Kod konverzije na tubeless ili kod zamjene traka, ventila ili mlijeka potrebno je gumu nakon toga nanovo i napumpati. Iako su vanjske gume danas manje više sve tubeless ready, zrak često prilikom inicijalnog pumpanja bježi van i gumu je nemoguće dovesti na tlak potreban da se guma pritisne uz rub obruča i time počne držati zrak. Problem se često javlja kod užih obruča na koje želimo staviti malo deblje gume čiji prsten koji treba sjesti na stranicu obruča bude malo deblji.
Na mjestu gdje se nalazi ventil guma ne može lijepo sjesti na obruč te konstantno pušta zrak toliko jako da ne možete napraviti ništa niti stiskanjem gume uz bočne zidove obruča. U tom slučaju od koristi postaje Airshot iz Shimana koji spada u PRO brand grupaciju. Airshot je u biti spremnik za komprimirani zrak koji se zatim na većem ventilu propušta kroz klasičnu cijev u ventil od kotača koji želimo napumpati. Airshot je izrazito jednostavno i kompaktno izrađen, od aluminijske legure što ga čini laganim i lako prenosivim. Bilo kojom kvalitetnijom pumpom za bicikl u Airshot se može nagurati zraka dovoljno za napumpati gumu do željenog pritiska. Ono gdje bi također ukazali na jedan od problema je lože ležanje gume na bočnicama obruča. Kada inicijalno napumpate gumu, ona sjedi na obruču kako se namjestila, ali ne sjedi jednako na svim dijelovima jer nije sjela do kraja. da bi sjela, potrebno ju je nekada napumpati daleko više od vrijednosti na kojoj ćete ju voziti.
Mi smo do sada pumpali na 4,5 bara pa nekada čak i do 5. Da bi to sve odradili sa airshotom, potrebno ga je napumpati preko 6 bara jer kad zrak krene prelaziti iz spremnika u gumu i kad ostale još 10ak posto zraka u spremniku, a ostali je prešao u sad već napumpanu gumu, tih deset posto vam treba, ali nema više dovoljan pritisak da napumpa gumu, Iz tog razloga je potrebno prijeći level u airshotu barem za 30 posto od željenog tlaka u gumi.
Ovo ćemo također demonstrirati kroz naše video materijale, a za sada se nadamo da smo vam pomogli pri odluci da li da se bacite u investiciju. Vrlo korisna stvar za sve one koji su na tubeless kotačima.
Photo: Biker