www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
20. Prosinca 2012.

U Giant stigle prave ''pile''!!!

U Giant stigle prave ''pile''!!!
15 fotografija

Jučer su u Giant Shop stigli rijetki primjerci koje, ako ništa drugo valja otići i pogledati prije nego li se prodaju. Većinom osnovnom cijenom prelaze i nekoliko desetaka tisuća kuna. Budući da nisu aktualni modeli, Giant Shop je ovdje ponudio galantne popuste koji sežu čak do 50%. Ukoliko ste poput nas i sanjate o svom ''superbiciklu'', svoj san možete ostvariti u pola cijene. 

Nakon što nam je dojavljeno da su bicikli izvađeni iz kutija i složeni, brže, bolje smo se požurili po prve dojmove u živo. Možda nam se posreći pa i jedan od ovih primjeraka propedaliramo po nekoj stazi, ali sudeći po cijenama, brzo će naći svoje nove vlasnike. Blještavilo karbona i vrhunskih komponenti zasjenilo je preostalu ponudu dućana. Ali po to smo i došli, najbolje od najboljeg…Ima tu svega, uglavnom vrhunske opreme, najboljih okvira, full supsension-a, hardtaila, ali u vrlo, vrlo ograničenim količinama.

Danas ćemo spomenuti jedan od najdragocjenijih primjeraka, a ostalo pregledajte na slikama i čitajte u nadolazećim izvještajima ili ipak odite u Giant Shop i uvjerite se uživo zašto su uistinu toliko posebni.

Prvi na listi nam je Giant Trance X Advanced SL 0 iz 2011. kompletan opremljen sa najvišim stupnjem iz Shimanove ponude – XTR-om. Baš sve što je moglo biti izvedeno iz karbona, Giantovci su to i napravili. Baš niti jedna komponenta nije prepuštena slučaju pa tako svaki kotač ima markicu na kojoj je potpis onoga koji ga je sastavljao. Valjda da znate kome da se žalite Smile, ili da kod narudžbe novog bicikla znate reći: ''i molim da mi kotače sastavi Stanko!''

Vrtoglava cijena od 58000 kuna (čitaj Renault Twingo sa osnovnom opremom) raspolovljena je u punom smislu riječi i to na 29000 kuna. E pa to više nije novi Twingo, nego polovna Dacia, a onda je ipak bolji Trance. Pošto smo imali viška vremena, sve smo bicikle bacili na vagu, pa je težina Trance-a bez pedala u L veličini ispala11,07 kilograma sa etiketom na sjedalu. Zbilja impresivna brojka za full-suspension bicikl. Neke od zanimljivosti koje pridonose takvoj brojki su klackalica izvedena iz karbona, lula volana i cijev sjedala linije Giant Contact SLR te karbonske vodilice Fizik sjedala.

Kotači, koje je u ovom slučaju slagao stanoviti Stanko, komplet su iz DT Swiss-a posebno razvijan u LTD ediciji za Giant, što govori samo za sebe dok je vilica neizostavni Fox 32 Talas sa promjenom hoda između 120 i 140 milimetara, FIT tehnologijom te zaključavanjem koje je upravljivo sa volana. Stražnji amortizer također je iz Fox-ove obitelji i to onaj najbolji model sa Boostvalve dodatnom komorom koja će ovaj trkaći bicikl u suradnji sa Talasom sprijeda pretvoriti u all-mountain platformu za spuštanje po najzahtjevnijim terenima. Kočnice će se za to vrijeme hladiti posebnim hladnjacima integriranim na čeljusti koji jednostavno ''sišu'' toplinu sa pločica, a vama ne ostavljaju prostora za izgovore. Kada bismo htjeli sve to dočarati kod nekog bijesnog auta, dovoljno bi bilo upaliti motor i malo ''zaturirati'', a ovdje ćete to osjetiti kada pokrenete pedale i počnete brojati otkucaje svog srca.

Detalje možete pogledati na navedenom linku, uzmite u obzir da su gume na primjerku iz dućana Schwalbe Nobby Nic.

Giant Trance X Advanced SL 0

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh