Kako Cannondaleovci tvrde, ovako malu masu postigli su svojim pristupom proizvodnji bicikala. Osim što proizvode okvire, proizvode i vrhunske dijelove koje sa njima usklađuju i tako dolaze do savršenstva. Karbonska, već dobro poznata Lefty vilica, najlakša je u svojoj kategoriji na tržištu, što se opet može reći i za njihov jedinstveni pogon. Hollowgram je težak svega 580 grama zajedno sa kurblama i lančanicima. Moramo još spomenuti da se navedeni pogon ugrađuje u najjači model Flash Carbona. Osim neizmjerno male mase, okvir Flasha karakterizira najbolji omjer čvrstoće i težine te postiže odlične rezultate ispitivanja na torziona opterećenja. Odlična reakcija okvira na malim neravninama postignuta je konstrukcijom gornje cijevi okvira, koja sa gornjim krakovima stražnje vilice čini jednu cjelinu kroz koju prolazi cijev sjedala. Zahvaljujući tome cijev sjedala može biti promjera 27.2 mm i utjecati na smanjenje mase. Obzirom na oblik cijevi sjedala, na donjem spoju mjenjač se direktno montira bez potrebe za obujmicom pa se opet štedi na masi. Također, zahvaljujući ‘’post mount’’ prihvatima za čeljusti kočnica, nisu potrebni adapteri koji opet dodatno otežavaju kompletan bicikl, a moguće je čak i instalirati 140 milimetarske diskove. Kao što vidite i sami, ništa nije prepušteno slučaju, pazilo se na svaki detalj koji bi mogao utjecati na performanse.
Naravno, nakon vožnje moći ćemo procijeniti da li se naša iskustva poklapaju sa ispitivanjima. BB30 je osovina pogona posebno patentirana od Cannondalea sa eksternim ležajevima, a već smo ju spominjali kod drugih bicikala raznih proizvođača. Eto, implementirana je i u okvir Flasha kao dio FSA pogona. Osvrnimo se za kraj na vilicu koju smo na Flashu imali priliku po prvi put isprobati. Ova cross country vilica 110 milimetara hoda izrađena je od karbonskih vlakana, a teži svega 1,325 kilograma. Time se svrstava među najlakše na tržištu. Opremljena je polugom za zaključavanje te ventilom za podešavanje tvrdoće. Teleskop je zaštićen gumenom oblogom kako bi se spriječilo oštećenje prstena za brtvljenje.
Sve na Flashu podređeno je utrci sa štopericom. Nakon nekoliko vožnji poznatom stazom, shvatili smo da je ovo bolid koji vam maksimalno pomaže da stanete na pobjedničko postolje. Lagano, brzo, čvrsto bili su najčešći komentari. Jedan testni vozač žalio se na krckanje okvira, ali to je kao da vozite Ferrari i žalite se na pucanje iz auspuha. Tek sa Flashom shvatili smo da bi i uzbrdice mogle postati užitak. Nakon svih ‘teških’ hardtailova, Flash je pravo osvježenje na zahtjevnim usponima. Pogon radi bez oklijevanja i uvijanja, a karbonski Lefty iznenadio nas je povratnom informacijom, i naravno, malom masom. Spuštanje je druga priča. Ovdje treba imati iskustva i držati pod kontrolom ovako lagan bicikl. Ako ste, kao mi, navikli na ‘teške’ all mountain i freeride bicikle, mogli bi na velikim nizbrdicama imati problema sa držanjem pravca i poskakivanjem. Zaboravljamo da ovo ipak nije bicikl za downhill već natjecateljski XC bicikl,a njegovo carstvo tehnički single trackovi gdje će pokazati svu svoju raskoš.
Flash je ultrabrz bicikl za natjecatelje i znalce koji će cijeniti naprednu tehnologiju razvijenu u Cannondalu i koji će je moći iskoristiti do maksimuma. Geometrija je provjerena cross country sa kutovima vilica 70° sprijeda i 73.6° straga. Vjerujemo da će naći svoju publiku i vrlo brzo zasjati na pobjedničkom postolju. Za cijenu testiranog modela, nazvati Keindl-sport.