Kao baza bicikla poslužio je okvir od lagane aluminijske legure kakvu susrećemo na cross ili trekking biciklima. Nezaobilazni detalj na okvirima koji žele pružiti komfor vozačima je amortizirajuća vilica. Ovdje se nalazi Suntourova Nex sa 63mm hoda, svojevrsni optimum za gradske potrebe. Grupa mjenjača je 9-brzinska Shimano Deore sa XT zadnjim mjenjačem, koji surađuje sa Alivio pogonom i tri zupčanika (3x9 brzina). Kočnice M446 sa diskovima također su često na MTB biciklima, pa će zaustavljanje biti sigurno i brzo. Ovo je dosta zavidan nivo opreme za cestovni bicikl, a takve komponente najčešće susrećemo na brdskim biciklima srednje kategorije. Popis opreme koja čini vožnju gradom ugodnu i praktičnu vrlo je dugačak jer je na Trans Globalu ugrađeno sve što inače nazivamo dodatnom opremom. Tu su amortizirajuća cijev sjedala, podesiva lula volana, svijetla, prtljažnik sa elastičnim vezicama, nogica, štitnik od lanca, obavezni blatobrani te tihe Schwalbe Silento II gume sa slojem protiv bušenja. Impresivno! Pogledajmo kako se Trans Global snašao na cesti.
Geometrija ovog Krossa vrlo je ugodna zbog uspravnog i neopterećenog položaja tijela. Unatoč tomu i automobilističkim žargonom ‘full opremi’’ koju posjeduje, nismo uopće primijetili višak mase u vožnji. Trans Global nečujno ‘klizi’ ulicama i spretno se probija kroz rijeku pješaka. Odlična oprema čini prebacivanje brzina vrlo tihim i trenutnim, a kočnice će oduševiti u gradskoj gužvi sa stalnim iznenađenjima ispred vas. Netipična za tako opremljen gradski bicikl je njegova lakoća kretanja i nabiranje putne brzine. Još nešto neobično je i cijena ovog bicikla jer ćete za 5,936.55 kuna s popustom dobiti dugotrajan i izvrsno opremljen gradski bicikl bez slabe točke.