www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
05. Studenog 2019.

Marin Four Corners

Marin Four Corners
6.360,00 kuna

Spoj stare i nove tehnologije donosi malo osvježenja u 2020. godini.

Kao što postoji mjesto gdje se  u jednoj točki spajaju 4 američke savezne države (op.a. Four Corners) tako će nositelj tog imena imati nekoliko raznih namjena. Takve bicikle zovu ‘‘drop bar’’, ‘‘adventure’’, ‘‘touring’’ ili ‘‘utilitour’’ no bez obzira na naziv svrha im je ne ograničiti djelovanje na samo jednu podlogu i omogućiti prelazak mnogo kilometara sa što manje napora. 

Marin Four Corners slika 1

Marinov primjerak tako ponosno nosi čelični okvir od 4130 čelika s dodacima kroma i molibdena. Tu nema prostora za ušminkavanje i neobične oblike cijevi već samo jednostavnost i dobre varove. Politika Marina je da na veličine XS i S ugrađuje 650B kotače dok su na većim okvirima 700c ili nama bliže 28-ice. Okvir dugoprugaš ima pripremu za mnogo dodataka koji bi mogli zatrebati na putovanju poput bočica za vodu, nosača tereta naprijed i straga, blatobrane... Trenutno, bez dodatne opreme mršavi Marin postiže 13.2 kile na vagi što je potpuno razumljivo s obzirom na cjenovni razred i namjenu. Pogled na opremu daje širu sliku gdje smjestiti bicikl. Shimano Sora kao logičan izbor mjenjača i pogonske grupe s tri pogonska zupčanika i 50/39/30 zubaca u kombinaciji s 11-34 kazetom daje više nego solidan raspon u 27 stupnjeva prijenosa. Tu su Tektrove mehaničke disk kočnice sa 160mm rotorima i Marinovi kotači s glavčinama.

Marin Four Corners slika 2

Kako to djeluje u praksi?

Prvi dojam je prilično uspravan položaj i odlična kontrola prednjeg kotača. 70mm lula je dobar izbor, a osjećaj grip trake volana pod prstima je solidan i samo treba pronaći idealnu poziciju. S druge strane je vrlo udobno WTB sjedalo, pa možemo reći da je kontakt tijela i bicikla na svim područjima odličan.

Marin Four Corners slika 3

U vožnji bicikl je prilično živahan i upravljiv, a već smo zaboravili koliko čelični okvir može biti udoban i koliko neravnina popije bez ikakvih neugodnih iznenađenja. Makadam nije nikakav izazov za Four Corners zahvaljujući 700x42c gumama (WTB Resolute) koje daju dosta gripa i držale su kada smo već mislili da će popustiti. Isto tako ne pružaju previše otpora kada se pređe na tvrde podloge. Trakcije ima dovoljno i za jače uspone, pa ni tu nije razočarao. Ostatak opreme dobro prati želje vozača, pa iako nije najpreciznija i najbrža pogonska grupa ima potrebnu robusnost.

Marin Four Corners slika 4

Nakon vožnje mišljenja smo da bi Four Corners bez problema mogao odvaliti bilo kakvu dugu turu dok je za gradske zadatke isto tako dovoljno spretan i udoban. S obzirom na cijenu radi se o odličnoj investiciji.

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Marin Four Corners
Brend: Marin
Cijena: 6.360,00 kuna
Okvir: Utilitour Double Butted CrMo
Prednja vilica: CrMo Rigid
Stražnji amortizer: -
Kočnice: Tektro Spyre-C Road Meh. 160mm rotori
Prednji mjenjač: Shimano Sora
Zadnji mjenjač: Shimano Sora 9 st.
Ručice mjenjača: Shimano Sora
Pogon: Shimano Sora Hollowtech II, 50/39/30T
Sjedalo: WTB Volt Sport 142 Custom
Gume: WTB Resolute, 650B/700Cx42
Obruči: Marin Alu
Glavčine (nabe): Marin Alu
Težina: 0

Geometrija

Kut vilice (A): 71,5
Međuosovinski razmak (B): 1081
Dužina cijevi sjedala (C): 462
Kut cijevi sjedala (D): 73,5
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 586
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 450
Veličina bicikla: M