www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
25. Siječnja 2024.

S-Works Tarmac SL8 Frameset Ekipa

S-Works Tarmac SL8 Frameset Ekipa
15 fotografija

Vrhunski frame cestovnjaka S-Works Tarmac SL8, koji će profići poput Remca Evenepoela, Primoža Rogliča i Demi Vollering voziti tijekom cijele sezone. Ovaj frame dolazi u limitiranoj seriji, tako da imati ovaj frame iziskuje brzinu, dubok džep i dosta sreće :D.TeamReplica_Comp_2 (Copy).jpg (52 KB)

Ništa nije brže od Tarmac SL8 zahvaljujući kombinaciji aero, lakoće i kvalitete vožnje koje su prije bile smatrane nemogućima. Nakon osam generacija i više od dva desetljeća razvoja, to je ne samo najbrži Tarmac ikada - to je najbrži bike za utrke na svijetu. Jesu li tvoje noge spremne?

Samo aero ili samo lakoća ne pobjeđuju utrke - brzina je ono što je važno. Dostizanje te brzine zahtijeva stvaranje nepomirljive kombinacije aero, lakoće, krutosti i prilagodljivosti. Kroz simulacije utrka koristeći stvarne podatke, naš Ride Science tim zna da je Tarmac SL8 najbrži bike za utrke ikada napravljen - 16.6 sekundi brži na 40 km, 128 sekundi brži na Milan - San Remo, 20 sekundi brži na legendarnom usponu Tourmalet.SDWORX (Copy).jpg (160 KB)

AERO U SVAČEMU: Stavljamo aero tamo gdje je bitno - ne samo tamo gdje izgleda dobro. U tom procesu stvorili smo naš najaerodinamičniji road bike ikad. Da, aerodinamičniji je od Vengea. Čisti aero optimiziran je za maksimalnu prednost s novim profilom cijevi vilice bikea Tarmac - Speed Sniffer. Pomicanjem cijevi vilice unatrag - cijevi koja određuje širinu glavne cijevi - rub glavne cijevi može biti mnogo oštriji, pružajući mnogo niži oblik otpora. Iskorištavajući nova UCI pravila, Tarmac SL8 ima najuži, najaerodinamičniji nosač sjedala koji smo ikad napravili, osiguravajući da brzi, prljavi zrak oko nogu može teći natrag čišće. Zar ne miriše pobjeda slatko?

MINIMALNA TEŽINA, MAKSIMALNA AERODINAMIKA: Tarmac SL8 preuzeo je spoznaje iz Aethosa kako bi se lako izgradio na UCI minimumu s potpunim aero setupom. 685-gramski frame - 15% lakši od Tarmac SL7 i lakši od bilo čega drugog. S mogućnošću postavljanja lakoće kao vrhunskog prioriteta u donjoj cijevi, cijevi sjedala i stražnjem dijelu bicikla primijenjeno je iskustvo iz Aethosa. Oblik okvira učinkovito nosi teret, pa dodatni slojevi čvrstoće ugljika postaju suvišni. *Osim ako, naravno, ne uzmemo u obzir vrijeme kada je Kasper Asgreen vozio naš frame Aethos od 585 grama tijekom etape Toura.

IDE KAO PAKAO, VOZI KAO RAJ: S masivnim povećanjem krutosti-težine - poboljšanje od 33% u odnosu na SL7 - Tarmac SL8 je izrazito upravljiv te ima agresivnu odzivnost i geometriju koja je otišla korak dalje u svijetu brzine. Bike je čvršći oko BB-a, precizniji na upravljaču i kombinira se sa nevjerojatno udobnom vožnjom koja postavlja novi standard udobnosti cestovnjaka za utrke. Zahvaljujući našem Rider-First inženjeringu, svaki vozač, bez obzira na veličinu, dobiva istu neviđenu kvalitetu vožnje i upravljanja. Tarmac SL8 pruža 6% više prilagodljivosti, lebdeći preko neravnih cesta. Dokazana geometrija Tarmac-a i zazora vilica od 32 mm za gume identični su SL7, osiguravajući laku prilagodbu i svestranost za vožnju guma većeg volumena kad je potrebno.


68 mm BB, disk kočnice flat mount, i jednostavna integracija - S-Works Tarmac SL8 Frameset je ultimativna polazna točka za tvoju road bike avanturu.

NAJČITANIJE
Specialized Tero X
Vijesti

Specialized Tero X

07. Svibnja 2024.

Specialized Tero X Trebaš veću kartu ako voziš Tero X... Da li istraživački duh potiče na inovacije ili inovacije rezultiraju...

Na vrh