Bicikl o kojem će se mnogo govoriti smjestio se u gravel skupinu. U sebi skriva električno srce, pa će u hipu odjuriti na kraj svijeta i natrag, upravo kako je to učinio Hrvoje Jurić koji se Revoltom E+ baš vratio u Giant Store, nekoliko dana prije nego li će ovaj Biker osvanuti u vašim rukama. Dakle, predstavljamo vam elektro bicikl koji je u suradnji s čovjekom prevalio 29000 kilometara i usput oborio nekoliko rekorda. O cijelom pothvatu ćete moći opširnije čitati, a sada se vratimo malo na Revolt E+ Pro.
Radi se o modelu za 2020. godinu, a svrha mu je zadovoljiti želje vozača koji se ne žele obvezati na određenu vrstu podloge. Dakle, bilo da je ispod vas cesta, makadam, šumska staza, ili bilo koja druga podloga ovaj bicikl gazi sve pred sobom i ne gleda iza. Pogotovo jer raspolaže s Giantovim Syncdrive Pro motorom razvijenim u suradnji s Yamahom. Tu je i pripadajuća nova Giant EnergyPak baterija s 375Wh smještena u donjoj cijevi okvira, pa će tako biti skrivena od pogleda i mogućih oštećenja prilikom avantura. Baterija teži svega 2.75kg, a novi, pametni 6A punjači za 2020-u sposobni su napuniti 60% baterije u svega 50 minuta. Za najzahtjevnije tu su ‘’Range extenderi’’ kao dodatna oprema s još 250Wh.
Revolt E+ ima i odgovarajuću ‘‘obuću’’. To su Giantove Crosscut Gravel 2 gume u dimenziji 700x45c. Širina je neophodna kako bi se zadržala trakcija na svim podlogama usprkos brojci od 80Nm momenta koji Pro motor isporučuje. Na raspolaganju je pet načina rada kako bi se optimizirao rad motora ovisno o trenutnim potrebama vozača i podloge. Senzor brzine je na modelima 2020 ugrađen u dropout. Na taj način se ne vidi na biciklu te ga nije moguće oštetiti. Kompletna senzorika na biciklu je usavršena, pa je doziranje snage prirodnije pomoću 6 senzora koji prate moment, brzinu, rotaciju, kadencu, nagib i ubrzanja. Tu je i automatski mod rada motora (Smart assist) te Ant+ povezivost sa svim Ant+ kompatibilnim uređajima.
Ono što je najbitnije, sva nabrojana tehnologija, senzorika i komponente ukomponirane su u skladan bicikl koji osvaja na prvi pogled. Skladan aluminijski (Aluxx SL) okvir i ‘‘drop bar’’ volan te Shimano/Giant komponente ne odaju pripadnost elektro svijetu. S obzirom da je upravo dokazao da može bez problema odraditi put oko svijeta, nema razloga sumnjati u njegove mogućnosti. U tom kontekstu niti cijena se uopće ne čini visokom.
Photo: Biker