Već dobro poznat bike za one extremnije Enduro vozače koji podižu svoj adrenalin do maksimuma dobio je neke preinake za koje tvrde iz Treka da će adrenalin i "riding expirience" podići na novu razinu :), a što to znači kad je u pitanju bike?Više hoda i igranje s ključnim kutevima geometrije imali su glavnu ulogu u transformaciji Slash-a za 2021. i kao i prijašnjih godina možemo reći da Trek postavlja nove standarde u ovom segmentu.
Intervencijom na geometriji okvira se postiže bolja upravljivost pri brzom i strmom spustu, stabilnost u zavojima i na terenu sa manje gripa, a na usponu zbog strmije cijevi sjedala i duže gornje cijevi okvira, bicikl je lakše odpedalirati do vrha. U praksi se pokazalo da je tako, ali nije baš da ide kao povjetarac, kondicije će vam ipak trebati, a bez te iste kondicije nemate što ni raditi na agresivnom spustu, tako da jedno ide s drugim ruku pod ruku :).
2016. godina je prva godina Slash-a, od tada je dobio veće kotače - 29”- i sada još više hoda i naprijed i nazad. Prednja vilica će na svim modelima od sada imati 170 mm hoda dok će straga biti 160 mm. Dohvat od sjedala do volana se povećao u skladu sa 2 stupnja manjim kutom vilice (vilica sa podlogom zatvara manji kut). Kut vilice je također utjecao na visinu BB-a koji je sada niži i bicikl je težištem bliže tlu što povećava upravljivost u zavojima i općenitu stabilnost bicikla. 34.9 mm je od sada debljina cijevi sjedala odnosno droppera što mu daje na čvrstoći i krutosti, kako droppera tako i okvira u koji ta ista cijev sada ulazi za dodatnih 42 milimetra.
U brojkama je okvir dobio sljedeće promijene u odnosu na prethodnika: 1,9 stupnja strmiju cijev sjedala, 45 milimetara dublja cijev okvira u koji ide cijev sijedala, 0,6 stupnja manji kut vilice, 6 mm niži BB te 42 milimetara offset prednjeg kotača u odnosu na head tube.
OCLV Mountain karbon i aluminij su materijali od koji će se lineup za 2021. proizvoditi. Za svakog po nešto. Super Deluxe ThruShaft suspenzija u suradnji sa RockShox i Trek naprednom tehnologijom čini jedan od najnaprednijih suspenzijskih sklopova koji je danas u Trek-u dostupan i kako kažu testni vozači, podešen je da bi reagirao na podlogu, ne na vozača. Što to znači, to nam je tek za vidjeti u praksi ;).
Super Deluxe ThruShaft suspenzija ima novo low-speed podešavanje pomoću kojeg blokirate reakciju suspenzije prilikom pedaliranja te time anulirate plivanje i propadanje bicikla za vrijeme okretanja pedala dok istovremeno bicikl i dalje, na brzim i grubim segmentima, za vrijeme spusta, radi svoj posao bez smetnji.
Svi aluminijski okviri će imati i prostor za alat u samom okviru u sklopu nosača bidona te svi okviri dolaze sa zaštitom na donjoj cijevi koja štiti okvir od kamenja.
Knock Block je dobio svog nasljednika 2.0 koji štiti okvir i kablove od oštećenja prilikom pada (kada se volan i vilica zakrenu i udare u okvir), ali sada je 2.0 model dobio još stupnjeva pri okretanju volana koji su nam falili kod oštrih i sporih skretanja na vožnji.
Dostupni modeli
Slash 7
Slash 8
Slash 9.7
Slash
9.8 GX
Slash 9.8 XT
Slash 9.9 X01
Slash 9.9 XTR