Cougar je Nakamurin model u izvedbi s 27.5 inčnim kotačima i hidrauličnim kočnicama. To su značajke koje ga čine primamljivim nama za test. Geometrijom spada u rekreativni XC pa ćemo ga takvom testu i podvrgnuti. Koncept okvira je klasičnih linija te su korištene boje koje će zadovoljiti široke mase. Postavljamo si pitanje može li jedan bicikl iz sportskog trgovačkog lanca biti predmet naših želja u klasi do 4000 kuna.
Analiza
Okvir koji nas prvi zanima je izrađen od aluminijske legure što dolikuje ovakvom biciklu. Kao što smo već spomenuli, ništa nas posebno ne privlači, ali ovdje ne tražimo prednosti, već se želimo uvjeriti može li bicikl od 3400 kuna uistinu konkurirati nekima i do 5000 kuna vrijednosti.
Kada sve dobro odmjerimo, podesit ćemo volan i sjedalo, tlakove u gumama i pokušati ispitati granice Catcha na našim stazama.
Ako se osvrnemo na opremu, prvo moramo primijetiti Deore stražnji mjenjač, doduše s 8 brzinskom kazetom u kombinaciji, ali ipak neočekivana klasa. Shimanov pogon odabran je iz grupe Altus s tri lančanika. Za mijenjanje brzina zadužene su Acerine Rapidfire ručice mjenjača koje su već provjereno praktične i dugotrajne. I sve skupa trebalo bi dobro funkcionirati ako u obzir uzmemo dosadašnje iskustvo s testiranim komponentama.
Tektrov model hidrauličnih kočnica HDC300, prošlogodišnji je odabir mnogih proizvođača i pokazale su se vrlo solidne i funkcionalne. Prema našim saznanjima o tim kočnicama na Cougaru bi trebale zadovoljiti sve potrebe. Čak su i glavčine od Formule, puzdanog proizvođača glavčina koje su ujedno i važan temelj za dobre kotače. Za proizvođača gume ne možemo reći da smo čuli, ali dat ćemo im priliku. Uvijek možemo reći da je bicikl toliko jeftin da nam gume nisu toliko važne. Za kraj analitičkog dijela primijetit ćemo vilicu iz Suntoura s hidrauličnim zaključavanjem što bismo očekivali na skupljim biciklima. Naime, takav sistem omogućuje zaključavanje u vožnji, dok mehaničke možete zaključavati samo dok je vilica rasterećena.
Vožnja i zaključak
Cougar50 je kompaktan bicikl koji tiho odrađuje sve što pred njega stavimo. Geometrijom agilan na tehničkim dijelovima, ali stabilan i na spustu. Ako je tlak u gumama prikladan, bicikl je udoban i pruža dosta gripa u kombinaciji s nama nepoznatim gumama. Volan je prikladno širok, a sjedalo zadovoljavajuće. Sve u svemu, jako smo zadovoljni Hard Tail biciklom u 27.5 izvedbi za svega 3400 kuna. Ako vam se pak kotači čine mali, tu je i veliki brat Catch50 s 29kama jednako opremljen. Bacite oko u Intersport, bicikli su dobro odmjereni!
Photo: Biker