GTR Team ima cijenu 16.500,00 kuna i dolazi opremljen karbonskim okvirom i Shimanovom Ultegra grupom u verziji bez disk kočnica. Masa samog okvira zahvaljujući Wilierovim 46Ton karbonskim plahtama iznosi 1190 grama u veličini 50 dok je za vilicu utrošeno 390g materijala. Svaka veličina okvira ima proporcionalne dimenzije cijevi, pa će pružiti isti doživljaj u S ili XL verziji, a ukupna masa za navedenu veličinu iznosi 8.6kg. Premda GTR Team nije aero model vilica ima ponešto profilirane oblike nogu što je zgodan detalj za vidjeti u ovoj klasi. Osim toga tu je i asimetrični dizajn stražnjih krakova jer je strana na kojoj se nalazi pogonski dio ponešto ojačana, a takvo rješenje izgleda vrlo zanimljivo.
Geometrija bicikla ne odstupa mnogo od vrha klase rezervirane za najbrže. Kutevi su u 50 veličini 72° na vilici i 74° na cijevi sjedala, uz 408mm dug stražnji krak i 540mm efektivne gornje cijevi. Vrlo slično kao i mnogo ‘‘jači’’ modeli uz svega par centimetara korekcije u smjeru opuštanja položaja. To je vidljivo i na vrijednosti ‘‘stack-a’’ koja je nekih 10mm veća nego na top modelima, pa će zasigurno imati utjecaja na nešto uspravniju poziciju tijela i manje umaranja kod duljih vožnji. Lijepo je vidjeti kompletnu opremu iz jedne grupe poput Shimanove 11 stupanjske Ultegre uključujući pogon i ručice/kočnice dok su kotači u ovoj inačici (od ukupno 5) Shimanovi RS100. Za tvorničke gume u ovoj klasi Wilier koristi Vittoria Zaffiro Pro 4 700x25. (okvir može primiti do 28mm).Na cesti GTR pokazuje dosta natjecateljskog karaktera za jedan ‘‘endurance’’ okvir. Položaj sjedenja je negdje na pola puta, tijelo nije toliko izduženo kao na ‘‘race’’ modelima, ali je ostalo dosta rezerve za napadanje štoperice. U tome nas dosta podsjeća na Cento 1 koji smo vozili uz ovdje ipak malo više udobnosti, ali i manje vibracija sa staze. Konstrukcija okvira tj. stražnji trokut GTR-a ima zadaću neutralizirati dio energije s podloge dok Pressfit BB (86.5mm) mora onu s pedala prenijeti što vjernije na stražnji kotač. S obzirom koliko je živahan u svim situacijama zaključujemo da je odlično pogođen omjer komfora i performansi. Idealan je za dulje vožnje, naglašeno udoban, ali može propisno potegnuti kada to vozač poželi. Odlična cijena za cijeli komplet u Pro Astana bojama, koji izgleda i vozi prekrasno.
objavio: Biker
14. Prosinca 2020.
Wilier GTR PRO Team REPLICA Astana
Wilierov srednji razred cestovnjaka za 2021. godinu ‘‘skriva’’ repliku Astana Pro timskih boja, a na nama je da otkrijemo dijeli li DNK s vrhom ponude i u kojem obimu.