Bez tradicije i reputacije malog proizvođača vrhunskih proizvoda, orijentirali su se u početku na jeftinije i dostupnije modele, te polako ubacivali tehnološki naprednije bicikle, sve u vrlo povoljnom financijskom paketu. Obično vizualno vrlo atraktivni, ponekad i preko mjere napadni, Cube bicikli su postali vrlo zamijećeni. Ne nudeći revolucionarna tehnološka rješenja, već koristeći oprobanu tehnologiju i nudeći ju po vrlo konkurentnoj cijeni, uvelike podsjećaju na japansku automobilsku industiju, koja je s vremenom postala i vodeća tehnološka i inovativna industrija. Hoće li se to dogoditi i s njemačkim proizvođačima bicikla poput Cubea, vidjet ćemo, no zasada im se mora priznati propulzivnosti i prepoznavanje potreba tržišta.
Cubeova Agree serija orijentirana je na dulje vožnje s naglaskom na udobnost, za razliku od trkaći orijentirane Cube Litening HPC serije.
Okvir: Monocoque (bez interne strukture) dizajn omogućuje relativno lagan okvir Cube Agree (1200g) bicikla. Vilica je tapered 1.5“ - 1-1/8”, što je promjena u odnosu na prijašnje modele Agreeja gdje su se koristile Eastonove vilice. Izvještaji govore da je Cubeova vilica nešto mekša u pomaku ‘’naprijed – natrag’’, dok je lateralni pomak ostao isti, tj. vrlo mali. Seat-stay je dizajnom vrlo tanak, te tu leži i naglasak na udobnost Agreeja. Dizajn prihvata osovine pogona je Shimanov PressFit, prihvat prednjeg mjenjača je standardan, s obujmicom, a bužiri stražnje kočnice integrirani su u gornju cijev. Sam bicikl pomalo odudara od novog trenda velikih head-tubeova i kratke gornje cijevi (top-tube), te zadržava više tradicionalni izgled, no izgleda skladno i atraktivno.
Grupa: Cube Agree je složen od mješavine komponenti, te tu nema govora o kompletnoj grupi. Takav pristup omogućuje snižavanje cijene bicikla, ipak se mora pažljivo birati gdje staviti dijelove slabije grupe kako bi bicikl na kraju bio „dobro složen“. Pojedini djelovi funkcionalnošću ili masom nikako ne smiju odskakati od cjeline. Stražnji mjenjač je Ultegrin, dok su prednji mjenjač, ručice mjenjača, ručice kočnice, pogon, kazeta i lanac grupe Shimano 105. Same kočnice su Shimano BR-R560, van serije, no to nije indikator da se radi o lošem proizvodu. Pogon je isto van serije, Shimanov FC-R565 s 50/34 lančanicima. Sve u svemu, dijelovi nisu loše odabrani, možda nije oku ugodno vidjeti tolike razlike, no radi se o visoko funkcionalnim dijelovima, koji svoje mane mogu pokazati samo na vazi.
Kotači & gume: Kotači su Mavic Aksium S, „enty-level“ Mavicov set koji solidno obavlja posao, traje dugo, može se servisirati, a vaga ovdje staje na 1900g, ne lagano, no i neizdrživo teško. U odnosu na ostatak bicikla – dobro se uklapaju. Gume su također iz Mavicove tvornice, model Aksion, u širini 23mm, dakle ipak nešto uže od standarda u Gran-Tourismo konkurenciji ‘’opuštenijih’’ bicikla. Masom od 240g, nisu preteške i dobro se uklapaju u cjelinu te su solidan odabir za dulje vožnje i trening.
Periferija: Cube bicikli se na svojim skupljim modelima redovno oslanjaju na suradnju s etabliranom američkom tvornicom kvlaitetnih dijelova – Easton. Nema OEM Cube dijelova, već su komponente Eastonove, što daje pouzdanje da se radi o solidnim proizvodima. Headset je FSA Orbit-C, solidan odabir, dok su volan i lulica , kao i cijev sjedala solidni Easton EA30. Cube također redovno koriste rebrandirana Selle Italia sjedala, te je za Agree odabran model X1 Road.