Za razliku od klasičnih index mjenjača, vožnja s NuVincijem je glatka i bez prekida. Nema nikakvih gubitaka snage i zastajkivanja. Koliko okrenete ručicu toliko lakše ćete okretati pedale. Sve je zgodno prikazano na malom displeju koji ocrtava nagib koji ste poželjeli svladati. Moramo priznati da smo oduševljeni načinom rada i inovativnošću NuVincija. Lako se naviknuti na udoban položaj i sjedalo Commutera te na sve njegove prednosti u gradskoj vožnji. Prednji kotač je opremljen Quickrelease sistemom, pa će skidanje kotača biti krajnje jednostavno bez alata, ako se za to pokaže potreba. Da bi doživljaj bio potpun, nedostaju jedino svjetla i tada Commuter postaje potpuno opremljena gradska krstarica.
Jamis Commuter 4
Na prvi pogled Commuter 4 klasični je gradski bicikl kakve pamtimo od davnina. Ima sve što je potrebno kako bi bio praktičan i učinio vožnju ugodnom. Tu mislimo na udobno sjedalo, pomičnu lulu volana podesivu po visini, ergonomske ručice i uspravan položaj sjedenja. Nezaobilazan detalj je nosač tereta s elestičnim vezicama za osiguranje i često puta neophodni blatobrani. Izrađen je od popularne 6061 aluminijske legure kakvu najčešće viđamo na brdskim biciklima, pa je masa od ukupno 14 kilograma iznenađujuće mala za jedan opremljen gradski bicikl.
Osim male mase, ono što Jamisa izdvaja od sebi sličnih gradskih bicikala je revolucionarni mjenjač skriven u zadnjoj nabi. NuVinci N360 omogućuje bezbroj prijenosnih omjera zakretanjem ručice mjenjača, bez ikakvog prebacivanja, preskakanja ili popratnih zvukova. Nastao je u kalifornijskom Fallbrooktech-u, a ovaj na Jamisu je treća generacija, sada smanjenih dimenzija i s 30% manje mase.