www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
21. Prosinca 2020.

Haibike AllMtn 7 2021

Haibike AllMtn 7 2021
18 fotografija

Možda nismo svjesni činjenice da je Haibike među vodećim brendovima u e-bike segmentu.

Trenutno nas zanima high-end, a tu su pravila sve nego jednostavna. Traži se top tehnologija, najbolje komponente, dizajn koji iskače iz mnoštva i vizija konstruktora dok je cijena bačena u drugi plan. Eto nam dobrog razloga da na test ugrabimo full karbonski Allmtn 7 za 2021. po preporučenoj cijeni od 6200 eur, koji se nalazi pri samom vrhu ponude, a cijena se možda neće činiti visokom ako spomenemo da je još pet skupljih Xduro modela u katalogu Haibike-a.
haibikeallmtn11.jpg (136 KB)Allmtn ‘‘sedmica’’ u potpunosti je sazdana od karbonskih vlakana, nudi 160mm suspenzije i najjači motor iz Yamahinog arsenala - novi PW-X2 s 80Nm okretnog momenta. haibikeallmtn36.jpg (147 KB)Baterija također spada u najveće i nudi 600Wh odnosno maksimalnu autonomiju. Još jedna od zanimljivosti na biciklu je kombinacija promjera kotača - 29er prednji kotač i 27.5’’ stražnji. haibikeallmtn23.jpg (107 KB)Prednosti su, na papiru, brojne, ali ponekad izostane potvrda u praksi, pa ćemo biti oprezni sa zaključcima. Odabir guma  - Maxxis Minnion DH  u širini 2.5 naprijed i 2.8 inča straga. haibikeallmtn34.jpg (134 KB)Nije se štedjelo niti na polju amortizacije. Nova Foxova 38-ica s FIT4 damperom i uljnim kanalima, Kashima premazom i DPX2 straga s Trunnion prihvatom. Moćno kao i ostatak specifikacije; haibikeallmtn17.jpg (203 KB)XT 12 stupanjski mjenjač, pripadajuća ručica i XT kočnice s više nego potrebnim 203mm diskovima. Haibike nije zaboravio ugraditi dropper cijev sjedala, a posegnuo je u vlastitu proizvodnju i opremio je ručicom na volanu.
haibikeallmtn28.jpg (168 KB)Robusni Allmoutain na stazama Medvednice pokazuje da ne poznaje ograničenja i demonstrira svu potrebnu silu, ali unatoč gabaritima i težini od 23 kilograma s Tubeless kotačima, koja očito u Haibike-u nije prioritet, ima itekako finoće i fluidnosti kada je potrebno. Vilica je najbolji primjer za to jer uz svu moć promjera nogu kod većih doskoka, ‘‘u rukavicama’’ odrađuje najsuptilnije neravnine i klizi savršeno. Dorađen je i prijenos snage na višim kadencama, pa toliki moment motor ispoljava uglađeno bez trzanja čak i u Extra Power modu.haibikeallmtn46.jpg (89 KB) I u tom najsnažnijem režimu baterija nema kraja,  a treba pohvaliti i odličan ekran upravljačke jedinice iako bismo voljeli da je sama upravljačka jedinica malo kompaktnija. Najrobusnije komponente nisu naštetile ukupnoj masi, pa je tih 23kg vješto uklopljeno u vrlo otvorenu geometriju (65/75°), koja niti u jednom trenu ne pokazuje ograničenja. haibikeallmtn43.jpg (96 KB)Haibike je pokazao kako se to radi, a kombinacija većeg i manjeg kotača naprijed i straga pokazuje agilnost na dinamičnim dijelovima sa kratkim i jakim zavojima. Kako je stražnji kotač manji, ujedno je i guma deblja te je većeg volumena i može se voziti na nešto nižem tlaku što pridonosi trakciji kod tehničkih terena i mokrog korijenja. Jedan od najpoželjnijih u 2021. godini!

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Haibike AllMtn 7 2021
Brend: Hai Bike
Okvir: XDURO AM i600, Carbone
Prednja vilica: FOX 38 Factory Kashima, Air, 160mm
Stražnji amortizer: FOX, DPX2 Factory Kashima, Air, Trunnion
Kočnice: Shimano, Deore XT M8120, 203 mm rotor
Zadnji mjenjač: Shimano, Deore XT M8100 Shadow Plus 12st.
Ručice mjenjača: Shimano, Deore XT M8100
Pogon: Haibike Components
Sjedalo: Selle Royal Vivo
Gume: Maxxis Minion DHF/DHR, 29x2.5/27.5x2.8’’
Obruči: Syntace, V30i
Glavčine (nabe): Syntace, V Hub
Težina: 23

Geometrija

Kut vilice (A): 65°
Međuosovinski razmak (B): 1242 mm
Dužina cijevi sjedala (C): 470 mm
Kut cijevi sjedala (D): 76.3°
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 620 mm
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 460 mm
Veličina bicikla: L