www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
14. Lipnja 2024.

Novi Specialized Kenevo SL2

Novi Specialized Kenevo SL2
16 fotografija

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i dinamika geometrije čini Kenevo gotovo savršenim ispod vas. Okvir sa Specialized Ride Dynamics značajkama, kinematika i tunirana suspenzija navlači osmijeh i pred najzahtjevnijim terenima.

The SL 1.2 sistem o kojem smo već pisali, isporučuje 33% više snage i 43% više okretnog momenta u odnosu na aktualne konkurente te pruža gotovo prirodan osjećaj jačeg pedaliranja. Sve to još možete dodatno podesiti i ugladiti kroz Specialized aplikaciju.kenevo_turbo_sl_2.jpeg (143 KB)Strmi kut cijevi sjedala smješta vas u centar zbivanja dok ćete na jakim nizbrdicama moći brzo promijeniti položaj za bolji spust, a na usponu prebaciti težinu sprijeda.
Smiren prednji kraj koji stabilno gazi sve izazove terena šumske vožnje donosi poseban osjećaj upravljivosti i spremnosti na sve zahvaljujući otvorenijem kutu vilice.
29 inčni kotači i progresivni osovinski raspon savršeno se nadopunjuju te čine upravljanje Kenevom responzivnim i zabavnim.kenevo_turbo_sl_3.jpeg (126 KB)1.2 SL agregat je smješten apsolutno neprimjetno u BB okvira i čini ga vizualno običnim biciklom. Baterija je smještena u donju cijev okvira te time dobro zaštićena od mogućih udaraca kamenja u okvir.kenevo_turbo_sl_16.png (2.28 MB)19,06 kilograma u veličini S4 teži Kenevo u karbonskoj izvedbi. Sa ovim specifikacijama smo već vozili električne bicikle i zaključili smo da je doista teško osjetiti par kilograma više prilikom zabavnog i dinamičnog spusta. Ultra lagana šasija Keneva može biti fino podešena Izuzev standardnih podešenja poput kuta volana, duljine lule te pomicanja sjedala naprijed nazad, kroz postavke kuta vilice i visine BB-a moguće je dodatno podesiti Kenevo da odgovara vašim očekivanjima. Kut vilice je moguće podešavati u rasponu od 2,5 stupnjeva dok visinu BB-a možete podesiti da bude viši za 7mm. Iako se čine kao male brojke, ali gledajući širu sliku, poluge okvira, ova podešenja će iskusnim vozačima značiti daleko više.kenevo_turbo_sl_6.jpg (321 KB) 170 milimetara hoda Kenevo svrstava u kategoriju modela koji su spremni na sve, a da pritom na nešto blažim i brzim šumskim trailovima glatko klizite i možete se usredotočiti isključivo na onaj zabavni dio, vožnju. Specialized je kao i uvijek vodio računa da su suspenzije prilagođene njihovim željama kako bi se što bolje uklopile u cijeli sustav. Okvir je ono što čini vožnju zabavnom i brzom ukoliko se za volanom nalazi onaj tko to može pa je stoga okvir sa svim svojim dijelovima oruđe za rad, potrebno je da bude ispolirano do kraja, a ostalo je na vama.kenevo_turbo_sl_14.png (2.69 MB) FSR do srži kako kažu u Specialized-u, stražnja vilica povezana u šest točaka omogućuje kotaču da se slobodno kreće gore dolje, a da pritom kočenje ne utječe na rad suspenzije. Najveći izazov za sve proizvođače je utjecaj pedaliranja i kočenja na rad stražnje suspenzije. Potrebno je minimizirati bilo kakav utjecaj na rad suspenzije kako bi odrađivala u svakom trenutku ono za što je tu, da ublaži udarce na kotače i da osigura prianjanje kotača na podlogi jer vas to čini bržima i sigurnijima na trailu. Konstrukcija stražnje vilice prilikom kočenja i istovremenog prelaska neravnine i dalje upija podlogu, dok se kod nekih izvedbi sklop ukruti jer se ne pomiče samo vertikalno prema gore već i horizontalno što ga blokira.kenevo_turbo_sl_8.jpg (93 KB)Za sve što pokreće Kenevo, izuzev vas, tu je kontrolna ploča sa zaslonom koji prikazuje značajke vama korisne. Brzinu, stanje baterije, prijeđen put, elevaciju i još mnogo toga. Uz opcije koje su dostupne preko zaslona upravljačke ploče tu je u Specialized aplikacija koja vas uvodi u svijet nadogradnji upravljačkih programa motora i baterije te dodatnih podešenja samog sustava.kenevo_turbo_sl_9.jpg (372 KB)Ono što je svakako najvažnija opcija za korisnika električnog bicikla je podešavanje isporuke snage motora te prioriteta između isporučene snage i dosega. Što vam je važnije, to ćete odabrati. Na dužim vožnjama birate range, na kraćim snagu ;).
Ukratko, novi Kenevo je za jurnjavu i strmoglave spusteve dok ćete uspone odraditi glatko samo da se dokopate vrha i odradite još jedan i još jedan spust.kenevo_turbo_sl_15.png (1.34 MB)

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Specialized Tero X
Vijesti

Specialized Tero X

07. Svibnja 2024.

Specialized Tero X Trebaš veću kartu ako voziš Tero X... Da li istraživački duh potiče na inovacije ili inovacije rezultiraju...

Na vrh