www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
28. Listopada 2013.

Cube Stereo Super HPC 160 Race

Cube Stereo Super HPC 160 Race
26.940,00 kuna
5 fotografija

U zadnje vrijeme je teško ne zamijetiti prisutnost imena Cube kada se govori o biciklima više kategorije. Jedan od razloga tome je što Cube u prvim redovima juriša na nove tehnologije i hrabro predstavlja prve modele, dok mnogi proizvođači tromo slijede zahtjeve tržišta ili čekaju reakcije vozača i štampe. Posljednji primjer su bicikli sa 650B kotačima, koji se na kapaljku šuljaju u domaće trgovine, dok Cube u prodaji već nudi tri karbonska all mountaina impresivnih specifikacija i hodova od 160mm.

Uspjeli smo se dočepati jednog od njih iz Stereo Super HPC 160 serije, s nivoom opreme Race, koji je najpristupačniji od tri raspoložive 650ke, a cijena mu je 26,939 kuna. Čini se mnogo, ali treba uzeti u obzir što sve dobivamo u paketu prije nego nešto zaključimo, pa pogledajmo pobliže o čemu se radi.

Tehnikalije

Granice se stalno pomiču, pa je tako ovaj all mountain na vagi uspio ostvariti 12,9kg. Tu ne bi bilo ništa čudno da se ne radi o full suspensionu sa 160mm hoda. U tome mu je pomogla Advanced Twin Mold tehnologija odlijevanja karbonskih vlakana koja dozvoljava tanje stijenke okvira zahvaljujući boljoj kontroli slaganja slojeva. Cube je odlučio svesti upotrebu aluminija na minimum, pa su stoga klackalica i sva kućišta ležajeva izvedena od karbona. Još jedna zanimljivost okvira je prednji kut vilice, koji opasno zadire u područje downhilla. 66.5° svidjet će se ljubiteljima gravitacijskih disciplina, a ostaje nam vidjeti koliko će se to odraziti na ostale konfiguracije terena. Odabir suspenzija dolazi iz Foxovog kataloga i nosi CTD zajednički nazivnik na 34 Talas vilici i Float Evolution shocku. Mnoge mogućnosti podešavanja i Climb-Trail-Descend funkcija trebalo bi biti dovoljno za postav idealnog set-upa u svakoj prilici, dok vilica nudi raspon hoda od 120-160mm. Pogonsku grupu i mjenjače obilježavaju dva slova – XT, a jedini 'uljez' su SLX ručice. Prava poslastica su Formula RC Tune kočnice s mogućnošću podešavanja udaljenosti ručice i točke 'hvatanja' pakni bez alata. Ne pokušavajte ih pronaći u Formulinom katalogu jer se, u stvari, radi o RX modelu prilagođenom i za Cube dodanim funkcijama podešavanja. Na Stereo HPC-u ništa nije prepušteno slučaju pa su tako lagani kotači sačinjeni od DT Swiss AM 2.7 obruča i naba te Schwalbe Hans Dampf robusnih guma ojačanih Snakeskin bočnim stranicama u dimenziji 27.5 x 2.35 inča.

Vožnja

Kad sjedite za volanom ovog Cubea u početku će vas mučiti jedan paradoks. Imamo dugačak bicikl, širok volan, kratku lulu, pod nama povećane kotače sa širokim gumama i 160mm hoda na raspolaganju, a masom je u rangu dobrog hardtaila?! Osim toga, kruti okvir i tvrdoća tj. efikasnost pedaliranja na nivou su kakve rasne 120-ke, pa je segment gdje nas, u stvari, najviše iznenađuje na usponima. Izrazito zatvoren kut vilice (66.5°) čini ga stabilnim i sposobnim u ulozi DH bicikla, ali s druge strane krutost, trakcija i lakoća ga čine odličnim penjačem. Isto tako, zbog svoje robusnosti i proporcija trebao bi biti mnogo tromiji u zavojitim dijelovima na ravnom, ali ga dojam manjeg hoda koji ostavlja svrstava u sami vrh all mountaina koje smo do sada vozili. Kad staze postanu ‘nezgodne’ i strme Cube se pretvara u DH zvijer, a najbolje će pokazati ako što manje dirate ručicu kočnice, pa tu već zahtijeva iznimno znanje i iskustvo u toj disciplini. Dojam koji ostavlja na raznim stazama može dijelom zahvaliti i 650B kotačima, koji su se odlično uklopili na bicikl ovog tipa, ali i probranim komponentama bez slabe točke, a ne zaboravimo niti CTD sistem jednostavne prilagodbe suspenzija zahtjevima staze. Hvalimo efektne i lako podesive Formula kočnice kao i jake gume sa Snakeskin slojem potrebnim na stroju poput Cube Sterea.

Zaključak

Imali smo priliku voziti bicikl koji razbija predrasude prema velikim hodovima. Mnogo puta smo poželjeli veće suspenzije i bicikl koji suvereno vlada nizbrdicama, ali su nas odbijale nuspojave poput težine ili tromosti u normalnim uvjetima vožnje. Cube Stereo Super HPC teži poput boljeg hardtaila, spušta se kao DH bike, a pedalira i penje kao 120ka. Poslije vožnje ovog Cubea, 650B nam se čini kao najbolje riješenje za all mountain kategoriju jer sve što pred njih bacite odrađuju sigurno kao 29eri i lako poput 26ica. Ovdje se radi o iznimno složenom biciklu, univerzalcu, koji lako spaja nekoliko krajnjosti i sve odrađuje s iznimnom lakoćom. Spada u top 3 all mountaina koje smo vozili.

 

                                            www.keindl-sport.hr

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Cube Stereo Super HPC 160 Race
Brend: Cube
Cijena: 26.940,00 kuna
Okvir: Super HPC Monocoque Advanced Twin Mold
Prednja vilica: Fox 34 Talas 650B CTD 120-160mm
Stražnji amortizer: Fox Float CTD BoostValve
Kočnice: Formula RC Tune hidr. 180/180mm
Prednji mjenjač: Shimano XT
Zadnji mjenjač: Shimano XT ShadowPlus 10 brz.
Ručice mjenjača: Shimano SLX
Pogon: Shimano XT 42x32x24T
Sjedalo: Selle Italia X1 Trail
Gume: Schwalbe Hans Dampf, Kevlar, Snakeskin 2.35
Obruči: DT CSW All Mountain 2.7 650B
Glavčine (nabe): DT CSW All Mountain
Težina: 12.9

Geometrija