www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
18. Ožujka 2021.

Giant TCR Adv Pro 1 Disc Comp

Giant TCR Adv Pro 1 Disc Comp
20.299,99 kuna
13 fotografija

 TCR koji donosi dašak vrhunskog za dio cijene top modela

Od preko 20 TCR modela u ponudi Gianta za 2021. odlučili smo se isprobati jedan s ‘‘ulaznog’’ dijela . Advanced Pro 1 Disc Compact po hijerarhiji je daleko od najjačeg SL 0 Disc (84.999,99kn), pa će njegova cijena od 20.999,99kn odmah biti u drugom svijetlu. Mi bismo ga generalno smjestili u višu srednju klasu cestovnih bicikala, a po mnogo čemu bi trebao biti sličan spomenutom top modelu. Naznake aero dizajna vidljive su na obnovljenom headtubeu, donjoj cijevi  i vilici, a izvedene su kompozitnim materijalom - karbonom  u (Advanced Grade) monocoque tehnici. Prednji trokut izliven je u jednom komadu u vlastitoj Giantovoj tvornici što omogućuje savršenu završnu obradu.  Barut boja odlično pristaje TCR-u, pa na dizajn nema apsolutno nikakvih zamjerki.
Photo1-2.jpg (288 KB)Jedna od značajnih prednosti ovog bicikla u današnje vrijeme kada vladaju nestašice na tržištu, a vrijeme čekanja je enormno, je dostupnost. Naime, Pro 1 Disc je raspoloživ odmah i čeka svoje nove vlasnike.
Valja spomenuti još neke detalje koji čine ovaj bicikl zanimljivim. To su Variant cijev sjedala koja posebnim oblikom, osim male mase doprinosi aerodinamici, osjećaju vožnje i jednostavnosti podešavanja. Tu je i mogućnost ugradnje širih guma (do 32mm) te integrirane disk kočnice, priprema za tubeless i 12mm osovine na oba kotača.
Photo13.jpg (164 KB)Iskoristili smo priliku, pa smo za potrebe testa na TCR ugradili Cadexove 42 kotače umjesto serijskih Giantovih PR-2. Opširnije o tome ćete moći pročitati u drugom prilogu, a ukratko možemo reći samo da je TCR njima osjetno profitirao te skočio u performansama i ubrzanju. Neke od osobina koje TCR ispoljava bez obzira na kotače su ‘‘race’’ geometrija i efikasnost s kojom prijenosi snagu na podlogu. Čini nam se da je sve bolji što je tempo jači  i tek tada okvir pokazuje sve što može. Odsutnost uvijanja i fleksibilnosti poželjna je osobina u ovoj klasi i na kraju može značiti odlučujuće sekunde na štoperici, a TCR u tome briljira. Stoga je također odličan na usponima, a svoj doprinos dala je i dodatna krutost na osovinama. U usporedbi sa skupljim pilama osjetna je nešto manja agresivnost geometrije, ali je još uvijek dovoljno sposobna za borbu na čelu skupine. Ultegra grupa odličan je izbor u ovoj cijeni, a ne zaostaju niti kočnice  s vrlo preciznim doziranjem snage. Možda smo malo euforični, ali čini nam se da TCR u ovoj razini opreme daje dašak vrhunskog po pristupačnoj cijeni. Ugradnja Cadex kotača podiže ga na novi nivo.

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Giant TCR Adv Pro 1 Disc Comp
Brend: Giant
Cijena: 20.299,99 kuna
Okvir: Advanced Grade Composit
Prednja vilica: Advanced Grade Composit
Kočnice: Shimano Ultegra hidr.
Prednji mjenjač: Shimano Ultegra
Zadnji mjenjač: Shimano Ultegra
Ručice mjenjača: Shimano Ultegra
Pogon: Shimano Ultegra 36/52T
Sjedalo: Giant Approach
Gume: Giant Gavia Course 1 TR, 700x28
Obruči: Giant PR-2 Disc (Cadex 42 na testu)
Glavčine (nabe): Giant PR-2 Disc 12mm

Geometrija

Kut vilice (A): 73
Međuosovinski razmak (B): 980
Dužina cijevi sjedala (C): 470
Kut cijevi sjedala (D): 73.5
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 550
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 405
Veličina bicikla: M