www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
15. Listopada 2015.

Thule Outride 561

Thule Outride 561

Ne želimo otkrivati toplu vodu jer je ovaj proizvod već svima dobro poznat, ali rado bismo podijelili s vama neka naša zapažanja kao česte korisnike nosača za bicikle. Iako smo se već naučili da jedan od top brandova koji nam se nudi u Hrvatskoj je Thule, svakako tražimo uvijek nešto novo i nešto bolje. Kako stvari stoje, za sada će i dalje, kako i u svijetu tako i kod nas, to biti Thule koji je apsolutni vođa kad su u pitanju nosači za bicikle.

Thule Outride 561 slika 1

Naše zapažanje se temelji na previše kilometara odveženih s biciklima na krovu, vozeći se do svakojakih lokacija gdje ćemo dalje biciklima odvoziti neku turu ili testirati neku flotu ili otići tek toliko da nam se pedale ne ohlade.

Thule Outride 561 slika 1

Kako u zadnje vrijeme učestalo testiramo i vozimo električne bicikle koji su doista nešto teži i od najtežih bicikala koje smo vozili, često smo se pitali da li da ih stavljamo na krov kad su dva ili da jednog ipak stavimo u auto, jednog na krov, kako ne bi trpio nosač, krov, a i iskreno - malo nas je i frka da to ne odleti na autoputu u drugom smjeru, pogotovo pri velikim brzinama. I tako smo u par navrata vozili po dva električna fs bicikla i naravno da je sve bilo u redu, ali smo bili oprezniji i ne tako opušteni, pogotovo na neravnom terenu i makadamu gdje se bicikli dosta njišu na krovu. Uglavnom, naše rješenje je na kraju Outride 561 koji je kao sistem koji se stavlja na već postojeće nosače na krovu jednak, ali bicikl se stavlja na nešto drugačiji način. Za montažu bicikla je potrebno skinuti prednji kotač koji u tom slučaju ide u prtljažnik, a bicikl se na prednjoj vilici uglavljuje na postojeći prihvat na nosaču, dok se stražnji montira jednako kao i kod klasičnog Thule nosača.

Thule Outride 561 slika 2 

Čim ga stavite na nosače shvatite da je veća kompaktnost bicikla i nosača te da je težište niže, odnosno bliže krovu, što vam daje dodatni osjećaj sigurnosti pri većim brzinama i bržim ulascima u krivine. Vozeći se iza kolege koji je bicikl imao na Outride 561, možemo reći da se bicikl znatno manje njiše kod neravnina na cesti te u krivinama. I to je bilo to, na kraju smo se odlučili da za duže putovanje ipak odaberemo ovaj model. I moramo naglasiti da to nije svrha ovog nosača, svrha je da se bicikli kojima je otežan pristup okviru ili imaju karbonski okvir kao što imaju skuplji cestovnjaci, može montirati bicikl, što nije moguće kod proride nosača jer ima prihvat koji se naslanja na donju cijev okvira. Jedini nedostatak je možda skidanje prednjeg kotača i montiranje, ali većina vas je to već, pretpostavljamo, savladala, tako da to neće biti problem. Iako je kompaktiniji i sistem je nešto sporiji baš zbog rastavljanja bicikla, što kod proride nosača nije slučaj i brzo se skida i stalvja na krov, preporučamo proride za kratke i učestale vožnje na krovu, dok outride preporučamo ekipi koja vozi bicikl na godišnji na veće udaljenosti. I jedna od prednosti pred proride nosačem je da ga može staviti i ženska ruka na krov, što se kod nekih težih bicikala ispostavilo da je malo teže kad je proride nosač, jer je bicikl teži zbog prednjeg kotača i potrebno ga je više dići u zrak kod stavljanja. To se ne odnosi na cijeli ženski rod, jer smo često viđali kako žene to rade brže i spretnije od većine iskusnih biciklista ;). Šalu na stranu, ako ste vlasnik brzog sportskog auta ili pak opakog terenca, savjetujemo ovu varijantu, brzi auto će bolje podnositi ovaj nosač i neće vas sputavati kod većih brzina, a terenac će bolje podnositi neravnine na kojima ćete se nalaziti dok ćete se probijati do svog odredišta. I kao što smo već napomenuli, niža je točka prihvata, tako da ćete ga lakše montirati na terenca. Ako imate neki skupi karbonac, nekog Propela ili Madone, onda ćete svakako uzeti ovaj nosač koji neće  ostaviti ni traga na skupom okviru ;). I na kraju moramo napomenuti da je za jedan Outride 561 potrebno odvojiti 926,10 kn.

Thule Outride 561 slika 3

Photo: Thule

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh