No ono što se Giantu mora priznati jest da su njihovi proizvodi visoko tehnološki razvijeni, da jedini od velikih igrača proizvode karbonske okvire u vlastitoj tvornici, te da u pravilu jednostavno - rade dobre bicikle. Kao pionir mnogih dizajnerskih i tehnoloških rješenja (kompakt geometrija, sada standard cestovnih bicikla je potekla iz Giantovih rješenja u 90-ima) Giant ponekad ima snagu mijenjati standarde čitave industrije, pogotovo kada se udruže s velikim proizvođačima komponenti poput Shimana.
Giantove cestovne serije se dijele na TCR – seriju agresivnije geometrije namijenjene trkačima, i Defy – opuštenija geometrija više pogođena duljim vožnjama i rekreativcima. Kada se u ovom kontekstu kaže rekrativac, to može implicirati jeftiniji proizvod slabije tehnologije – no to nije tako. Popriličan broj biciklista s većim financijskim kapacitetom žele najbolje što novac može kupiti, a ipak da bude pogođeno ili manjem broju radnih sati na biciklu, ili duljim vikend vožnjama, tako da Defy serija ide i do Advanced SL – naskupljeg karbona kojeg Giant koristi, u kombinaciji s Dura-Ace grupom.
Okvir: Giantov Defy okvir, vidljive kompakt geometrije i s jasnom idejom o tome što kratki „seat-stay-i“, koji se spajaju daleko ispod spoja gornje cijevi i cijevi sjedala, čine ublažavanju udaraca i prigušivanju vibracija. Na prvu ruku napadan dizajn sa „seat-tube-om“ koji se urezuje u kotač, ipak je glatkih i jasnih linija. Giant koristi tapered prednju vilicu (1.5“-1.1/8“) a tehnologiju nazivaju OverDrive. Vilica je od Advanced karbona (alu steerer), za razliku od okvira koji je napravljen od jeftinijeg Composite karbona. Kućište osovine pogona je kao na većini novih Gianta – PressFit, što je posljedica masivnih donjih cijevi koje dimenzijama više jednostavno ne prihvaćaju BSA standard navoj. Kako smo rekli, okvir je napravljen od Composite karbna, oznake T-600, koji je najteži karbon u ponudi Gianta, no to je bilo nužno da bicikl bude konkurentan u svom cjenovnom razredu, no čak i masa najtežeg Giant karbona u ovom Defy okviru je 1090g , što je vrlo konkurentno.
Grupa: Da Giant u kojem slučaju na Defyja nije stavio Shimano 105 kazetu, moglo bi se reći da je Giant kompletan na Ultegra grupi, no 105 kazeta zanemarivo je teža i još uvijek jako solidna u odnosu na Ultegru, pa to nećemo uzimati za zlo. Ostatak dijelova grupe je Ultegra, dok je pogon kompakt – 50/34. Giant ponekad stavlja KMC lance na svoje bicikle, pa je to slučaj kod Defyja 1. Upotrijebljen je KMC X10L lanac s „missing linkom“ – brzoskidajućom spojnicom koja se da više puta micati bez negativnog utjecaja na lanac, što je prednost.
Kota~i & gume: Giant kod Defyja (kao i kod velike većine ostalih bicikla) koristi vlastite kotače, oznake P-SL1. Mase 1825g te s unutrašnjim dijelovima nabe koje proizvodi DT Swiss, Giant je proizveo solidne kotače koji se dobro uklapaju u bicikl. Po mome iskustvu, Giantovi tvornički kotači su u pravilu vrlo dobar odabir, bez obzira na to što im fali naljepnica specijaliziranog proizvođača. Gume su također iz Giantove tvornice - Giant P-R3 u širini 23mm. Relativno su nove na tržištu, stoga je teško ocijeniti pouzdanost i ponašanje, no Giant je do sada stavljao relativno kvalitetne gume na svoje cestone bicikle, koje se u pravilu ne mijenjaju dok se ne potroše.
Periferija: Giant OEM dijelovi dominiraju biciklom, lulica i volan su Connect SL serije, vrlo lijepo obrađeni i relativno lagani, cijev sjedala je Giant Vector – karbonska profilirana, dok je sjedalo Giant Defy – specijalno napravljeno za Defy seriju, izduženog dizajna. Solidni i kvalitetni dijelovi, prihvatljive mase obzirom na cjenovni rang.