Prošle godine smo jednoga testirali godinu dana i izvukli maksimum dojmova, a zaključak je bio da vrijedi uloženog. Njihova nit vodilja je aluminijski okvir koji teži kao karbonac, jer penjanje na lakšem biciklu je lakše penjanje kažu iz Specialized-a. 1400 grama težak okvir od aluminija je rezultat prošlogodišnjih napora da naprave najlakšu alu okvir trenutno dostupan. I uspjeli su. DSW tehnologijom zavarivanja su postigli krutost na spojevima te mogućnost uopće da se zavari tako lagane i tanke alu cijevi okvira.
Krut pri prijenosu snage i pažljivo konstruiran okvir omogućuje da Chisel vozite duže i jače nego ikad prije. Iako krut na prijenosu, na određenim mjestima okvira se vodilo računa da postoji upijanje podloge kako bicikl ne bi bio skakutav na grubljem kamenjaru, a opet da se ne uvija prilikom jakog stiskanja na usponima. Ovalna cijev sjedala dodatno doprinosi krutosti srednjeg dijela okvira.
Kako su XC staze postale sve zahtjevnije i tehnički teže, na chisel-u su primijenili geometriju Epic Hardtail modela kako bi ga približili biciklistima koji se odlučuju krenuti u natjecateljeske vode. 68 stupnjeva je kut prednje vilice te je time geometrija bliže trail modelima što ju čini agresivnijom za spust i nešto udobnijom na ravnim dijelovima. BB je spušten niže u odnosu na prethodnika, smanjena je dužina chainstay-a dok se reach povećao. Offset vilice se također smanjio. Tvrde da su time dobili agilnog i laganog penjača koji je nevjerojatno stabilan na brzim i agresivnim spustevima. 12*148 mm stražnja osovina znatno ukrućuje kompletan bicikl u stražnjem dijelu i to ćete osjetiti kako na usponu tako i na spustu.
D’ALUISIO SMARTWELD TECHNOLOGY
Ovo je tehnologija koja Chisel-a čini posebnim i čini ga aluminijskim biciklom budućnosti :). Cijevi su rezane tako precizno da naliježu jedna na drugu sa jako malim zazorom te na taj način smanjuju količinu vara i njegovu težinu te zadržavaju krutost i čvrstoću.
Sad nam ostaje samo pričekati prve testne modele da vidimo što se skriva iza novog Chisel-a.