E-bike bez kompromisa
Turbo Levo pomiče granice u jednom sasvim novom smjeru i upravo iz tog razloga nećemo ga uspoređivati s ostalima. Kako njegovi tvorci niti u jednoj komponenti nisu prihvaćali kompromis, slobodno možemo reći da spada u svoju kategoriju. Po definiciji, jednako trail kao i enduro, ovim nam je modelom Specialized prezentirao nevjerojatnu revoluciju e-bicikala, kombinirajući brzinu i stil s inovativnim motorom, naprednom elektronikom i elegantnim dizajnom. Vizualno, ovaj e-bike gotovo i ne odaje dojam da je električni. Uz opciju gašenja svih lampica, dok vas on i dalje vozi na struju, definitivno vas nitko neće svrstati u e-vozača.
Dolazi u više verzija izvedbe, aluminijskoj i kao karbonac, iako moramo priznati da je nas najviše oduševio high-end model koji smo testirali, Turbo Levo Expert sa karbonskim okvirom, lagan, a u isto vrijeme izuzetno krut.
Šta ima nova
Nova je baterija potpuno integrirana u donjoj cijevi, dok je minimalistički motor montiran na sigurniji i lakši način. Ima i znatno veći kapacitet, za još više snage i duže vožnje. Novi je motor trajniji, manji i lakši od svojih prethodnika što ga zapravo stavlja u vrh e-bike tehnologije motora. Može se pohvaliti i brojnim drugim značajkama koje niti jedan drugi model još nije dodirnuo, kao što je trenutačno pokretanje, optimalno upravljanje toplinom, te tihi rad čak i pri maksimalnoj snazi.
Brose motor je inače custom-made i izrađen je posebno za Specialized. Sa remenim prijenosom gotovo je nečujan. Okvir je također potpuno preoblikovan i prilagođen motoru. Ne postoji dodatni nosač niti standard, a sve je rađeno po mjeri za svaku veličinu posebno, čime je i cijeli bicikl znatno olakšan.
Uzbrdo trail, nizbrdo enduro
San svakog pravog bikera je bicikl s kojim ćeš se s lakoćom popeti najmanje sedam puta u danu na isti vrh, a zatim odvoziti spust na svom najdražem fuliću. Turbo Levo je upravo to! Najbolje od trail i enduro svijeta. Tu stabilnost i kompaktnost ovaj model koji je bajdvej znatno lakši od uobičajenih e-bikeova (naš testni model težio je 19 kg) može zahvaliti nevjerojatnoj snazi brose motora koji će vas bez problema lansirati i na najzahtjevnijem usponu. Tu je i pedelec sistem, koji se pokazao gotovo trenutan i bez zadrške. U prijevodu, čim zagazite, Turbo Levo reagira i polijeće!
Dakle, Turbo Levo je za sve one koji ne žale odvojiti kunu više za mogućnost bezbrižne vožnje do neke ludo lijepe i udaljene lokacije, s koje će se potom moći spuštati i guštati u performansama klasičnog trail bicikla. Briljantan motor, kombiniran s uravnoteženim položajem sjedenja, ne samo da čini Turbo Levo prvakom za penjanje, već i jedan od udobnijih e-bicikala. Na njemu možete udobno sjediti i jednostavno se voziti i nekoliko sati.
19 kg čiste zabave
Agilnost ovog bicikla je fascinantna i zaslužuje svaku pohvalu. Dečki iz Specializeda su detaljno razradili svaki detalj i time napravili vidljivi odmak od svojih prethodnika. Kako je baterija potpuno uklopljena u okvir i ulazi na otvor koji se nalazi na bottom bracketu, tako je i težište cijelog sklopa gotovo na bottom bracketu, što se osjeti pri svakom ulasku u zavoj. Usudili bismo se reći da zbog svoje težine u zavojima leži čak bolje od običnog bicikla, a i izuzetno je stabilan pri većim brzinama. Iako teži 19 kg, ovo je i dalje najlakši e-bike sa centralnim motorom na tržištu.
Ukrotite ga MISSION CONTROL aplikacijom
Postavkama motora i njegovim ponašanjem možete upravljati kroz MISSION CONTROL aplikaciju i tako potpuno prilagoditi ovu zvijer i ukrotiti divljaštvo koje se za vrijeme vožnje odvija pod vašim nogama. Tako cijeli management potrošnje baterije, konfiguraciju motora ili pokretanje navigacijskog sustava odrađujete putem mobitela, definirajući planiranu rutu, kilometražu ili visinske metre, nakon čega vam ovaj pametnjaković regulira napajanje motorom na način da imate dovoljno baterije za sigurno stići kući.
Nema što Turbo Levo ne može...
...a to su tek prvi od naših dojmova sa testiranja na trail stazi u Valamar centru u Rapcu, te s malo zahtjevnijeg izazova na enduro stazi u Grožnjanu. Jedva čekamo nove Turbo Levo izazove!
Photo: Biker