www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
13. Rujna 2019.

Trek Rail 9.9

Trek Rail 9.9
16 fotografija

Trek Rail 2020. nasljednik je popularnog Trek Powerfly LT električnog bicikla.

Iako novi Rail izgleda vrlo slično Powerfly LT-u, puno toga se promijenilo, a što je Trek želio naglasiti zapravo i promjenom imena. Imali smo ekskluzivnu priliku testirati ovaj bicikl u Poljskoj na prezentaciji flote za 2020.Trek Rail11.jpg (170 KB)

Okvir novog Rail-a zasnovan je na Slash enduro modelu, a njegova aktualna geometrija pruža maksimalnu zabavu na stazi. Oslanja se na brojne dokazane tehnologije tvrtke Trek i, naravno, novi Bosch Performance CX motor s 625 Wh Bosch Powertube baterijom. Novi Rail dostupan je ili sa aluminijskim ili karbonskim okvirom (od Rail 9.7 i više), koji ima hod stražnje suspenzije od 150 mm, a prednje od 160 mm. Trek Rail se vozi na gumama od 29”×2,6  sprijeda i straga.

Trek Rail13.jpg (105 KB)

Geometrija, suspenzija, dizajn, integracija i veličina kotača - što je novo u 2020. godini za Trek Rail?

Promjenom imena u “Rail” Trek naglašava promijene nasljednika Powerfly LT-a. Odlične performanse na stazi, više dometa s jednim punjenjem, više snage i integrirani dizajn s pametnim detaljima. Powerfly LT je Long Travel verzija odnosno ebike iz Treka sa više hoda (LT), za koji možemo reći da je ozbiljan trail igrač. Trek Rail zasnovan je na Trek Slash-u kao što smo već rekli, potpuno promijenivši njegovu geometriju i čineći ga sposobnijim i agresivnijim na spustu. Trek Rail10.jpg (189 KB)

Chainstay je kraći za 27 mm (na 448 mm), efektivna dužina gornje cijevi okvira je narasla za 11 do 27 mm, ovisno o veličini okvira, kut vilice je blaži za 1,5 ° (64,5 °), a BB je pao za 19 mm. Ovo je vrijednost s podešenjem geometrije uz Mino Link u niskom položaju. Mino link na stražnjoj osovini omogućuje vam podešavanje geometrije, čineći je više opuštenom ili pak uspravnijom. Kut vilice se mjenja za 0,5 °. Kupovni model dolazi sa uspravnijom geometrijom što će vam više pasati na usponu, ali možete ju promijeniti putem Mino Link tehnologije! Jedna od ozbiljnih razlika u odnosu na svog prethodnika su 29” kotači, dok su Powerfly LT modeli imali 27,5”.Trek Rail16.jpg (257 KB)

Što se tiče suspenzije, Trek je promijenio položaj glavne točke rotacije prednjeg i stražnjeg dijela okvira kako bi poboljšao performanse pedaliranja i također povećao hod suspenzije za agresivniju vožnju. Ubačen je RockShox Deluxe RT3 RE:aktiv u stražnju suspenziju s Thru-Shaft tehnologijom, ali na Rail 9 9,8 i 9,9, (ne i 9,7). Naravno, Rail ima i Trekov ABP (Active Braking Pivot), zbog čega ovjes ostaje aktivan i pri kočenju kao i kod prethodnih modela u tom razredu.Trek Rail20.jpg (155 KB)

ABP (Active Braking Pivot) je klasična karakteristika na Trekovim biciklima sa stražnjom suspenzijom i osigurava da stražnji trokut ostane aktivan tijekom kočenja.

RIB - uklonjiva integrirana baterija - ono je što Trek naziva svojim rješenjem za integriranje baterije, kao što je prvi put predstavljeno na 2019 Powerfly LT. RIB je na novom Rail-u jednako kompaktan sistem ako i na prethodnicima. Bateriju možete ukloniti bez alata. Ovo također ostavlja dovoljno prostora u prednjem trokutu da stane nosač bidona. Trek Rail19.jpg (178 KB)

Poklopac baterije i Bosch PowerTube baterija su jedna cjelina, ali mogu se lako odvojiti i Trek prodaje poklopce za bateriju koji se podudaraju u boji ako želite koristiti drugu bateriju. Trek je obavio odličan posao integriranja motora u okvir. Do sada, nadamo se, znate sve o novom Bosch Performance CX motoru. Lijepo integriran s visokokvalitetnom završnom obradom. Štitnik BB-a je odlično integriran i štiti motor, istovremeno dopuštajući prolaz zraka i hlađenje. Trek Rail27.jpg (329 KB)

Senzor očitanja brzine integriran je u ovir, dok je magnet ubačen u stražnji disk. Od sada kao novost je imbus ključ 5 mm koji možete naći u stražnjem QR sistemu koji se lako skida i vraća u svoje ležište. Trek Rail dolazi s RockShox-om u cijelom rasponu, kao i kočnicama s četiri klipa za precizne i pouzdane performanse kočenja te 12-stupanjskim pogonima s kazetama 11-50t ili 10-50t. Osim najjačeg Rail 9.9, svi modeli dolaze s Bosch Purion zaslonom. Flagship model ima Bosch Kiox zaslon smješten na gornjoj cijevi.Trek Rail21.jpg (156 KB)

Samo odabrani modeli odlikuju se gumama i stražnjim ovjesom: Trek Rail 9 (ne 9,7), 9,8 i 9,9 dolaze s novim stražnjim shock-om koji sadrži Thru-Shaft tehnologiju. Isto se odnosi na robusne Bontrager SE5 Team Issue TLR gume. Trek Rail je sada dostupna u veličinama S/M/L-XL, svaka u dvije boje. Ono što je svakako zanimljivo je da će Rail biti dostupan i u P1 odnosno project one ponudi gdje možete sami kreirati svoj bicikl, boju, dijelove i opremu.Trek Rail22.jpg (216 KB)

2020. Trek Rail na stazi

Rail se na stazi ponaša slično Powerfly LT modelu, al nakon više prolazaka istog terena počinju se primjećivati razlike. Pomiču se granice agresivnosti i agilnosti. Rail je udobniji na grubom terenu, odličan penjač i na spustu uljeva još više povjerenja. Usporedili smo ga malo s Powerfly LT modelom i ne mislimo da morate instantno mjenjati svoj Powerfly kako biste dobili nešto potpuno drugačije i bolje. Trek Rail23.jpg (242 KB)

Ali u trenutku kad iz svog Powerfly-a izvučete maksimum, dolazi vrijeme za promijenu  ;) Tada će odličan izbor biti Rail. Spust će biti još brži, držanje u zavojima još žešće i sam bike je nekako više povezan s vozačem. Težina bicikla je slična, tu se nije drastično priča promijenila, ali 29 inčni kotači zasigurno čine razliku. Kod skokova na stazi se osjeti da manje roni prednji kraj u odnosu na Powerfly LT, ali kao što smo rekli, nije potpuni gamechanger i ne morate biti nezadovoljni jer ste vlasnik Powerfly LT modela recimo. Trek Rail30.jpg (81 KB)

Zvuk motora je drugačiji, imate osjećaj da je mali i dosta tihi mlinac za kavu u BB-u, dok je prošla generacija Boscha imala već prepoznatljiv dublji zvuk. Klaparanje lanca na supstu je potpuno utišano, što se na starijim modelima moglo primjetiti ako ste ostali na malim lančanicima prilikom spusta.Trek Rail17.jpg (250 KB)

Motor nema trzaje kad ste u visokim okretajima jer snaga dolazi postepeno, na samom početku nema agresivnog trzanja na koje se morate naučiti ako ste vlasnik starijih modela. Modovi vožnje su jednaki kao i kod prethodnika, a razlika je što ćete sada na Turbo modu imati proporcionalno linearniju isporuku snage na pedale i time ugodniju vožnju.Trek Rail9.jpg (276 KB)

Ono što bismo htjeli naglasiti, ovo je nešto novo i drugačije, ali ako ste vlasnik Powerfly LT modela, trebate dosta kilometara na njemu odguliti da bi osjetili pravi smisao jednog Rail-a. Gomila je finesa na novom Trek Rail modelu koje kad se skupe u cjelinu daju jedno bolje i jače iskustvo, ali i dalje ste svjesni da ste na elektirčnom biciklu. Naše mišljenje je da je bicikl fantastičan i da su napravili dosta u odnosu na prošlu godinu, ali na kraju je na vama da odlučite na nekim od Demo dana koje možete posjetiti u organizaciji rog-joma.hr.Trek Rail3.jpg (276 KB)

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh