom enduro biciklu. Korištenje Trance okvira jednostavno nije bilo opcija. Reign E+ trebalo je iz temelja dizajnirati koristeći novi ALLUX SL tehnologiju cijevi, kao i Giantov najnoviji motor i bateriju.Kada je riječ o hodu suspenzije, Reign E+ nudi 170 mm sprijeda i 160 mm straga. Giantov provjereni Maestro sustav suspenzije, koji u kombinaciji s Fox Factory X2 odrađuje vrhunski posao. Kut vilice je 64,5 stupnjeva, dok Reign E+ ima znatno strmiji efektivni kut sjedala u odnosu na standardni Reign te iznosi 76 stupnjeva. Udaljenost osovine pogona do osovne stražnjeg kotača iznosi 470 milimetara, što je znatno više nego što ima konkurencija.
Zahvaljujući tome, električni Reign dolazi s 27.5 kotačima, a bez problema na njega će stati 2.6 guma. Da bi sve izgledalo uglađeno i elegantno, Giant je dosta vremena posvetio ne bi li bužiri bili što manje vidljivi. Bužire vidite na volanu i tu im se gubi svaki trag... Srce Reigna E+ čini novi 250W SyncDrive Pro motor koji je razvijen u suradnji s Yamahom. Iako motor SyncDrive već postoji, ova unaprijeđena verzija postaje "pametnija", a pamet se primarno odnosi na šest senzora.Dok trenutačni model koristi četiri, ova najnovija Pro verzija dobiva šest senzora, uključujući onaj koji može otkriti nagib staze na kojem ste, kao i onaj koji će nadzirati vaše ubrzanje. Syncdrive Pro može isporučiti 80 Nm okretnog momenta i može vam asistirati do čak 360 posto. Razlog zbog kojeg Giant tvrdi da je novi motor pametniji, svodi se na način rada Smart Assist. Automatski se bira način rada ili razinu podrške koja vam je potrebna u pravo vrijeme.
Tu je i niz drugih poboljšanja, uključujući višu podršku kadence (op.a. do 170 okretaja). Prethodni motor smanjio bi snagu oko 80 do 90 okretaja i ne vraća se do maksimuma dok ne postignete 120 okretaja. Novi motor će vam dati punu snagu od 40 do 130 okretaja. Motor također dobiva potpuno novi poklopac koji će ga u potpunosti zaštititi od vode, blata, prašine...te na taj način zaštititi vitalne dijeove.
Giant tvrdi da je ovaj najnoviji motor 15 posto tiši od prethodne verzije. Ali ne radi se samo o motoru. Ovdje vrijedi spomenuti i litij-ionsku bateriju koja je unaprijeđena, te se znatno manje zagrijava. Giant se također pobrinuo da baterija čvrsto stoji na svom mjestu. Za uklanjanje baterije s bicikla trebat će vam T25 Torx ključ da biste ju skinuli. Sama baterija (op.a. koju je napravio Panasonic) udovoljava standardu kvalitete EN5064 - Giant tvrdi da je jedini veliki brand koji je ovo ispunio.
Kapacitet baterije je i više nego dovoljan, a planirate li dužu vožnju, Giant vam nudi EnergyPak Plus 250Wh koji se montira u sam nosač bidona. Na volanu se nalazi Giant RideControl 1, jedinica kojim upravljate motorom tj načinom rada. Jednostavno, bez nepotrebnih opcija. Zahvaljujući LED- icama, znat ćete kolik vam je ostalo baterije i u kojem ste trenutno modu. Što se tiče povezivanja, Giant koristi ANT+.
Giant Reign E+ 0 PRO komplet
Giant Reign E+ PRO predstavlja sam vrh ponude, pa i ne čudi što dolazi s najjačom opremom. Fox Factory 36 GRIP2 vilica za e-bicikl i X2 stražnji šok vode brigu o amortiziranju svih neravnina koje vam se nađu na putu, dok je SRAM zadužen za kočenje i mijenjanje brzina. Giant je odabrao najnoviji SRAM bežični X01 Eagle AXS sistem.
Da bi zadržao clean look, novi Reign dolazi s bežičnim Reverb dropperom. Reign E + PRO se bezbrižno kreće na E-TRX karbonskim kotačima čija je unutarnja širina 30 milimetara. Omiljena kombinacija koja se dokazala na raznim podlogama, naprijed Maxxis Minion DHF, a iza High Roller II dolaze na novom Reignu. Treba napomenuti da postoje tri modela Reign E + i svi koriste isti okvir.
Photo: Giant