Jedan jedini nedostatak koji bismo na prvu primijetili je “gdje s prednjim kotačem?”. Na to pitanje smo tražili odgovor u najekstremnijim uvjetima, jedan od takvih ćemo ukratko opisati. Spremamo se na godišnji odmor, put od nekih 600tinjak kilometara u jednom smjeru. Cesta je uglavnom autoput i otvorena ne baš uređena lokalna cesta. Za početak, bicikl je na krovu, kotač pokraj auta i krećemo s pakiranjem.
ThruRide dolazi sa dodatcima koje se može staviti na osovine za koje treba dodatno prilagoditi prihvat, dok je za većinu novijih standarda prihvat podesiv kotačićem koji se nalazi na samoj prihvatnoj glavi. Brzo, jednostavno i intuitivno rješenje.
Tri putne torbe, dva puna 20 litarska ruksaka, monitor, dječje igračke, peraje, maske, komplet fotooprema u ruksaku od 50 litara i tri foto stativa. To sve je stalo u prtljažnik u kombinaciji sa stražnjim kotačem te je još uvijek stražnja polica bila na svom mjestu, ona polica na kojoj su nekoć bili zvučnici u autu. Kako? Kotač smo stavili po dijagonali prema stražnjim sjedalima, tako da je praktički bio na koso i pratio liniji prtljažnih vrata. U praznine smo prethodno stavili torbe, zatim kotač pa ostale lakše stvari kako kotač ne bi trpio.
Nakon pakiranja se pitamo da li nam je to trebalo ili smo mogli jednostavno uzeti ProRide i zaobići dodatni napor u kalkulaciji pakiranja. Pa evo zašto smo se odlučili na ovaj model. Na autocesti prema Dubrovniku ako krećete iz Zagreba na dosta mjesta nerijetko puše intezivna bura, vjetar koji ima jake bočne udare. Ovaj nosač se pokazao kao kompaktnije i kruće rješenje, auto nije gubio smjer i nije bilo potrebno spuštati brzinu. Osjetno manje se čuje strujanje vjetra i moguće je i nešto brže voziti nego što je to slučaj kod ProRide modela. A pored svega cijeli sistem na krovu izgleda ljepše. Cijena ovog modela sa dodatcima iznosi 1499,00 kuna. Izrazito prikladan za cestovne bicikle.
Photo: Biker