www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
28. Veljače 2021.

Corratec Revolution iLink Elite

Corratec Revolution iLink Elite
16.799,40 kuna
18 fotografija

Već smo nekoliko puta izrazili naše simpatije prema Corratecovim biciklima koji nekako nepravedno prolaze ispod radara i ne susrećemo ih dovoljno često na brdskim stazama. Jedan od modela koji svakako zaslužuje pažnju dolazi iz full-suspension skupine pod imenom Revolution iLink dok je Elite u nazivu oznaka za razred opreme (Elite, Pro, Pro Team, Factory). Elite također dolazi s karbonskim okvirom po punoj cijeni od 27.999,00 kuna, a naš testni primjerak u ponudi je s 40% popusta (16.799,40kn) u  veličini okvira 48.

Photo2.jpg (158 KB)

Klik na link za kupnju

Perspektiva se opasno mijenja kada se u obzir uzme cijena s popustom. Pogotovo kada je u tom iznosu fully karbonac 29er s Kindshock dropper cijevi sjedala, RockShox Reba RL vilicom,  Fox Float DPS amortizerom, Sramovim NX Eagle 12-stupanjskim mjenjačem te Boost nabama i još pokojim iznenađenjem. Svakako treba koji redak potrošiti na Inside Link sustav koji je jedna od posebnosti Revolution okvira. Photo5.jpg (87 KB)Zamisao je da se nepoželjni utjecaj sila kojima gazimo pedale,  a koje nepovoljno utječu na amortizer jer ga sabijaju, spriječi zatezanjem lanca, koji  ukrućuje sustav i ne dozvoljava pomicanje amortizera. Na taj način nije potrebno ručno zaključavati hod već se on automatski ‘‘zaključa’’ kad jako nagazite pedalu. To je postignuto  pomicanjem središta sila prema stražnjem kotaču,  a više o tome možete naći na stranicama proizvođača pod VPP.  Photo10.jpg (210 KB)Još jedna od posebnosti okvira je modeliranje karbona EPS-om pri čemu se on upuhuje u praznine te pritišće stijenke okvira iznutra kako bi smanjio nepravilnosti i  povećao konzistenciju karbona.
Photo12.jpg (121 KB)Sljemenske staze više su nego odgovarajući poligon za testiranje ovakve sprave. Vrlo hladno i vrlo mokro najbolje opisuje uvjete tih dana, ali to nije niti najmanje utjecalo na draži vožnje i iskušavanje bicikla. Photo17.jpg (144 KB)Nekada bismo to zvali all mountain jer se bicikl odlično snalazi na raznim podlogama i konfiguracijama. Na usponima je dovoljno krut i lagan, na spustevima stabilan i zalijepljen za podlogu dok na zavojima nudi agilnosti poput kakvog XC hardtaila. Prava univerzalna mašina. I kutevi te geometrija idu na ruku raznolikosti jer nisu naklonjeni niti jednoj krajnosti. Uz to i-link ispunjava svrhu i gotovo uklanja potrebu vozača da upravlja ručno amortizerom osim podešavanja Reba vilice.
Oprema ne zaostaje u niti jednom segmentu, tu je i dropper koji radi solidno, pa možemo reći da nas je bicikl potpuno oduševio na stazi. Možemo reći da u kontekstu (spuštene) cijene bolje od ovog teško da može.

NAJČITANIJE
Recenzije

Giant Talon E+ 3 29

15 299,99 HRK

19. Siječnja 2021.

Vizualna razlika između ''običnog'' i elektro bicikla već je neko vrijeme jako tanka, ali na primjeru Talona za 2021. godinu...

Recenzije

Nakamura Catch 7.8 2018

5 119,00 HRK

08. Srpnja 2018.

Najopremljenija Nakamura u trenutnom katalogu Intersporta cijenom je još uvijek u vrlo razumnom području, a povremeno se, kao što...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Corratec Revolution iLink Elite
Brend: Corratec
Cijena: 16.799,40 kuna
Okvir: Revolution iLink 29 EPS Carbon
Prednja vilica: Rockshox Reba RL Boost 120mm
Stražnji amortizer: Fox Float DPS Performance
Kočnice: Shimano MT400, 180mm rotor
Zadnji mjenjač: Sram NX Eagle 12st.
Ručice mjenjača: Sram NX Eagle
Pogon: Sram NX Eagle DUB 32T
Sjedalo: Selle Italia X3/ KindShock 31,6mm
Gume: Schwalbe Nobby Nic 29x2.25’’
Obruči: ZZYZX Cross Attack 29
Glavčine (nabe): ZZYZX Cross Attack 29 Boost

Geometrija

Kut vilice (A): 68
Međuosovinski razmak (B): 1171
Dužina cijevi sjedala (C): 480
Kut cijevi sjedala (D): 75
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 616
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 435
Veličina bicikla: M