Sada već svjetski poznati brend za rješenje prijevoza bicikla na krovu kod nas se može pronaći u Protea Sport trgovinama. TreeFrog je za sve one koji nemaju namjeru kupovati klasične nosače ili pak voze neki auto koji je karakterističnog oblika te nema opciju montaže fiksnih nosača na krov.
TreeFrog Pro 1 Bike Rack nosač za jedan bicikl smo uzeli na test da vidimo koliko je to i dalje ono čega se sjećamo kad smo prije par godina testirali SeaSucker i da li je TreeFrog nakon što je preuzeo SeaSucker napravio neka unaprijeđenja.
Ovdje možete pogledati montažu ;)
Materijali su svakako bolji i kvalitetniji i to se vidi odmah po vađenju iz kutije. Za montažu bicikla na krov potrebno je skinuti prednji kotač jer se bicikl hvata za prednju vilicu te na stražnji kotač. TreeFrog Pro 1 Bike Rack model koji smo uzeli na test može se koristiti za bicikle sa 9-15x100mm osovinom prednjeg kotača te boost osovinama 15x110mm. Pro serija TreeFrog se može odabrati i za druge osovine 12-15-20 thru axle. Važno je utvrditi koji vam mount za prednju vilicu treba i taj naručiti uz nosač koji je u cijeni. Ukoliko promijenite bicikl, potrebno je kupiti samo mount koji se zamjeni s onim koji se nalazi na nosaču.
Nosač se montira na krov sa vakuumskim tanjurićima koje se položi na prethodno očišćen krov i zatim se izvuče zrak iz njih pomoću pumpice na samim tanjurićima. Potrebno je prethodno sa priloženom krpicom i štrcaljkom te nekim sredstvom za čišćenje i odmašćivanje laka automobila počistiti krov kako bi tanjurići dobro prianjali. Tanjurići su deklarirano predviđeni da svaki može nositi 110 kilograma težine što nam govori da nema tog bicikla koji će ispasti s krova :). Kada polugica od pumpice uđe do kraja u svoje ležište, to je znak da više ne morate isisavati zrak i da je prihvat na krov čvrst. Na modelu kojeg smo mi testirali prednji dio nosača ima tri gumena tanjurića koji čine svojevrsni trokut te na taj način daju čvrsti oslonac na krov auta. Prihvat za stražnji kotač je jednostavniji i ima samo jedan tanjurić za prihvat na krov te remenčić za stezanje stražnjeg kotača.
U uputama je prikazano kako i gdje je potrebno na krovu pozicionirati prednji dio nosača kako bi dobili što bolju poziciju bicikla na krovu.
TreeFrog treba pozicionirati na kruće dijelove krova koji nisu mekani i ne uvijaju se. Obično su ti dijelovi krova uz rubove. Svakako nije preporučljivo stavljati teške ili pak električne bicikle jer TreeFrog nije predviđen za bicikle koji teže preko 20 kilograma. Mi ne bi išli preko 15 kilograma, da bude opušteno :).
Idealan je za brdske XC bicikle i cestovnjake. Kad se dovezete do odredišta i skinete bicikl s krova, TreeFrog skidate za doslovno 15 sekundi i na krovu nema više ničega. TreeFrog je idealan za one koji povremeno imaju potrebu voziti bicikl na krovu, a ostatak vremena im nosači nisu potrebni. Nosači stvaraju buku i znatno povećavaju potrošnju ionako skupog goriva. Ta dva razloga su dovoljna da se odlučite za TreeFrog ;). Pored toga, praktičan je i siguran što su pokazali stručni testovi. Mi smo ovaj testirali na autocesti, pri brzini od 140 km/h što je malo preko deklariranog i bicikl je došao do odredišta čak i uz umjerene bočne nalete vjetra :). Ako nemate svoj auto već posuđujete auto ili uzimate rent-a-car, onda nosač stavite u ruksak i odvezete se biciklom po auto, montirate nosač na krov i možete prevesti bicikl. Praktična primjena prije svega ;). Cijena modela koji smo uzeli na test je 2.199,00 kn.