Obzirom da smo jako puno kilometara proveli na biciklu endurance geometrije, željeli smo da novi bicikl bude nešto više race nastrojen- krući i agresivniji. Trek Madone SL6 Disc je naš odabir. Race geometrija, agresivan, krut, te već na prvi pogled ostavlja bez teksta.
Aero profilirane cijevi, duboki obruči i aero volan ukazuju da se radi o pravom trkaču. Da se izbjegne pomalo dosadnjikav jednobojni izgled, sjajno lakirani "lime" dijelovi okvira podižu Madone SL6 Disc na jednu višu razinu. Budite uvjereni da će se i najveći laik u svijetu biciklizma okrenuti i zainteresirati za bicikl. Od trenutka narudžbe do isporuke prošlo je svega par dana, ali nama se činilo kao vječnost, jer je pozitivna nervoza i uzbuđenje raslo iz sata u sat. Rama Madone SL6 Disc napravljena je od 500 OCLV karbona, dobro izbalansirane krutosti i težine. Svi bužiri prolaze kroz ramu, a vidjet ćete ih samo na mjestu gdje izlaze iz volana.Naša Madona dolazi sa Shimano Ultegra grupom. Kočnice su hidraulične, dok su mjenjači mehanički. Nešto "starija" i skuplja braća iz Madone serije dolaze sa strujom. Kako smo naviknuti kod Trek-a , dobar dio dijelova je Bontrager. Kotači su Bontrager Aeolus Comp 5 Disc, tubeless ready, 100x12/ 142x12mm, dok je dubina obruča 50mm.
Bicikl dolazi s Bontrager aluminijskim aero volanom širine 42 centimetra, te Bontrager lulicom dužine 90mm koja podržava Blendr sistem. Radi se o načinu montiranja rasvjete, ciklokompjutera i kamere posebnim nosačima koje dobijete uz bicikl. Zahvaljujući Blendr nosačima sve će izgledati elegantnije. Moguće je na jedan nosač instalirati npr prednje svjetlo i u našem slučaju Garmin Edge 830 uređaj. Elegancija prije svega...Bicikl smo preuzeli u četvrtak kasno navečer, a ostatak večeri prošao je u montiranju nosača bidona i pedala, te podešavanju visine sica. To je trajalo do sitnih jutarnjih sati, ali samo zato što smo htjeli uživati što duže u novom biciklu. Petak nažalost nismo imali vremena za vožnju jer smo dan proveli pripremajući se za subotu. U subotu je brevet od 200+ kilometara na koji smo se nabrijali i planiramo ići.
Objektivno i hladne glave, nije najpametniji potez sjesti na bicikl na kojem niste napravili doslovno jedan kilometar. Bolje je napraviti par kraćih vožnji da vidite što eventualno treba dodatno podesiti, te da se tijelo adaptira na promjenu položaja na biciklu. Ovo je posebno bitno ukoliko mjenjate tip bicikla kao mi, s enduranca na race model.
Sreća prati hrabre, ali i blesave, tako da nismo imali nikakvih problema. Imali smo 200 kilometara uživanja ispred sebe, a Madone SL6 Disc je zaslužna za to. Nakon par stotina metara osjetite tu krutost koju očekujete od race bicikla. Madone SL6 je puno "živčaniji" i jednostavno vas traži da ga stisnete.
Zvuk koji stvaraju aero kotači još više pojačava dojam brzine, ali pazite da ne pretjerate u stiskanju...moglo bi vam se desiti da taj zvuk zamijenite zvukom strujanja zraka iz pluća, a to više nije tako zabavno. Bicikl je jako brz, imate dojam da bez puno napora po ravnom možete voziti 35+ km/h.
Mi ćemo dalje uživati u Madone SL6 Disc, a sljedeći put vam donosimo dojmove i razlike izmđu endurance i race geometrije.
Photo: Biker