Položaj tijela na Seeku u mnogo čemu podsjeća na klasični MTB. Osnovna razlika je u promjeru kotača i užim gumama, koje su ovdje prilagođene cesti. Pred nama je širok volan i kosa gornja cijev okvira, a čak su i flat pedale preuzete s brdskog bicikla. Veliku razliku primjećujemo tek kad krenemo. Dinamičan i zabavan, Seek je gradski brzinac koji će vas natjerati da često stojite na nogama, skačete s pločnika ili hvatate zeleno svjetlo na semaforu. Ekskluzivni Alfine omogućuje takvu vožnju i ubrzanja, a radi mnogo mekše i tiše od klasičnih mjenjača. Ovdje ‘mekano’ nije u negativnom kontekstu, jer bez obzira na opterećenje na pedalama, mjenjač će mirno, tiho i sigurno prebaciti brzinu. Bicikl oduševljava voznim svojstvima i izgledom, pa je i cijena u skladu s time.
Giant Seek 0
Giantov Seek 0, za razliku od prethodna dva gradska bicikla, koji se naslanjaju na tradicionalan pristup pri dizajniranju okvira, djeluje pomalo futuristički i smjelo. Zanimljiv aluminijski okvir je mat crne boje i hrapav na dodir, a gornja cijev je zaštićena metalnim poklopcem kako bi se sačuvalo okvir od grebanja ili vezanja lancem. Kutevi vilica i konstrukcija okvira ne razlikuje se mnogo od brdskih bicikala, pa će i položaj sjedenja biti vrlo sličan. Oznaka 0 govori nam da se radi o najjačoj opremi u seriji, pa će i cijena biti u skladu s time (8,099.99kn). Osim ovog Seeka, postoje još četiri modela, a cijene počinju od 4,499.99kn za Seek 3 . Najveća razlika osjetna je u mjenjačima, pogonu i kočnicama. Seek 0 koristi Shimanov Alfine 8-brzinski mjenjač u nabi, evoluirani i dorađeni Nexus. Hidraulične Avid Elixir 1 na novijim modelima i Shimano 445 Hydraulic Disc kočnice na starijim modelima, nalazimo često na MTB biciklima, a spomenimo još lijepi Alfine pogon koji nam odvlači pozornost i odlično se uklapa u ostatak bicikla.