www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
30. Kolovoza 2019.

Trek Domane SLR Disc

Trek Domane SLR Disc

Nakon prošogodišnjeg redizajna Madone modela na red je stigao redizajn Domane modela.

Domane model pripada skupini cestovnih modela u Trek ponudi s naglaskom na udobnost bilo da vozite duže ili kraće ture. Unatoč što je udobnost glavna karakteristika Trek Domane modela, bicikl je brz i čvrst kada iz njega želite izvući svoj maksimum. Udobnost na Domane modelu osigurana je prije svega ‘Endurance’ geometrijom okvira, tehnologijom IsoSpeed koju nalazimo na spoju gornje cijevi i cijevi sjedala te na prednjem dijelu okvira kod ležaja vilice. Domane modeli isporučuju se sa širim 700x28 mm gumama što osigurava vožnju bicikla na nižem tlaku čime se još dodatno povećava udobnost ali i prianjanje gume na podlogu bilo da se vozite asfaltom ili vas put nanese na uređene neasfaltirane podloge. TrekDomane20206.jpg (113 KB)GEOMETRIJA OKVIRA

‘Endurance’ geometrija okvira kod Domane bicikla vozača stavlja u uspravniju poziciju sjedenja nego što je to pozicija sjedenja na Madone ili Emonda modelima. Gornja cijev okvira nešto je kraća nego kod geometrije s H1, H1.5 i H2 fitom. Razmak između kotača malo je duži nego kod drugih geometrija, a to Domane modelu osigurava veću stabilnost i osjećaj sigurnosti u vožnji pogotovo ako se nađete na nekom makadamu gdje grip ne drži tako dobro kao na asfaltu. 
DIZAJN NOVOG DOMANE OKVIRA
U odnosu na dosadašnji dizajn, novi Domane poprimio je potpuno novi dizajn koji je osim što je udobniji, sada i više aerodinamičniji. Upravo zbog toga volimo napomenuti da je Domane model upravo za tip vozača koji žele voziti sve i svugdje. Ovisno o tipu terena po kojem se odlučite voziti možete odabrati i širinu guma, a novi Domane SL I SLR modeli podržavaju širinu guma do 38 mm širine. Isto tako Domane SL i SLR modeli bit će dostupni samo s disk kočnicama. TrekDomane20205.jpg (167 KB)Novi okvir, kao i dosadašnji, koristit će IsoSpeed tehnologiju koja uvelike povećava udobnost vožnje kada cesta postane manje ‘glatka’. Razlika u odnosu na prošlogodišnje modele je što se stražnji IsoSpeed sada nalazi na donjoj strani gornje cijevi okvira kao što je to na novom Madone modelu. Na stražnjem IsoSpeedu moguće je podešavati krutost samog okvira. 

TrekDomane20204.jpg (179 KB)

 

Ako slider pomaknete više prema spoju s cijevi sjedala dobit ćete krući osjećaj okvira u vožnji, a ako ga pomaknete prema kokpitu bicikla omogućit ćete veći rad samog IsoSpeeda i samim time imati više udobnosti u vožnji. Donja cijev okvira sada ima i skriveni pretinac u kojem možete držati svu opremu koja vam je potrebna ako probušite gumu na vožnji i koja sadrži nosač u kojem možete držati mini-tool alat. Takav dizajn omogućava da sada stražnje svjetlo možete montirati direktno ispod samog sjedala na mjesto koje je do sada bilo rezervirano za torbicu u kojoj se najčešće nosila oprema u slučaju ‘gumi-defekta’. TrekDomane20201.jpg (173 KB)Kao kod novog Madone modela, novi Domane ima također potpunu integraciju bužira i žica što biciklu daje puno ljepši i čišći izgled, a ujedno bužire i žice štiti od mogućih oštećenja.

OSJEĆAJ U VOŽNJI
Novi Domane imali smo prilike testirati u suradnji s Rog Joma dućanom na Trek World eventu koji se održavao u Poljskoj u prvoj polovici 8-og mjeseca. Već u prvih nekoliko okretaja pedala osjetili smo kako je bicikl udoban za voziti. Uspravnija pozicija sjedenja omogućavala je odličnu preglednost okoline oko nas i jako dobru upravljivost samog bicikla bilo da smo vozili uzbrdo, nizbrdo ili po ravnom. Cesta po kojoj smo vozili Domane bila je na nekoliko mjesta puna rupa i ispucanog asfalta i tu smo osjetili sve prednosti IsoSpeed tehnologije koja je sve te neravnine amortizirala te u nijednom trenutku nismo osjetili potrebu da se moramo ustati na noge sa sjedala. Kada smo odlučili malo ubrzati vožnju i ustati se sa sjedala Domane se ponašao kruto i eksplozivno. TrekDomane20209.jpg (133 KB)OPREMA
Domane SLR modele koje smo testirali bili su složeni s Project One ICON bojama koje su na danjem svjetlu ostavljale bez daha. Grupa mjenjača koju smo vozili bila je Sram Red eTap 2x12 (wireless). Zahvaljujući 12-brzinskoj kazeti veoma je mali ‘preskok’ u okretaju pedala prilikom promjena brzina. SL i SLR modeli dostupni su sa Sram ili Shimano grupom mjenjača. Domane SLR modeli dolaze opremljeni s Bontrager Aeolus Pro 3V ili Aeolus XXX 4 karbonskim kotačima. Jedan i drugi model daju dodatan osjećaj čvrstoće i brzine u samoj vožnji, a najveća razlika kod ova dva modela je u težini kotača i širini obruča. TrekDomane202010.jpg (127 KB)

Aeolus Pro 3V kotači su namijenjeni prvenstveno vozačima koji preferiraju skrenuti malo više na neasfaltirane ceste pa je zbog toga unutarnja širina obruča 25 mm dok je kod XXX 4 modela ona 19.5 mm. Zbog širih obruča Pro 3V kotači su naravno i teži od XXX 4 modela, a velika prednost jednih i drugih modela je da nemaju limit kada je u pitanju težina vozača. Uz to svi Bontrager karbonski kotači dolaze s bezuvjetnim dvogodišnjim jamstvom. Gume koje smo testirali na novom Domane modelu su isto tako novi model Bontrager R3 serije. Ovo je guma namijenjena za vožnju svaki dan bilo da idete na trening, grupnu vožnju s prijateljima ili vikendom vozite utrke. Iako ima manje TPI-ja od R4 serije guma ima odličan grip i pruža veliko samopouzdanje u vožnji po zavojitim cestama, a zbog veće širine pružaju više udobnosti.TrekDomane20207.jpg (186 KB)ZAKLJUČAK
Novi Domane model oduševio nas je novim dizajnom koji je spojio udobnu geometriju s aerodinamičnim izgledom. Bez obzira vozite li bicikl samo rekreativno ili želite bicikl s kojim ćete moći konkurirati na grupnim vožnjama, utrkama Domane je odličan izbor za sve tipove vozača i vrste terena zahvaljujući geometriji okvira s IsoSpeed tehnologijom koja podržava širinu guma do 38 mm širine i ima hidraulične disk kočnice.TrekDomane20202.jpg (275 KB)

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh