Nakon što nam je dojavljeno da su bicikli izvađeni iz kutija i složeni, brže, bolje smo se požurili po prve dojmove u živo. Možda nam se posreći pa i jedan od ovih primjeraka propedaliramo po nekoj stazi, ali sudeći po cijenama, brzo će naći svoje nove vlasnike. Blještavilo karbona i vrhunskih komponenti zasjenilo je preostalu ponudu dućana. Ali po to smo i došli, najbolje od najboljeg…Ima tu svega, uglavnom vrhunske opreme, najboljih okvira, full supsension-a, hardtaila, ali u vrlo, vrlo ograničenim količinama.
Danas ćemo spomenuti jedan od najdragocjenijih primjeraka, a ostalo pregledajte na slikama i čitajte u nadolazećim izvještajima ili ipak odite u Giant Shop i uvjerite se uživo zašto su uistinu toliko posebni.
Prvi na listi nam je Giant Trance X Advanced SL 0 iz 2011. kompletan opremljen sa najvišim stupnjem iz Shimanove ponude – XTR-om. Baš sve što je moglo biti izvedeno iz karbona, Giantovci su to i napravili. Baš niti jedna komponenta nije prepuštena slučaju pa tako svaki kotač ima markicu na kojoj je potpis onoga koji ga je sastavljao. Valjda da znate kome da se žalite , ili da kod narudžbe novog bicikla znate reći: ''i molim da mi kotače sastavi Stanko!''
Vrtoglava cijena od 58000 kuna (čitaj Renault Twingo sa osnovnom opremom) raspolovljena je u punom smislu riječi i to na 29000 kuna. E pa to više nije novi Twingo, nego polovna Dacia, a onda je ipak bolji Trance. Pošto smo imali viška vremena, sve smo bicikle bacili na vagu, pa je težina Trance-a bez pedala u L veličini ispala11,07 kilograma sa etiketom na sjedalu. Zbilja impresivna brojka za full-suspension bicikl. Neke od zanimljivosti koje pridonose takvoj brojki su klackalica izvedena iz karbona, lula volana i cijev sjedala linije Giant Contact SLR te karbonske vodilice Fizik sjedala.
Kotači, koje je u ovom slučaju slagao stanoviti Stanko, komplet su iz DT Swiss-a posebno razvijan u LTD ediciji za Giant, što govori samo za sebe dok je vilica neizostavni Fox 32 Talas sa promjenom hoda između 120 i 140 milimetara, FIT tehnologijom te zaključavanjem koje je upravljivo sa volana. Stražnji amortizer također je iz Fox-ove obitelji i to onaj najbolji model sa Boostvalve dodatnom komorom koja će ovaj trkaći bicikl u suradnji sa Talasom sprijeda pretvoriti u all-mountain platformu za spuštanje po najzahtjevnijim terenima. Kočnice će se za to vrijeme hladiti posebnim hladnjacima integriranim na čeljusti koji jednostavno ''sišu'' toplinu sa pločica, a vama ne ostavljaju prostora za izgovore. Kada bismo htjeli sve to dočarati kod nekog bijesnog auta, dovoljno bi bilo upaliti motor i malo ''zaturirati'', a ovdje ćete to osjetiti kada pokrenete pedale i počnete brojati otkucaje svog srca.
Detalje možete pogledati na navedenom linku, uzmite u obzir da su gume na primjerku iz dućana Schwalbe Nobby Nic.