www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
11. Ožujka 2014.

Giant Revolt 2

Giant Revolt 2

Zamislite da jurite ulicama brzim cestovnim biciklom i odjednom poželite skratiti put lokalnim šumarkom? Revolt je tu da spoji nemoguće i otvori nove horizonte...

Svako toliko Giant predstavi bicikl koji uzburka našu maštu i kojeg poželimo imati u svojoj garaži. Prisjetimo se samo dizajnerskog City speeda, nezaboravnog gradskog, futurističkog brzinca i svojevrsne umjetnine na vlastiti pogon s kojom smo se kratko družili. Ako se pak okrenemo 2014-oj vidjet ćemo da Giantovci nisu imali kreativnu krizu. Štoviše, bili su vrlo zaposleni, pa pred sobom imamo novu jurilicu tj. hibrid namijenjen onima koji ne vole konstrukcijska ograničenja nametnuta pojedinim stilom vožnje. Tako će Revolt nastati kombiniranjem ponajboljih dijelova iz cross, cestovnog i mtb segmenta. Na primjer, cijevi okvira su izvedene po uzoru na cestovne sportaše iako je geometrijom puno bliži brdskom biciklu. Karbonska vilica i volan nastali u Giantovom razvojnom odjelu preslika su cestovnih rješenja, dok su gume P-RX2 X-Road 'posuđene' iz cross/trekking kategorije. Revolt 2 (7.499,99kn), kao slabije opremljeni model uz skuplji Revolt 1(9.999,99kn) i Revolt 0 (21.999,99kn) koristi laganu Aluxx SL aluminijsku leguru u kombinaciji s karbonskom vilicom, a tu je i svježa Shimanova Claris grupa mjenjača, idealna za sprinteve na cesti ili izvan nje. Giantov Connect XR Ergo-Control volan prvi je neobičan komad opreme što ćete primijetiti, pogotovo u kombinaciji sa Sramovim BB7 mehaničkim disk kočnicama. Na ovu kombinaciju jednostavno nismo navikli, ali se sada uopće ne bunimo. Neobičan, ali svakako poželjan detalj je zaštita donje cijevi okvira kroz koju su provedeni bužiri i sajle, što je dugoročno zahvalno, te ujedno i estetski odlično rješenje. 

Giantovci su mislili na sve, pa su zadnju kočionu čeljust smjestili unutar cijevi okvira kako ne bi smetala eventualnom nosaču prtljage, ukoliko ga poželite učiniti više 'gradskim'. Oni koji požele voziti više brda, Revolt mogu vrlo lako opremiti širim gumama, zbog čega je ostavljeno dovoljno prostora na okviru. Spomenimo da su i serijske gume opremljene slojem protiv bušenja i dovoljno dobro drže na cesti i tvrdim zemljanim podlogama.

Giant Revolt 2 slika 1

Prema svemu viđenom, Revolt bi mogao biti predvodnik nove generacije, one koja će se na cesti nositi kao pravi sportaš, a zatim projuriti makadamom ili šumskim putem kada vozač to poželi. Uz to dolazi i vrlo atraktivan, moderan dizajn te više nego solidna oprema koja ga čini vrlo laganim i atraktivnim, pa će u mnoštvu uvijek privlačiti pažnju. Našu je zadobio, a zbog smionog dizajna i zanimljivih osobina predlažemo da ga svakako uzmete u obzir. Zahtijeva vozače slobodnog uma.

Giant Revolt 2 slika 2

Giant Revolt 2 slika 3

Giant Revolt 2 slika 4


Aluxx SL okvir/ Shimano Claris mjenjači/ SRAM BB7 Road disk kočnice/ FSA Tempo 50/34 /karbonska vilica/ Formula  DC20/DC22 nabe/ Giant P-RX2 X-Road gume, 700x35C, zaštita protiv bušenja/ Giant Connect XR Ergo-Control volan / Zaštita bužira i sajli/ 7.499,99kn / www.giant.hr

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh