Body Geometry
Ergonomski dizajnirana, znanstveno dokazano
Kao i svaka cipela koju proizvodimo, S-Works Torch Lace na Body Geometry sustavu kako bi se poboljšala udobnost, povećale performanse i smanjila mogućnost ozljede za vozača.
Udobnost
Širi prednji dio stopala: S-Works Torch Lace koristi novi oblik prednjeg dijela stopala - 4 mm širi u podnožju stopala od S-Works 7 - na temelju opsežnih 3D skeniranja stopala i Retül podataka.
Slojevi po zonama: Gornji dio cipele ostaje nevjerojatno savitljiv za prilagodbu različitim oblicima stopala, a opet se neće rastezati tijekom dugih vožnji kako bi se osiguralo sigurno i čvrsto pristajanje cipele na stopalo.
Asimetrična peta: asimetrična peta smanjuje čvrste dodirne točke na gležnju i još uvijek pruža stabilnost koljena koju je potvrdio Specialized tim “Human Performance team”.
Učinkovitost
Usklađivanje: Svaka Body Geometry cipela optimizira poravnanje gležnja, koljena i kukova za stabilan okret pedala s patentiranim Varus Wedgeom, 1,5 mm nagibom prema van prema potplatu.
Iznimno lagana: zahvaljujući laganom sistemu vezanja - od karbonskog potplata do gornjeg materijala - S-Works Torch Lace teži pernatih 200 grama u veličini 42.
Karbonski potplat: s unutarnjim "I-Beam" karbonskim potplatom osiguran je idealan omjer krutosti i težine za velike napore bez dodavanja viška grama, optimiziran radom s najboljim vozačima na svijetu.
Stil
Ljepota je u oku promatrača, a oni koji vide S-Works Torch Lace neće im odoljeti. S klasičnim linijama i nenametljivim načinima boja, S-Works Torch Lace je u ravnoteži bilo da jurite ciljnom ravninom ili planinskim vrhovima prije zalaska sunca.
Za neke vozače taj klasični izgled postaje inspirativno platno, stoga nemojte biti iznenađeni kada S-Works Torch Lace postane sredstvo za vozače da se izraze kistom i malo boje.
“Ne mislimo da vozači koji traže stil i bezvremensku siluetu cipele ne bi trebali žrtvovati ni mrvicu performansi. Prilikom izrade SW Torch Lace nastojali smo učiniti cipelu iznimno udobnom i ne rastezljivom. Konstruirani gornji dizajn omogućit će napetost pri stezanju i neće popustiti čak i za dužih vožnji. Elegantna i uglađena, to je bio naš cilj” - Rob Cook, direktor dizajna.
Body Geometry Cipele
Ljudsko tijelo je evoluiralo da hoda, a ne da vrti pedale.
Problemi s utrnulošću prednjeg dijela stopala, "vrućim stopalom", kolapsom luka, medijalnom i bočnom boli u koljenu i nestabilnošću—sve to narušava učinkovitost, izlaznu snagu, izdržljivost i udobnost, dok potencijalno dovodi do ozljeda - pojavljuju se kada ljudi nose tradicionalne biciklističke cipele. Cilj je riješiti te probleme kroz dizajn i potvrditi rješenja pomoću znanosti. Od tada su dokazali da cipele Body Geometry povećavaju prosječnu snagu TT-a za sedam vata i smanjuju vrijeme TT-a od 10 km za 28 sekundi.
Varus Wedge
Dok hodamo, unutarnji dio našeg stopala se naginje prema gore kada podignemo stopalo. Ova angulacija, nazvana "varus", izvrsna je za hodanje, ali tijekom vožnje uzrokuje značajno bočno pomicanje koljena, što potencijalno smanjuje učinkovitost tijekom pedaliranja i može dovesti do naprezanja koljena. U najboljem je slučaju neugodno, ali može izazvati bolnu ozljedu. Kako bi riješio ovaj problem, Specialized tim je razvio potplat s Varus Wedge - vanjskim potplatom nagnutim prema van od 1,5 mm koji stabilizira prednji dio stopala tijekom pritiskanja pedale i pomaže poravnati gležanj, koljeno i kuk. Snaga i izdržljivost se povećavaju, a bol i mogućnost ozljeda smanjuju.
Metatarzalni gumb
Za snagu pedaliranja potrebna nam je cipela koja sigurno stoji na nozi. To može dovesti do kompresije živaca i arterija između metatarzalnih kostiju u prednjem dijelu stopala, što zauzvrat uzrokuje utrnulost ili "vruće stopalo" ili oboje. Da bismo to riješili, u uloške cipela ugrađuju metatarzalni gumb koji podiže i odvaja metatarzalne kosti u prednjem dijelu stopala, sprječavajući ih da udare u živce i stisnu arterije.
Uzdužni luk
Kada pedaliramo, želimo da stopalo bude kruta poluga, koja izravno i učinkovito prenosi silu na pedalu. Kako bi spriječili kolaps svoda, Specialized ulošci koriste oblikovanu uzdužnu potporu luka. Prije Body Geometry cipela, biciklističke cipele bile su krute, ali ravne, što je dopuštalo stopalu da se uvuče unutar cipele.