Prošli smo svakakve vrste podloga od pravog dalmatinskog kamenjara do sljemenskih spustova i uspona, a bicikl je promijenio i nekoliko vozača, koji su usporedili svoje dojmove nakon vožnji. Zajednički zaključci su da je bicikl vrlo živahan i lagan s obzirom na 29er kotače bez obzira na podlogu po kojoj se kreće. Pohvale idu agresivnoj geometriji, a neki od vozača navode kako imaju dojam da voze bicikl s većim hodovima od 130/115mm. Mišljenja smo da se radi o kvaliteti suspenzija (Fox 34 Float Performance Elite) u sprezi sa kutem vilice od 66.5° i kraćim chainstayom od 435mm. Kutevi jesu sličniji nekom ‘long travel’ biciklu nego trailu, pa od tuda i takvi zaključci.
Ova 29ka ne pati uopće od smanjene agilnosti i tromijeg prednjeg kotača već oduševljava mirnoćom na spustevima i sposobnošću da ‘proguta’ kamenje, koje bi na nekim biciklima izazvalo nervoznu reakciju bicikla. To odlično podnose TRX 1 karbonski kotači za koje u Giantu kažu da su povećane otpornosti na udarce, a za sada nismo imali nikakvih problema s njima.
Stoga za spusteve možemo reći da su njegov domaći teren. Nema neočekivanih reakcija niti iznenađenja, Trance je predvidljiv što je vrlo bitno u smislu osjećaja sigurnosti i kontrole. Manji hodovi po ‘defaultu’ nude i bolju upravljivost, a iako znamo da ne raspolažemo sa 150mm amortizerom, nikada nas nije doveo u situaciju zbog koje bi tog trena požalili što nemamo neki drugi bicikl ispod sebe.
Efikasnost pedaliranja je još jedna disciplina u kojoj Trance vrlo dobro stoji. Na usponima nema propadanja, primjetnog uvijanja i osjećaja nepotrebnog gubitka snage, a stražnji kotač je zalijepljen za podlogu i pruža dobru potporu u penjanju. Čak i kada podloga nije tvrda Minnion DHF grizu u podlogu i izvlače situaciju.
Ovaj osvrt samo je suma prvih dojmova nakon nekog vremena provedenog na biciklu. Za sada nismo imali nikakvih problema s pouzdanošću ili dotrajalosti nekog dijela, a svakako ćemo vas obaviještavati kada se nabere još koja tisuća kilometara.
Photo: Biker