www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
03. Studenog 2019.

Giant Revolt E+ 2020

Giant Revolt E+ 2020
32.999,99 kuna

Bike koji će vas odvesti na drugi kraj svijeta.

Bicikl o kojem će se mnogo govoriti smjestio se u gravel skupinu. U sebi skriva električno srce, pa će u hipu odjuriti na kraj svijeta i natrag, upravo kako je to učinio Hrvoje Jurić koji se Revoltom E+ baš vratio u Giant Store, nekoliko dana prije nego li će ovaj Biker osvanuti u vašim rukama. Dakle, predstavljamo vam elektro bicikl koji je u suradnji s čovjekom prevalio 29000 kilometara i usput oborio nekoliko rekorda. O cijelom pothvatu ćete moći opširnije čitati, a sada se vratimo malo na Revolt E+ Pro.

Giant Revolt E+ 2020 slika 1

Radi se o modelu za 2020. godinu, a svrha mu je zadovoljiti želje vozača koji se ne žele obvezati na određenu vrstu podloge. Dakle, bilo da je ispod vas cesta, makadam, šumska staza, ili bilo koja druga podloga ovaj bicikl gazi sve pred sobom i ne gleda iza. Pogotovo jer raspolaže s Giantovim Syncdrive Pro motorom razvijenim u suradnji s Yamahom. Tu je i pripadajuća nova Giant EnergyPak baterija s 375Wh smještena u donjoj cijevi okvira, pa će tako biti skrivena od pogleda i mogućih oštećenja prilikom avantura.  Baterija teži svega 2.75kg,  a novi, pametni 6A punjači za 2020-u sposobni su napuniti 60% baterije u svega 50 minuta. Za najzahtjevnije tu su  ‘’Range extenderi’’ kao dodatna oprema s još 250Wh.

Giant Revolt E+ 2020 slika 2

Revolt E+ ima i odgovarajuću ‘‘obuću’’. To su Giantove Crosscut Gravel 2 gume u dimenziji 700x45c. Širina je neophodna kako bi se zadržala trakcija na svim podlogama usprkos brojci od 80Nm momenta koji Pro motor isporučuje. Na raspolaganju je pet načina rada kako bi se optimizirao rad motora ovisno o trenutnim potrebama vozača i podloge. Senzor brzine je na modelima 2020 ugrađen u dropout. Na taj način se ne vidi na biciklu te ga nije moguće oštetiti. Kompletna senzorika na biciklu je usavršena, pa je doziranje snage prirodnije pomoću 6 senzora koji prate moment, brzinu, rotaciju, kadencu, nagib i ubrzanja. Tu je i automatski mod rada motora (Smart assist) te Ant+ povezivost sa svim Ant+ kompatibilnim uređajima.

Giant Revolt E+ 2020 slika 3

Ono što je najbitnije, sva nabrojana tehnologija, senzorika  i komponente ukomponirane su u skladan bicikl koji osvaja na prvi pogled. Skladan aluminijski (Aluxx SL) okvir i ‘‘drop bar’’ volan te Shimano/Giant komponente ne odaju pripadnost elektro svijetu. S obzirom da je upravo  dokazao da može bez problema odraditi put oko svijeta, nema razloga sumnjati u njegove mogućnosti. U tom kontekstu niti cijena se uopće ne čini visokom.

Giant Revolt E+ 2020 slika 4

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Giant Revolt E+ 2020
Brend: Giant
Cijena: 32.999,99 kuna
Okvir: Aluxx SL aluminij
Prednja vilica: Advanced kompozit
Stražnji amortizer: -
Kočnice: Shimano GRX hidr. 160mm rotori
Prednji mjenjač: -
Zadnji mjenjač: Shimano GRX 11st.
Ručice mjenjača: Shimano GRX
Pogon: FSA, Mega Tooth 42T
Sjedalo: Giant Contact Neutral
Gume: Giant Crosscut Gravel 2, 700x45c
Obruči: Giant eX-2 Disc
Glavčine (nabe): Giant Performance Tracker Road
Težina: 0

Geometrija

Kut vilice (A): 71
Međuosovinski razmak (B): 1055
Dužina cijevi sjedala (C): 475
Kut cijevi sjedala (D): 73
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 555
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 455
Veličina bicikla: M