Naše zapažanje se temelji na previše kilometara odveženih s biciklima na krovu, vozeći se do svakojakih lokacija gdje ćemo dalje biciklima odvoziti neku turu ili testirati neku flotu ili otići tek toliko da nam se pedale ne ohlade.
Čim ga stavite na nosače shvatite da je veća kompaktnost bicikla i nosača te da je težište niže, odnosno bliže krovu, što vam daje dodatni osjećaj sigurnosti pri većim brzinama i bržim ulascima u krivine. Vozeći se iza kolege koji je bicikl imao na Outride 561, možemo reći da se bicikl znatno manje njiše kod neravnina na cesti te u krivinama. I to je bilo to, na kraju smo se odlučili da za duže putovanje ipak odaberemo ovaj model. I moramo naglasiti da to nije svrha ovog nosača, svrha je da se bicikli kojima je otežan pristup okviru ili imaju karbonski okvir kao što imaju skuplji cestovnjaci, može montirati bicikl, što nije moguće kod proride nosača jer ima prihvat koji se naslanja na donju cijev okvira. Jedini nedostatak je možda skidanje prednjeg kotača i montiranje, ali većina vas je to već, pretpostavljamo, savladala, tako da to neće biti problem. Iako je kompaktiniji i sistem je nešto sporiji baš zbog rastavljanja bicikla, što kod proride nosača nije slučaj i brzo se skida i stalvja na krov, preporučamo proride za kratke i učestale vožnje na krovu, dok outride preporučamo ekipi koja vozi bicikl na godišnji na veće udaljenosti. I jedna od prednosti pred proride nosačem je da ga može staviti i ženska ruka na krov, što se kod nekih težih bicikala ispostavilo da je malo teže kad je proride nosač, jer je bicikl teži zbog prednjeg kotača i potrebno ga je više dići u zrak kod stavljanja. To se ne odnosi na cijeli ženski rod, jer smo često viđali kako žene to rade brže i spretnije od većine iskusnih biciklista ;). Šalu na stranu, ako ste vlasnik brzog sportskog auta ili pak opakog terenca, savjetujemo ovu varijantu, brzi auto će bolje podnositi ovaj nosač i neće vas sputavati kod većih brzina, a terenac će bolje podnositi neravnine na kojima ćete se nalaziti dok ćete se probijati do svog odredišta. I kao što smo već napomenuli, niža je točka prihvata, tako da ćete ga lakše montirati na terenca. Ako imate neki skupi karbonac, nekog Propela ili Madone, onda ćete svakako uzeti ovaj nosač koji neće ostaviti ni traga na skupom okviru ;). I na kraju moramo napomenuti da je za jedan Outride 561 potrebno odvojiti 926,10 kn.
Photo: Thule