Proizvođač koji definitivno ima svoju priču i ne prati slijepo trendove niti kopira trenutnu biciklističku modu opet ima nešto zanimljivo za nas. Stoga smo iskoristili priliku provozati legendarni Bow dizajn u upečatljivoj zelenoj varijanti koja ne ostavlja nikoga ravnodušnim. ‘‘Bow’’ kao luk (i strijela), na što nas nedvojbeno podsjeća, raspoloživ je u nekoliko varijanti opreme (ukupno 5). Baza je Revo Bow okvir kreiran uz pomoć upuhivanja EPS-a u kalup kako bi se izbjegle pukotine i nevidljive rupice ispunjene zrakom koje negativno utječu na krutost. Tako dobiven okvir omogućuje ovaj zanimljivi dizajn bez bojazni od pucanja uz vrlo visok odnos mase i čvrstoće. ‘‘Bow’’ izgleda atraktivno i nesvakidašnje uz gornju cijev koja iz profila djeluje tanko, ali je u stvari vrlo robusna i široka kada se pogleda odozgo. Detalji su izvanredni, poput gornjeg dijela cijevi sjedala ili izrade headtubea te se ne viđaju svaki dan.
Nama su najzanimljiviji osnovni ‘‘zelembać’’ Revo Bow i nešto skuplji Revo Bow Elite, koji cijenama za demo modele od 14.849,99kn (Bow) tj. 18.479,99kn (Bow Elite) još uvijek spadaju u pristupačne kada govorimo o karboncima.
I dok na Bow dobivate Manitou Markhor vilicu i Sram SX mehaniku Elite dolazi opremljen RockShoxovom SID RL vilicom i Sramovom GX grupom pogona i mijenjača, obje u verzijama 1x12 stupnjeva.
Što se tiče geometrije tu je situacija vanstandardna za tipičnu 29er XC jurilicu u M veličini. Imamo napadački, agresivan položaj i dugu gornju cijev (600mm), vrlo kratki stražnji krak vilice (425mm), i kuteve od 69° naprijed i 74° straga.
Specifikacija je našla i svoju potvrdu u praksi na brdskim stazama. Prema očekivanjima bicikl je agilan i naglašeno upravljiv na singletrackovima dok iznimna krutost okvira zasigurno pomaže u preciznosti i živosti. Bow vrlo rado prati želje vozača, ali treba biti na oprezu da se ne zaigrate. Mogao bi iznenaditi poskakivanjem stražnjeg kraja u stilu svakog ekstremno krutog XC-a. S obzirom kako dobro guta neravnine i koliko je teško iznenaditi prednji kraj kod visokog tempa vožnje omogućuje probijanje vlastitih granica, pa bi možda bilo mudro investirati odmah u Elite verziju s nešto jačim paketom opreme. Bilo bi šteta da se ovako dobar okvir ne iskoristi bez sputavanja. Iako će i osnovna verzija raditi na vrlo visokom nivou vrlo brzo bi moglo doći do želje za nadogradnjom ili barem za skidanjem još ponekog grama. Odlična izvedba za Bow!
objavio: Biker
14. Kolovoza 2021.
Corratec Revolution Bow
Ova jurilica nudi nesvakidašnji okvir i vrlo pristojnu cijenu