www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
28. Prosinca 2012.

Zlatna sredina – 27,5’’ kotači

Zlatna sredina – 27,5’’ kotači

Jesmo li spremni za 650B kotače?

Nakon nekoliko godina prodiranja 29’’ kotača na tržište kao brže i bolje alternative standardnim 26’’ kotačima, proizvođači iznose ‘’zlatnu sredinu’’ – 27,5’’ kotače. 

Scottov manager odjela marketinga Reto Aeschbacher rekao je: ‘’27,5’’ je zlatna sredina za veličinu kotača – objedinjuju agilnost 26’’ i prednost nad preprekama koje nudi 29’’ kotač’’. Scott je odlučno prihvatio nove 650B kotače i to seže toliko daleko da njihov najpopularniji model za 2013. Genius više i ne dolazi s 26’’ kotačima. Genius 900 sa 130 mm hoda proizvodit će se s 29’’, dok će se 700-tica sa 150 milimetara hoda proizvoditi u kombinaciji s novim 27,5’’ kotačima.

Zlatna sredina – 27,5’’ kotači slika 1


Čini se kao da su nedavno 29-ke bile hit, a na kraju krajeva tek su prošle godine svi europski brendovi prihvatili 29-ke i izbacili svoje modele. Na prošlogodišnjem Eurobikeu nije bilo štanda na kojem se nije predstavljala nova 29-ka. Ove godine nije puno drugačije, neki su predstavili svoje karbonske inačice kako bi se još više približili natjecateljima. Problem koji se javlja je neprihvaćanje velikih kotača kod rekreativaca, a kao odgovor na to trebali bi baš biti 27,5’’ kotači. Naime, 27,5’’ kotači pokrivat će uglavnom all-mauntain i enduro kategorije s preko 140 milimetara hoda, što spada u komercijalnu i zabavnu kategoriju. 26’’ će i dalje dominirati gravitacijskom kategorijom zbog svoje čvrstoće i agilnosti.

Od brendova koji su prisutni na našem tržištu, ove godine će u ponudi 27,5’’ kotače imati već spomenuti Scott s Genius modelima, Ghost s modelom Cagua, koji se nadamo dobiti na test uskoro, HaiBike s Q FS modelom, Bergamont u Threesome izvedbi te KTM s Lycan modelom. Naravno da oni nisu jedini, ali su istaknutiji.
Veliki svjetski brendovi poput Specializeda i Treka nisu predstavili svoje 27,5’’ modele. Sebastian Maag – marketing menadžer iz Specializeda rekao je kako su izradili neke prototipove i podvrgli ih testiranju, ali razlika je premala kako bi opravdala investicije u razvoj bicikla s novom veličinom kotača. To ne znači da sljedeće godine nećemo vidjeti Specializedove i Trekove inačice na Eurobikeu.
Giant i Cannondale u 2013. također nemaju 27,5’’ u ponudi, ali tvrde kako će se u 2014. i to promijeniti. Iz Gianta priznaju kako istražuju i provode analize kako bi ustanovili gdje će se najviše isplatiti. Marin i Commencal također izrađuju prototipove, ali još ih nisu stigli završiti, stoga nisu ni predstavljeni na Eurobikeu. Merida je još jedan veliki igrač koji se suzdržava uz tvrdnje kako je još uvijek ponuda komponenti nedovoljna kako bi se upuštali u tako nešto. Proizvođači komponenti se žure proizvesti dovoljne količine kako bi ipak zadovoljili potrebe tržišta i omogućili razvoj ove nove ‘’vrste’’.
Na kraju priče valja spomenuti kako su mišljenja podijeljena, te kako će ipak na kraju potrošači biti ti koji će odlučiti i presuditi još jednoj novoj ‘’vrsti’’. Zanimljivost cijele priče je ta da je ovo uistinu nešto novo. U krajnju ruku ovako je zanimljivije. Ne možemo od svakoga dobiti sve pa će i onih izjava poput ‘’ma sve ti je to isto – samo je ime drugo’’ biti sve manje.

 

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh